[16]😻

71 5 3
                                    

1 Ay Sonra...

B

ugün evlerimize dönüyorduk(maalesef). Eve gidince kesinlikle annemlerin yanında kalacaktım. 1 ay boyunca Atlas'ın odasında kalmıştım ve bacağımdaki yara git gide iyileşiyordu.

Sonunda herşeyimizi hazırladık ve dışarıya çıktık. Hava artık çok sıcaktı. Öp yüzden üstüme gri bir tişört ve altıma paraşüt gri pantolon giymiştim.

Bahçede biraz daha bekledikten sonra otobüs gelmişti ve herkes buraya gelirken oturdukları yerlere oturdu. Yolda Atlas'ın yeni aldığı kulaklığı takıp müzik dinledik.

Beraber müzik dinlemeye devam ederken aklıma gelen şeyle Atlas'ı dürttüm. "Bayım, sizinle PES oynayalım mı?"

"Tabi kide Hanfendi, siz ne isterseniz oynarız."

"Tamam o zaman başlayalım." diyerek telefonumdan oyuna girdim ve Atlas'ı bekledim. Bu sefer bilerek kaybetmeye çalışıcam. Özür olarak sayar umarım.

"Of, hadi be."

"Güzelim, bilerek kaybediyorsun. Yapma be kadın."

"Hayır, bilerek kaybetmiyorum. Başım ağrıyor sanırım ondan."

"Keşke yalan söyleyebilsen be güzelim."

-

Eve gelmiştik ve iyiki Atlas ile aynı sitede oturuyordum. "Görüşürüz Kumralım." dedim ve saçlarımdan öperek "Görüşürüz güzelim." dedi ve ayrıldık.

Atlas ile aynı anda binaya girdikten sonra hemen 2. Kata çıktım ve evin kapısını tık tıkladım. "Oh be, sonunda geldin." Evet, kapıyı Emir açmıştı.

Bana sarıldıktan sonra eve girdim ve eşyalarımı odama bıraktıktan. Salona geçtim(çünkü annemler demiş). Salona girdiğimde tanımadığım bir adam vardı.

Çok büyük ve yapılı bir adamdı. Siyah saçları alnına geliyordu ve siyah gözleri beni süzüyordu. "Müstakbel kocanın yanına otur."

Ne!? Müstakbel koca ne be!? Ne oluyor? Soran gözlerle Emir'e baktım ve oda bana bilmiyorum dercesine omuzlarını silkti.

"Otur!" Babamın bağırmasıyla adamın yanına oturdum."Emir, sen çık dışarıya." Annemin sesiyle Emir dışarı çıktı.

"Şimdi-" Adam annemin sözünü kesti ve kendisi konuşmaya başladı. "Anne ve babanla konuştum ve seninle evleniyorum."

Ne!? Sen iyi misin be adam? Sen kaç yaşındasın ben kaç yaşındayım? "Yaş önemli değil. Gerekirse seni kaçırırım ama yinede evlenirim.

Tam ağzımı açıp konuşuyordum ki adam beni kendine çekti ve ellerini ağzıma koydu. "Konuşmayacaksın." Adam o kadar çok sert davranıyordu ki her hareketinden korkuyordum.

"Neyse, ben kalkayım. Yarın yeniden gelirim. Tanışıp eğleniriz." Ne eğlenmesi ya!? Şuan adamın üstüne atlayıp saatlerce yumruk atmak istiyorum.

İsmini bilmediğim adam gidince babam bana döndü ve eliyle yanaklarımı sertçe ağzıma doğru sıktı. "Var ya, bir evlenme, bir onun dediğini yapma, ben sana gösteririm."

KumralımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin