Vote+Yorum Yapın be
Beraber binaya girdikten sonra merdivenlerden çıkamayacağımızı anladım ve o yüzden asansörü çağırdım. Eğer asansör biraz daha gelmezse Atlas'ın altında ezilip kalıcaktım.
En sonunda asansör geldiğinde hemen içeri girdik ve 2. Kata bastım. Atlas asansörün sağ tarafına oturmuştu. Bende üzerimdeki ağırlıktan kurtulduğum için kendimi asansörün içine attım.
Asansörün kapısıda en sonunda kapandı ve yukarı kata çıkmaya başladık. 1. Kata çıktığımızda Atlas kendinden geçmiş gibiydi.
Onu kaldırdığım esnada, "Hanfendi bakın, benim sevgilim var gidin lütfen." Ne diyeceğimi bilemeden sadece güldüm. "Hanfendi gidin hadi. Ben odama gidicem." En sonunda kendimi tutamadım ve konuşmaya başladım.
"Öyle mi? Nasıl birisi sevgiliniz?" Dedim. Çünkü benim hakkımda ne düşündüğünü merak etmiştim. "O mu? Çok güzel. O benim güzelim yani." O konuşurken bizde odasına gidiyorduk.
"Ondan sonra saçları çok güzel, ten rengi, fiziği, karakteri, gülüşü, bakışları, hepsi çok güzel." Bir şey demeden sadece güldüm ve devam etti.
"Mesela kokusu çok güzel, saçları çok güzel kokuyor, parfüm sıkmıyor ama çok güzel kokuyor. Ondan sonraaa... Çok küçük. Benden çok küçük."
Daha fazla konuştuktan sonra odasına geldik ve kapısını açıp içeri girdik. "Hanfendi, beni anlamıyorsunuz. Gidin lütfen, sevgilim var diyorum ya."
"Atlas, benim Banu." Şaşırmış olmalı ki kaşlarını çattı ve bana doğru yaklaştı. Kalın parmaklarını yüzüme doğru uzattı ve çenemi tutup kendine çevirdi.
"Banu? Sen misin?" Burnumdan güldüm ve "Evet, benim." Dedim. "Kızdın mı?" Diyince kaşlarımı çattım. "Neden ki?"
"Hani ben seni başkası sandım ve buraya geldim ya." Sadece tebessüm ettim ve ona baktım. Aslında düşününce çok kötü birşeydi. "Hayır, neden kızayim ki?"
"Neyse, hadi aşağı inelim." Ne yani? Ben boşuna mı ezildim? "Tamam." Dedim ve elini tuttum. Beraber geçtiğimiz yolları döndük. En sonunda bahçeye indik.
Şu ismini bilmediğim salak çocukta tek başına oturmuş etrafı izliyordu. Onu aldırış etmeden Atla ile beraber dans etmek için yeniden piste gittik.
-
Herşey çok iyi gidiyordu ki. Atlas yeniden sarhoş olana kadar. Onu yeniden odasına getirdim ve şuan uyuyor. Ama sorun şu ki Atlas elimi tuttuğu için gidemiyordum.
Bende yatağa onun yanına çıktım ve onu izlemeye başladım. Atlas çok güzeldi. Yakışıklı kelimesi bile onun yanında küçücük kalırdı.
Batsın bütün manzaralar ben onu futbol oynarken izledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kumralım
Teen FictionBanu: Çok gıcıksın be adam. Atlas: Sende pis kadın. Banu: Seviyorum seni be.