8. Bölüm

99 12 24
                                    

"Yuh ya! Ben sana gel bekliyorum diyorum ama sen gelmiyorsun ve kavga ediyorsun hyung ya"

"Ama güzelim kavgayı başlatan oydu"

"Bananee ben seni bekliyordum burda bekliyorum bekliyorum gelmiyorsun"

"Taman geldim şimdi sonra döversin beni. Asıl beni neden buraya çağırdın onu söyle"

"Ha o mu dün için özür diliycektim sizle diğil de minho hyungla doğum günümü kutladığım için"

"Harbiden niye minhoyla kutladın hayır bi yakınlığınız da yok ki"

"Bilmiyorum ki, çatıda oturuyodum kremalı ekmek almış bana onu yedim sonra okuldan kaçıcam sende gel dedi bende hayatıma biraz heyecan katmak için kabul ettim. Ama sonra güvenlik bizi gördü bende minho hyungu duvardan aşağı ittim kendim de onun üstüne düştüm sonra kolu çatladı"

"Bende diyorum nasıl kolunu çatlattın bir anda mesajla yazılır mı o bir kere"

"Ne biliyim o zaman aklıma öyle geldi öyle yazdım"

"Hem sen benim arkadaşından hoşlandığımı nerden biliyorsun?"

"E benim yanıma gelme bahanesiyle yanımıza geliyorsun sonra benden çok seungla konuşuyorsun kaçar mı benden"

"Kaçmaz mı?"

"I ı kaçmaz"

"İyi kaçmasın başka bir şey var mı sınıfa çıkacağım"

"Hayır yook gidebilirsin"

Chan gittikten sonra jisung tekrar koşarak kantin sırasına girmeye çalıştığında birine çarpması ile yere düşmüş ardından kendini toparlamıştı.

"Ah, özür dilerim bir an koşunca seni göremedim"

"Sorun değil hem biraz ben çarpmana sebep oldum gibi önüne atladım, yere çok kötü düştün iyisin değil mi?"

"Evet evet iyiyim sen iyi misin?"

"İyiyim"

"İsmin neydi bu arada"

"Han jisung ya sen"

"Hwang Hyunjin, tanıştığıma memnun oldum jisung"

"Bende tanıştığıma memnun oldum hyunjin"

"Ben özür niyetine sana bir kahve ısmarlasam olur mu?"

"Aslında hiç gerek yok ben de dikkat etmeden sana çarptım"

"Madem kabul etmiyorsun o zaman şöyle yapalım, okula yeni geldiğim için pek bir şey bilmiyorum. Sen bana etrafı göster ve bende sana teşekkür için kahve ısmarlayayım"

"Tabiki yardım ederim ama kahveye gerçekten gerek yoktu"

"Hadi ama ben istiyorum"

"Peki o zaman öyle yapalım"

"Tamam o zaman sen bekle ben hemen kahvelerimizi alıp geliyorum daha sonra okulu gezeriz"

"Tamam şey bir de benimki bol sütlü olsun"

"Anlaşılmıştır kaptan"

Jisung ayak üstü yeni bir arkadaş edinmesine şaşırırken hyunjin çoktan kantin sırasına girmiş birkaç kişiden de izin alarak en öne geçmiş kahvelerin siparişlerini vermişti.

Siparişleri verdiği gibi jisunga bakıp gülmüş ondan da aynı şekilde bir tebessüm alınca tekrar önüne dönmüştü.

Sonunda kahveler yapılıp hyunjin'e verilince hyunjin dikkatli ve hızlı adımlar ile kalabalığın arasından çıkarak jisungun yanına gelmişti.

Okul_ifşa ^ Minsung^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin