Bütün parti bitmişti ve ben saat 05.23'te odama gelmiştim. Üzerimdekileri kirli çamaşırların atıldığı sepete attım ve sıcak bir duş aldım.
Kafamı kurulayıp hemen yatağa geçtim. Telefonumu alırken Atlas'tan ' odaya geçtin mi?' mesajını aldım ve hemen mesaj yazmaya başladım.
Siz:Duş aldım uyucam şimdi.
Çevrimiçi... Yazıyor...
Kumralımm:Tamam, uyu güzelim. Güzel uyu.
Mesajı gördükten sonra tebessüm ettim ve telefonumu da yastığımın altına koyarak uyudum.
-
Şuan hepimiz beraber terasta oturup sohbet ediyorduk. Hava yağmurluydu ama biz bunu aldırış etmeden gülüp eğleniyorduk.
Herkes odasına geçmişti ama biz yani benimle Atlas beraber oturup sohbet ediyorduk. Sohbet ederken telefonumun çalmasıyla sohbet bölündü.
"Alo?"
"Ablaaaaaaaaa! Nasılsın!"
"Yavaş be ayı, iyiyim."
"Ee, ben nasılım sormican mı?"
"Sesinden belli zaten iyi olduğun. Sabah sabah kulağımı patlattın."
"Of be, iyi bari. Bu arada annemle babam senin ne zaman geliceğini soruyo sürpriz yapacaklarmış."
"Ne sürprizi be?"
"Bilmiyorum. Bana da demediler."
"İyi bari, 1 ay burada kalıcaz. Söylersin."
"Tamam o zaman, ben onları arayım hemen. Hadi bb."
"Bb ne salak. Kız mısın sen?"
"E sende kızsın demiyon."
"Sevmiyordum ben öyle şeyler."
"Erkeksin yani."
"Of Emir! Boş yapma hadi kapat kapat."
"Tamam kapatıyorum görüşürüzzz."Sonunda kapatarak kulaklarımın iyileşmesini bekledim çünkü salak olduğu için o kadar çok bağırmıştı ki. "Kardeşin ile aran baya iyi."
"Evet, evde sadece onunla iyi anlaşıyorum. Tabi buda bir mucize." Dediğimle güldü ve "Hadi kalkalım hava soğudu hasta olacaksın." Diyerek beni kaldırdı ve odama götürdü.
-
Saat 00.07'ydi ve nedense nefes alamıyordum. Ne oluyor bana? Neden nefes alamıyorum ben? Ve saati nereden biliyorum?
Saçma sapan sorulardan kurtulmaya çalışırken bir yandan da nefes almaya çalışıyordum. Sonunda kapı çaldı ve ayağa zorda olsa kapıyı açtım ve önümde Baran,Poyraz ve Atlas'ı gördüm.
Atlas beni hemen yatağa oturturken Baran da bana bir bardak su doldurup verdi. Suyu hemen içip nefes almanın mutluluğunu yaşıyordum.
Kendime geldiğim sırada Poyraz benimle dalga geçmeye başladı. "Kızım sen neden sudan çıkmış balık gibi çırpınıyon ya, deli misin?"
"Sanki bilerek yapıyorum, ne bileyim ben." Dedim ve Atlas bana tekrardan sorular sordu ve herşeyi en baştan anlattım.
30 dakika sonra Baran ve Atlas başımda otururken Poyraz camdan dışarıyı seyrediyordu. Sanki garip birşey görmüş gibi birden duraksadı ve kolunu kaldırarak o şeyi gösterdi.
"Bu... Bu kim?" Dedi ve hepimiz birden Poyraz'ın yanına gittik. Hakikaten Poyraz yalan söylemiyormuş. Sanki... Sanki beni kaçırmaya çalışan o adama benziyordu!
"Bir dakika. Bu okulda ki adam!" Dediğim şeyle herkes dehşetle bana döndü. Herkesin bana dönmesiyle adamın binaya doğru gelmesi bir oldu.
Ne yapacağımızı bilmeden dehşetle buraya gelen adamı izlemeye devam ettik. O günkü gibi adamın üzerinde sadece hırka ve altında siyah kod pantolon vardı.
Eveet, en heyecanlı yerde böldümm. Yeni bölüm için vote verin aklımda çok güzel şeyler varr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kumralım
Teen FictionBanu: Çok gıcıksın be adam. Atlas: Sende pis kadın. Banu: Seviyorum seni be.