Yeni bölüm için 3 votee
Sabah uyandığımda odamda yatağımın üzerindeydim. Dün gece uyuduğum için Atlas beni odama getirmiş olmalı.
Yataktan çıktım ve direkt salona girdim. Atlas'ı aradım ama hiçbir yerde yoktu. Salona girdiğimde masanın üzerinde bir not buldum.
Banu, bugün benim maçım var, o yüzden diğerleri ile hazırlık maçına gittik. 1-2 saat boyunca kalırım çünkü bugün derbi var. Bu arada senin için 2 tane tost hazırladım. Belki soğumuştur o yüzden ısıtıp yersin.
~Atlas
N
otu okuduguda tebessüm ettim ve notla beraber odama girdim ve üzerimdekileri çıkartıp forma takımı giydim.
Yanıma da Atlas'ın doğum günümde bana aldığı siyah Beşiktaş'lı çantayı aldım. İçine tostu ısıtıp koydum. Atlas'ın notunuda çantaya koydum ve dışarı çıktım.
Atlas'ın yanına gitmeden önce markete girdim ve Atlas'ın sevdiği bir kaç atıştırmalıklardan aldım. Alel acele marketten çıkarak taksi çağırdım.
-
Oh be, şu taksicinin gazabından kurtulup sonunda Nevzat Demir Tesisleri'ne geldim. Adam da ne ya, çok konuşuyor.
Güvenlik beni tanıdığı için hemen kapıyı açtı ve içeri girdim. Sahaya baktığımda bütün oyuncular koşu yapıyordu.
Sahaya baktığımda Necip ve Atlas koşarak bir şeyler konuşuyordu. Tebessüm ederek onları izlemeye başladım.
Atlas beni fark etmiş olmalı ki Necip'e bir dakika işareti yaptı ve koşarak yanıma geldi.
"Banu, neden geldin?"
"Seni izlemeye geldim. Ne zaman mola verirsiniz."
"Şu turu bitirelim mola vercez."
"Tamam, bekliyorum sizi."
"Tamam." diyerek diğerlerinin yanına koştu. Saat sabahın 7'siydi. Atlas'ı izlemeye devam ederken çantamdaki telefonumun titremesiyle kendime geldim.
"Alo?"
"Banu, diğer tarafa gelsene."
"Kim var ki?"
"Ben varım, Nur var, diğerleri de var."
"Tamam, geliyorum." Ayağa kalkarak Ece Abla'lara doğru ilerlemeye başladım. Atlas bana ne oldu dermişçesine bakınca bende kafamla Ece Abla'ları gösterdim.
"Naber?"
"İyiyim Nur Abla sen?"
"Bizde iyi valla. Kariyer nasıl gidiyor?"
"Nasıl desem ki, genel olarak çok güzel gidiyor. Sadece sabah akşam çalışmak zor oluyor onun dışında sıkıntı yok."
Beraber konuşmaya devam ederken bizimkilerinin antrenmanı bitti ve mola için yanımıza geldiler. Atlas bana gülerek gelirken ona tebessüm etim ve yanıma oturması için elimle koltuğu gösterdim.
"Ee, zor mu bakalım?"
"Ne demezsin, çok kolay."
"Neyse, bak neler getirdim. Bu arada kahvaltı yaptın mı?"
"Hayır."
"Atlas iyi misin? Aç aç antrenman mı yapılır?"
"Demek ki yapılıyormuş."
"Of, sus Atlas." diyerek ona kızdım ve tostları çıkardım. "Bunlar ne?"
"Tost."
"Banu, görüyorum güzelim. Neden getirdin, senin yemen gerek."
"Olsun, sen de ye."
"Tamam," diyerek güldü ve tostu ona uzattım. Beraber tostu yerken Cenk Abi'nin bize seslendiğini duyduk. "Çocuklar, yarın veya birgün evlilik haberi isteriz."
"Neden ki?"
"Acaba?"
"Belki ben istemiyorum."
"Ama istiyorsun."
"Doğru." son cümlemden sonra herkes kahkaha atmaya başladı.
-
Saat akşam 21.34'tü ve derbi başlayalı 34 dakika olmuştu. Hâlâ beraberdik, çünkü iki tarafta çok iyi çalışmış gibi görünüyordu.
Ama istatiksel olarak bı daha iyi oynuyorduk. Atlas sağ kanattaydı ve benim kadar güzel oynuyordu. Ben rastgele bir yere oturmuştum.
O yüzden etrafımda hayranım olduğu için pek izleyemiyorum. Maç ilerlemeye devam ederken top Muçi'ye geldi ve çok hızlı bir şekilde koşmaya başladı.
Önündeki ve yanındaki herkesi geçerken çok şiddetli bir şut çekti ve top kalelere doğru gidiyor... Hadi ya, lütfen gol olsun.
Ve goooool!!!! Muçi 37. Dakikada gol atmıştı! Derbi 1-0 öndeydi ve çok mutluyduk. Beraber zıplaya zıplaya kutlama yapıyorduk.
Çok mutluydum, normalde Fenerbahçe 2. En sevdiğim takım ama Beşiktaş'ın gol atmasına çok sevinmiştim. Maç devam ederken ben kendi izlemimde gözlem yapıyordum.
Çok güzel oynuyoruz...
Eveeet bugünlük bu kadar yazdım umarım beğenirsinizzz
Yeni bölüm 3 vote gelirse yazıcam görüşürüzzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kumralım
Teen FictionBanu: Çok gıcıksın be adam. Atlas: Sende pis kadın. Banu: Seviyorum seni be.