4. Bölüm

128 20 35
                                    

"Jisung!"

"Hm"

"Nerdeydin dün? Okul boyunca seni aradık."

"Çatıdaydım lixie"

"Seung ve jeongin de seni merak ettii hadi onların yanına gidelim"

"Gidelimm"

Jisung ve felix koridorda ilerlerken jisung lavaboya gideceğini söyleyerek felixi sınıfa yollamıştı.

Tekrar hissettiği izlenme duygusu ile tedirgin olan jisung çabucak tuvaletteki işini hallederek elini yıkayıp çıkacakken arkasından birinin gelip kapıyı kapatması jisungu iyice strese sokmuştu.

Korkudan arkasında kişinin yüzüne bakamazken belinde gezinmeye başlayan eller ile gözü dolarken kendini savunarak hızlıca arkasına dönerek arkasındaki bedene tokat atmıştı.

İsmini bile bilmediği genç jisunga alaycı bir gülüş sunarak yanağını tutmuş ve jisungu iyice kendine çekmişti.

Bunun üzerine yaşadığı bütün şeylere sinirlenen jisung bir de çoğu kişinin onu cinsel bir obje gibi görmesine sinirlenerek hayatında sinirlendiği her şeyi o gençten çıkarmıştı.

"Canım tırnaklarımı senin gibi biri için harcamak istemiyorum ama sanırım yanımdaki en iyi kesici alet bu, sen kaşındın"

"Ne diyorsun güzellik"

"Ananı diyorum"

Jisung karşısındaki genci ittirerek kapıyı kitlemiş ve diğerinin sırtı duvara çarpınca saçlarından çekerek yüzünü tırnaklarıyla çizmeye başlamıştı. Genç yere çömelirken jisung üstüne daha da abanmıştı

"Birincisi! Benim bir ismim var ama sen geri zekalı aptalın teki olduğun için bilmiyorsun bana güzellik diyip durma!"

Jisung genç beden yüzünü korumaya çalışırken savunmasız kalan yerlerine tekme atmaya başlarken konuşmasına drvam etti.

"İkincisi senin gibi pisliklere vücudumu kullandırmıyorum, kullandırmam da zaten! AKLINDAKİ KİRLİ FİKİRLERİ OLDUĞU YERDEN ÇIKART YOKSA OLMAYAN BEYNİNİ BEN SÖKÜCEM"

Ve karşısındaki beden iyice güçsüz düşmüş gözükürken son hamlelerini yaparken konuşmasını sürdürdü jisung. Bir yandan da ağlamaya başlamıştı.

"SİZE GÖRE GÜZEL OLMAM VEYA BEDENEMİ ARZULAMANIZ YANIMA İSTEDİĞİNİZ GİBİ YAKLAŞMANIZ VEYA İSTEDİĞİNİZ GİBİ DOKUNABİLECEĞİNİZ ANLAMINA GELMEZ! ANLADIN MI?"

"Anladım"

"Huh! Sağol iyi stres attım revire değil de hastaneye gitmeni öneririm enfeksiyon kapabilirler, yaraların yani ve hızlı gidersen daha iyi tabi ayağa hemen kalkabilirsen"

"Ruh hastasısın sen"

"Sağol şekerim"

"Ash yerden kalkmama yardım et"

"İyi revire götüreyim ben seni ama yüzünü kapat dalga konusu olmak istemezsin değil mi?"

"..."

"Aynen bencede olmak istemezsin"

Jisung deli gibi gülerken yerdeki bedeni ayağa kaldırmadan önce balmını tazelemiş ve arka cebine koyarak yerdeki bedeni olduğu yerden kaldırmıştı.

Kapıyı açıp üst kattaki revire götürürken hasarlı kişi sadece yüzünü kapatmakla meşguldü.

"Ne şu tatlı çocuk ve jihun mu?"

"Hey jihun neden yüzünü kapatıyor ki?"

"Yoksa herkesin arzuladığı çocuğu jihun önceden kapmış mı?"

Okul_ifşa ^ Minsung^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin