Koşuşturmalı geçen mezuniyet gününün ardından minho ilk defa bu kadar yorgunluğa rağmen huzurlu hissediyordu. Çünkü jisung onun yanındaydı.
"Bebeğim artık burada kalacaksın değil mi?"
"Hm hm. Ama bir ara birkaç günlüğüne oraya gidip okuldaki kaydımı aldırmam lazım"
"O kadar aydan sonra o birkaç gün bana işlemez artık."
"Öyle mi? Yani birkaç gün buluşmasak beni özlemezsin."
"Özlemez olur muyum güzelim, sadece sabredebilirim artık."
"İyi kurtardın"
"Kurtardım değil mi ㅋㅋㅋㅋ"
"Evet aşkım"
"Eşyalarını yerleştirmediysen beraber yerleştirelim."
"Aşkım sen bugün çok yorulmadın mı? Dinlen istersen ben yerleştiririm."
"Olsun güzelim. Senin yanında durmak istiyorum bugün."
"Off bebeğimsin sen benim yaa."
---
"Şimdi aşkım şortları şu rafa koyalım, etekleri de buraya."
"Tamam öyle yapalım. Ne çok eteğin varmış."
"Aslında nerdeyse hiçbirini giymedim onların. Sadece hoşuma gittiği için alıyordum."
"Deneyip bana göstermek ister misin?"
"Olurr. Ama önce hepsini yerleştirelim. Sonra da etekleri giyip sana göstereyim."
"Tamam güzelim öyle yapalım."
Jisung kıyafetlerini dolaba eski düzenindeki gibi yerleştirirken minho da ona yardım etmeye başlamıştı. Koreye geri dönecekleri bir zaman olursa diye jisungun evini satmamışlardı. Bu yüzden jisung sıkıntı duymuyordu.
"Aşkım sen odadan çık şimdi ben kapıyı açınca gelirsin."
Minho sessizce odadan çıktığında jisung sevgilisinin ne kadar heyecanlı olduğunun farkındaydı. Önce normal uzunluktaki eteklerden birini giymişti. Minhonun görünceki tepkisi onu çok mutlu ediyordu. Bu yüzden en kısa parçayı sona saklamayı düşündü.
"Aşkım şimdi son eteği giyicem."
"Tamam bebeğim bekliyorum."
Bu etek diğerlerine göre oldukça kısaydı. Sadece kalçasını bile örtmekte zorlanabilirdi jisung. Amerikaya gittiğinde minhonun ne tepki vereceğini düşünerek almıştı aslında. 18 yaşına girmesine birkaç ay kalması da bu eteği sevgilisinin yanında giyme hevesini oldukça arttırıyordu.
Sonunda eteği giydiğinde aynasının karşısına geçerek bakmıştı kendine. Sonucun bu kadar güzel olmasını tabiki beklemiyordu. Heyecanla arkasını döndüğünde eteğin kısalığı karşısında da bir o kadar şaşırmıştı.
Nefesini düzene sokarak kapıyı araladığında geriye gitmiş ve sevgilisinin odasına girmesini beklemişti.
"Güzelim."
"Hmm"
"Böyle dışarı çıkmayı düşünmüyorsun değil mi? Ne kadar kıskanç bir sevgilin olduğunu biliyorsun. Günde en az 10 kişi dövmemi istemezsin heralde."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul_ifşa ^ Minsung^
FanfictionOkulda yakışıklılığı ile ünlü minho ve ona komik bir shop yapan jisung...