17. Bölüm

83 10 17
                                    

"Tamamm şimdi felix kesinlikle bilmiyor değil mi buraya geldiğinizi"

"Hayır hayır ben hatta onunla hirlikte eve gidiyorum diye evden tekrar geldim"

"Hm hm, o zaman size bir şey anlatmam gerek. Jeongin zaten daha önceden bir kısmını biliyordu"

"Onun bir de devamı mı oldu"

"Ne olmuş da devamı geliyor ya"

"Ay durun anlatıyorum"

"Ben birkaç gün önce bir kâbus gördüm şu kâbus dediğim şey işte, o zaman 3 tane adam görmüştüm bacağıma falan bıçak batırıyolardı"

"Ohaa"

"Sonra işte canım gerçekten yanıyordu benim, yani hissediyordum. Uyandığımda kontrol ettim bacağımı ve izler silinik de olsa vardı"

"Ne, göstersene izler nerde"

"Bir dakika hyunjin göstericem sonra"

"Hm hmm"

"Bugün de yine o üç adamı gördüm bu sefer karnımı bıçaklıyolardı"

"Oha ama oha"

"Her neyse sonra yine baktım ve iz vardı bakın"

Jisung tişörtünü kaldırarak arkadaşlarına iz oluşan belini göstermişti.

Minhonun tam da yanında onun beline baktığını unutarak.

Hyunjin de sanki minhonun varlığını unutmuş gibi jisungun hemen diğer yanında olmasından kaynaklı elini onun belindeki izin üzerine getirmişti.

Jisung bununla birlikte gerginlikten küçük bir kalp krizi atlatsa bile neden diye soracağı için hyunjine rahatsız olduğunu söyleyememişti.

Bir iki kere izi ellediğinde minhonun öksürüğünün sesi odada duyulmuştu ne var ki hyunjin bunu pek de umursamamıştı.

"Öhm öhm"

Minho bu sefer de kendi eli ile hyunjinin elini jisungun belinin üzerinden çekerek aynı hızla jisungun tişörtünü aşağıya çekerek belini kapatmıştı.

"Jisung sen olanları annene söyle bakalım, hadi"

"Tamam minho hyung"

"Peki bizde ne yapalım seungmin ve jeongin burada otursun hyunjin sen benle gel"

"Tamaaamm geldim"

Minho ve hyunjin farklı bir odaya geçtiğinde minho tek eliyle biraz uyarırcasına hyunjinin omzunu sıkmış ve koltuğa oturmuştu

"Ben niye buraya geldim hyung?"

"Sen mi? Sen burada gözaltına girdin"

Hyunjin gergince gülümsemişti

"Şaka canım ya, jisung felix ve senin yakın olduğunu söylemişti de onun için çağırdım seni"

"Ha ha ha, ben şaka olduğunu anlamıştım zaten bir de felix için ne söyleyeceğim ki"

"Kişiliği falan yani ne biliyim onun hakkında biraz bilgi işte"

Hyunjin felixi öve öve minhoya anlatmayı planlamıştı

"Felix, çok tatlı minnak birisidir böyle. Sen de görmüşsündür zaten gülümsemesinden bile ne kadar tatlı biri olduğu anlaşılır"

"Evet evet biliyorum oraları bana daha derin bilgiler lazım"

"Nasıl yani"

"Kişilik işte, başka ne derin bilgisi olacak"

"Kişiliği de aynı dış görünüşü gibi çok tatlıdır onun, herkese iyilik yapmak ister falan jisung da biliyordu zaten-"

Okul_ifşa ^ Minsung^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin