28. Bölüm

50 6 13
                                    

"Jisung"

"Sesleri duymuyor musun ya?"

"Hayır, duymuyorum ya ne sesi var ki?"

"Neyse ben sanırım yanlış duydum."

"Jeongin"

"Hm"

"Sana bir şey sormam lazım"

"Tamam sor"

"Sen... bugün neden üzgünsün?"

"Ben mi?"

"Hmm"

"Üzgün değilim ki sana öyle gelmiştir"

"Yalan söyleme bana. Grupta yazıştığımız zamandan beri moralin bozuk işte."

"Jisung konuyu kapatılım mı lütfen"

"Jeongin gerçekten üzgünsün ve bize bir şey anlatmıyorsun. Neden? İçinde tutarsan daha kötü olmaz mı? Biz mi bir şey yaptık anlamıyorum ki."

"Hayır siz bir şey yapmadınız ama"

"Ama ne"

"Bunu size nasıl söyleyeceğimi bilemiyorum."

"Tamam sen bana anlat ben seungmine söyleyebileceğimiz bir cümle seçerim."

"Farklılaştırılacak bir şey değil ki ama her neyse sanırım daha fazla içimde tutamayacağım."

Jisung jeonginin ellerini tutarak yumuşakça ona bakmıştı. Ona göre güven vericiydi bu hareketi.

"Şimdi off"

"Ya ağlama jeongin"

Jisung jeonginin karşısında ağlaması ile ne yapacağını şaşırmış bir hâldeydi.

"Ben hyunjinden hoşlanıyordum"

Odada uzun bir sessizlik olmuştu. Jisungun böyle bir şey beklemediği her halinden belli oluyordu şuan.

"Nasıl?"

"Bak bu yüzden söylemek istemiyordum ama olmuyor. Sana olan ilgisini fark ettiğim an unutmaya çalıştım onu ama yapamadım. Özür dilerim"

"Özür dilemee. Seveceğimiz kişiyi biz seçmiyoruz ki. Seungmin de sana kızmaz. Unutmana yardımcı oluruz. Hallederiz bir şekilde."

Jeongin içinin hafif de olsa rahatlaması ile gülmüştü bu sefer. Konuşma sesleri ve gülme sesleei boş evin içinde yankılanıyordu.

"Evet işte gül böyle."

"Hmm başka bir şeyler yapalım."

"Dur benim de sana bir şey söylemem gerek o zaman."

"Oha ne söyliyeceksin"

"Ben aslında"

"Sen aslında"

"Of dur ya heyecanlandım"

"Ya söyle bak bende heyecanlandım"

"Benim aslında eteklerim var."

"OHA NE ŞAKA YAPIYORSUN"

"Bağırma bağırma. Hayır şaka değil. Gerçekten var"

"Giyip göstersene seungminle banaa"

"Ay evet yapabilirim. Size ufak bir defile hazırlıycam bugün"

"Offf çok güzel olucak bee."

"Eveett ne eğleniriz şimdi. Ama beğenmeseniz bile güzel olmuş diyin tamam mı?"

"Ya güzel olmama gibi bir ihtimali yok zaten. Ben bir şey sorucam bir de"

"Ee iyi soor"

"Dışarda falan giyiyor musun hiç?"

Okul_ifşa ^ Minsung^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin