"Topladım anne gidebiliriz"
"Hadi bakalım minhyuk sen arabaya geç biz jisung ile bir markete uğrayıp gelelim"
"Tamam bekliyorum"
Jisung annesi ile yalnız kaldığında annesi hemen endişe ile konuşmuştu.
"Oğlum kolundaki morluk ne? Bir şey mi oldu ve kışa giriyoruz niye etrafta kısa kollu ile dolaşıyorsun. Hasta olacaksın sonra"
"Anne nefes al önce bir. Ve bende bilmiyorum bir yere çarptım herhalde"
"Tamam dikkat et bak aklım sende kalıyor sonra"
"Hm hm ederim"
Sonunda bir süre yolculuğun ardından otele vardıklarında jisung kendi odasına ailesi ise kendi odalarına çıkmıştı.
Herkes kendi odalarına eşyalarını yerleştirirken jisung telefonun çalması ile işini yarıda bırakmıştı.
"Alo, chan hyung?"
"Jisung. Nerdesin evine geldim kapıyı açmadın."
"Ha, şey evi ilaçlatıcaz da o yüzden oteldeyim."
"Nasıl yani tek başına mı"
"Annem ve babamla beraber"
"İyi misin peki babanı görmediğini söylüyordun bana"
"Hyung.. attığım konuma gelir misin seninle bir şey konuşmam lazım"
"Peki, peki geliyorum."
Bir sürenin ardından chan otelin önüne gelmiş jisung da onu görmesi ile kuzeninin yanına gitmişti.
"Hyung, ben sana bir konuda yalan söyledim"
"Ne, hangi konuda"
"Hani demiştim ya babamı görmüyordum diye"
"Evet"
"İşte aslında onu görüyordum"
"Jisung.. bunu neden benden gizledin"
"Yani evet 1 sene boyunca görmedim onu ama sonra gördüm ve sen iyi olduğum için mutluydun. Sana söylesem sende huzursuz olucaktın. Hem eskisi kadar dokunamıyor bana."
"Ha yani yine de dokunuyor öyle mi"
"Gerçekten engel oluyorum dokunmasına sadece rahatsız ediyor işte"
"Tamam ama bir şey olursa haberim olsun anlaştık mı?"
"Hm hm anlaştık"
"Cebinde küçük bir kutuda biber gazı taşı yine dokunmaya kalkarsa gözüne sık ve kaç"
"ㅋㅋㅋㅋ tamam yaparım"
"Hadi bakalım daha fazla üşümeden içeri geç"
"Tamam chan hyung görüşürüz"
"Görüşürüz jisung"
O gün jidung için sakin geçmişti. Sadece ailesi ile yemek yemek için görüşmüş onun haricinde her zaman odasında durmuş ve dışarıya çıkmamıştı.
Yarın sabah olduğunda ise okulu olduğu için erken uyanmıve annesinden onu okula bırakmasını rica ederek okula gitmişti.
Geldiği gibi de onu gören seungminden büyük bir sarılma almıştı.
"Eeee bu mutluluğu neye borçluyuz seungmincim"
"Dalga geçmezsen anlatıcam"
"Tamamm yaa dalg geçmiyorum anlat"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul_ifşa ^ Minsung^
FanfictionOkulda yakışıklılığı ile ünlü minho ve ona komik bir shop yapan jisung...