Bölüm 16 🦋

73 6 0
                                    

Her şey olduğundan çok daha güzel gidiyordu.

Evlenme teklifinin ardından neredeyse 2 hafta geçmişti ve bu süre zarfında Yusuf ve rabia aileleri ile konuşmuş bundan sonra ki süreç için bir plan kurmuşlardı.

Önce aile arasında bir söz ara tatilde nişan ve yaz tatilin de ise düğün olacaktı, aynı zaman da rabia nın ailesi, okumasına destek olması için de yusuftan söz almışlardı, çocuk bile olsa bir şekilde rabia okulunu bitirecekti ikisi de bunun için söz vermişti.

Sidra ve doruk güzel günlerin tadını çıkarıyorlardı.

Yusuf rabia ile sürekli ilgilendiği için doruk ve sidrayı oldukça boşlamıştı.

Bunu fırsat bilen sidra ve doruk neredeyse İstanbul un altını üstüne getirmişlerdi.

Bir süre resim ve video çekerek kendilerine birer anı biriktirmişlerdi.

Doruk yusufun çok yoğun ve kafası dolu olduğu için İslamiyet konusunda bir şeyler öğrenmek için çok üstüne gitmemişti.

Kendince bir şeyler yapmaya çalışıyordu, ve beceriyordu da izlediği videolar dan notlar çıkartıp aldığı dini kitapları okuyarak bir çok bilgi elde etmişti.

Öğrendiği bir çok şeyi kendi hayatında uygulamaya geçmişti bile sadece sidra dan uzak kalamıyordu o kadar ama yine de elinden geldiği kadar sınırını bilmeye çalışıyordu.

Arada bazı şeyler kafasını kurcalasa da ne yapıyor ne ediyor bir şekilde doğrusunu öğrenmeye çalışıyordu.

Bu aralar aklına en çok hafızlık takılıyordu.

Geçen günlerde rabia nın Yusufa ezbere kuran okuması onun çok dikkatini çekmişti, o kadar çok etkilenmişti ki neredeyse sorularıyla rabia ve yusufu bunaltmıştı.

Ama içten içe yüreği rabia gibi olmak istiyordu, öğrenmeye çalıştığı kur'an-u ezbere de okumayı istiyordu ama yine de korkuyor ve geri duruyordu.

Sidra ise olduğu durumdan çok memnundu, okulu oldukça iyi gidiyor doruk ile arası da her gün biraz daha iyi oluyordu.

En yakın arkadaşı abisi ile evleniyordu, bu sidrayı çok mutlu ediyordu, ona her konuda yardımcı olmak ve yakında olacak söz için sürekli arkadaşı ile iletişim halindeydi.

Yusuf ve rabia nın sözlerime 4 gün kalmıştı, 4 gün sonra ikisi sözlü birer çift olacaklardı.

Bu durum hem rabiaya yı hemde sidrayı aşırı heyacanlandırıyordu.

4 gün sonra söz olacağı için yusufun annesi ve babası çoktan İstanbula sidra ların yanına gelmişlerdi.

Gelir gelmez annesi ile sidra doruk hakkında konuşup dertleşmişti.

Doruğun bu denli değilmiş olması ne babası nede annesi tarafından gözden kaçmamıştı, ister istemez ikiiside mutlu olmuşlardı.

Sidra nın babası ali bey geldikten bir kaç gün sonra önce Yusuf ile rabiaya yı karşına alıp konuşmuş sonra ise sidra ve dorukla konuşmuştu.

Uyarı amaçlı değil ama yine de gerçekleri ve onları neler beklediklerini güzel dille uyarmıştı.

Yusuf ve rabia konusunda sıkıntı yoktu ama, doruk ve ailesi hafta sadece ailesi sıkıntı olacaktı.
Çünkü doruk neredeyse onlardan uzakta büyümüştü, hatta doruk onları ne zaman görmüştü onu bile hatırlamıyordu.

Bu durum ister istemez hem doruğun hemde sidranın ailesinin canını sıkıyordu.

Oysa dorukta isterdi ilgili ve sevgi dolu bir ailede büyümek ama olmamıştı işte, sidra ile evlenmek istiyordu annesinin babasının ne dediği çok umurunda değildi ama yinede onların canını sıkar diye ister istemez korkuyordu doruk her gün ya bir şey olursa diye tedirginlikle uyanıyordu.

ARAF 🪐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin