[18]😻

64 4 0
                                    

İyi Okumalarrr<33

Bugün yeni ev tutacaktık. O yüzden çok heyecanlıydım. Otelden çıkmıştık ve etrafta gezinmeye başlamıştık. Biraz daha ilerledikten sonra bir emlakçı gördük.

İyi ki hepimizin dili çok güzeldi o yüzden rahatça konuşabiliyorduk. Emlakçıya girdiğimizde içeride zenci bir adam dönen sandalye de telefona bakıp oturuyordu.

Bizi görünce güldü ve ayağa kalktı. "Selam gençler, neye bakmıştınız?" Neye mi baktık? Burası market mi, yoksa ben mi körüm?

"4 tane ev istiyoruz."

"Aa, tabikide. Satılık yada kiralık?"

"Satılık."

"Tamam... Buldum! Hepside birbirine çok yakın. İster misiniz?"

"Tamam, toplam ücret ne kadar?"

"Ee, normalde 267 bin dolar ama 260 bin dolar yaparım."

"Tamam, alıyoruz." Atlas'ın alıyoruz demesine ağzım beş karış açık bakıyordum. Ne yani? O kadar parayı verecek mi?

Cüzdanından kredi kartı çıkardı ve kartı post cihazına bastı. Şaşkınlık içinde dükkanın içindeki herkes şaşkınlık içinde Atlas'ı izliyordu.

Sanki bir şey olmamış gibi kartı cüzdana geri koydu ve birkaç sözleşme imzalandı ve tapularımızı aldık. Ne yani? Bu kadar kolay mıydı?

-

2 Ay Sonra...

H

erşey çok iyi gidiyordu. 2 aydır Atlas ile olmanın mutluluğunu yaşıyordum. Annem ve babamdan bayadır iz yoktu. İzimizi bulmasınlar diye telefonlarımızı değiştirmiştik.

"Banu! Markete geliyor musun?"

"Eveeet!"

"Tamam, gel güzelim!"

"Geliyoremmm!"

Üzerime kalın paltomu geçirerek dışarı çıktım. Yaz olmasına rağmen hava çok soğuk ve yağmurluydu. Bende ayakkabılarımı giyindim ve dışarı çıktık.

Beraber el ele markete girdik ve kendimize bir şeyler aldık. Bayadır buraya gelmiyordum. Yeni şeyler eklenmiş. Normalde bugün parka gidecektik ama hava çok kötüydü.

Atlas kendine birşeyler bakarken bende akşam ki film gecesi için abur cubur bakmaya başlamıştım. Raflardan elime birkaç tane cips aldıktan sonra tanıdık bir ses duydum.

Elinde telefonda 'Murat' diye birisiyle konuşması gerek. Hep "Murat! Mal mısın!? Ne demek 2 aydır yok!?" diyerek bağırıyordu.

Pek umursamadan abur cuburlara bakmaya devam ettim. Adam beni gördü ve gözleri üzerimde arsızca dolaştı ve telefondaki adamın yüzüne kapattı.

"Merhaba genç hanım!" dedi ve bana doğru gelmeye başladı. O bana doğru geldikçe ben ondan uzaklaşıyordum. Tabi ya! Bu adam benimle evlenecek olan adam!(Zorla).

"M-merhaba..."

"Sanki sizi bir yerden tanıyorum."

"B-ben sizi hatırlamıyorum."

"Emin misiniz?" dedi ve bana hızlıca yaklaştı. Ben tam kaçacakken beni tuttu ve kendi göğsüne yapıştırdı. Hareket etmeye çalıştıkça beni daha da çok zorluyordu.

"Şimdi adam gibi davran." sesindeki sinsilik çok ürkünçtü. Of ya! Atlas neden burada değil ki! "Banu, güzelim!" Oh, sonunda!

Atlas gelirken adam ağzıma birşey koydu ve oracıkta bayıldım. Bayılmadan birkaç dakika önce Atlas'ın arkamdan koştuğunu gördüm.Sonra da o aşağılık adam beni siyah bir arabaya bindirdi ve gittik.

Eveett bu sefer bu kadar yazdımmm! Bir sonraki bölümde
Görüşürüzzzz<33

KumralımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin