"Jisung sen benim yatağımda yatarsın ben de salonda yatacağım"
"Yatağında yatmayacak mısın"
"Rahatsız olmaz mısın"
"I ı olmam hem koskoca yatak"
Jisung yana kaydıktan sonra eli ile yanında kalan boş alanı pat patlamıştı. Minho da elindekileri bırakıp jisungun onun için açtığı alana yatmıştı.
"Tamam öyleyse uyuyalım"
Minho da aynı jisung gibi çekingen davranıyordu. Nedenini ise ikiside henüz tam kabul edememişti.
"Ama ben sarılmadan uyuyamam"
Minhonun söylediği bu cümle ise sadece bahaneydi. Küçük olduğu yaşlardan beri tek uyumaya alışmıştı nasıl olsa.
"Hmm o zaman.. sarılalım"
Jisung da minhonun bu isteğini seve seve kabul etmişti.
Karanlığın altında birbirlerine sarılı yatarlarken nefesleri yüzlerine çarpıyordu. Birbirlerinin uyuduklarını sanıyorlardı. Fakat ikisi de hızla çarpan kalpleri yüzünden uyuyamıyordu.
En sonunda jisung hafifçe uyumaya doğru gittiğinde minho onu daha rahat olması adına yastığına yatırmıştı ama eli hâlâ jisungun belinden ayrılamıyordu.
O an yaptığının doğru ya da yanlış olduğunu düşünmeden jisungun boynuna eğildi kokusunu bir süre içine çektikten sonra boynunun ve omzunun birleşme yerine ufak bir buse kondurdu.
Jisung ise kokusunu birisinin soluduğunu ve boynunun bitimini öptüğünü ayrıca da bunu yapan kişinin minho olduğunun bilincindeydi.
Bu yüzdendi ya zaten kalbinin pır pır atması ve göz kapaklarının heyecan ile titremesi.
Minho ise geri çekildiğinde jisungun titreyen göz kapaklarından uyanık olduğunu anlamıştı.
Bunu anlaması ile de içinden kendisine sövmüş ve yine de yaptığından pişman olmaması ile kafasını yastığa koyup uyuyana kadar jisungu izlemişti.
---
"Jisungg! Hadi uyan"
"5 dakika dahaa"
"Hadi jisung okula geç kalacağız"
"Off bugün de gitmeyiverelim nolucak ki"
"Hangi derslerin var bu gün?"
"Hmm coğrafya edebiyat bide şu geçmiş zaman dersi ay bide kimya"
"Sayısal okuyordun dimi"
"Hm hm sözel okunur mu ya öğk"
"İyi uyu biraz daha ben aşağıdayım tamam mı"
"I ı, bende sarılmadan uyuyamıyomuşum yanımda dur"
"Öyle miymiş"
"Hm hm öyleymiş"
"Peki bunu neden şimdi fark ettin sorabilir miyim"
"Hayır! Soramazsın uykum var çünkü benim"
"Tamamm"
Minho tekrar eski hâlini alırken tam olarak yatağa yatmamıştı.
Jisung da bu yüzden kafasını minhonun göğsü ile karnı arasındaki bir yere koymuş kollarını ise beline sarmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul_ifşa ^ Minsung^
FanficOkulda yakışıklılığı ile ünlü minho ve ona komik bir shop yapan jisung...