15. Bölüm

78 12 47
                                    

"Hadi jisungum yaparsın sen"

"Evet jisung hadi"

Jisung arkadaşlarının minhonun yanına giderkenki söylemlerine aldırış etmeden hepsine el sallayarak okul bahçesine inmişti.

"Minho hyung"

"Burdayım"

Jisung temkinli adımlarla etrafa bakarak minhonun yanına varmış. Daha sonra ise ona güzel gülümsemelerinden birini sunmuştu.

"Beni takip et bu yoldan gideceğiz"

"Tamamm"

Bir süre sonra bir durağın önüne vardıklarında minho jisunga beklemesini ve hemen döneceğini söyleyerek koşarak bir oyuncak mağazasına girmişti.

"Peluş oyuncaklarla uyumayı çok sevdiğini söylemiştin. Al bakalım bunu sana aldım"

"Aaa teşekkür ederim"

Otobüs geldiğinde ikisi de otobüse binmiş pek de konuşmadan sessizlik ile eve varmışlardı.

Minho anahtarı ile kapıyı açtıktan sonra geri çekilerek önce jisungun eve girmesini sağlamıştı.

"Jisung odamı hatırlıyorsun değil mi? Sen odama çık ben hemen yüzümü yıkayıp geleceğim"

"Hm hm, olur"

Jisung elindeki peluş oyuncağı tek kolunun altına alarak merdivenlerj çıkmaya başlamıştı tam odaya gireceği sırada ise bileğini tutan el ile kapı kulubunu indiremeden beklemişti.

"Şimdi de abimin altında sürtüklük mü yapıyorsun?"

Jisung ise çatılan kaşları ile ona cevap vermişti.

"Ne! Hayır jihun saçma sapan şeyler söyleme"

"Söylersem nolur? Şu anda benim evimdesin jisung. Okul tuvetinde değiliz."

"Geçen gün özür dilediğinde gerçekten pişman oldun sanmıştım. Ne kadar da aptalım"

"Evet, evet aptalsın. Ama biliyor musun aptal olmanın yanı sıra da hayatım boyunca gördüğüm en çirkin insansın"

"Daha birkaç gün önce okul tuvaletinde bana ne kadar güzel olduğumu söyleyip beni arzulayan da sendin hatırlatırım"

"H-"

"İstediğini elde edemeyince kudurman ne kadar da acınası öyle"

"Sen ne d-"

"Ve, ve sana bir öneri veriyorum. Sıradan bir insan ile kavga edip de abinle de aranı bozma jihun"

"Çok bilmiş"

Jihun dudakları arasında mırıldansa da jisung onu duymuştu. Fakat bu sözler onu artık üzmek yerine sevindiriyordu.

Belki de minhonun ona bu kadar kısa sürede kazandırdığı sayılı şeylerden biriydi bu özellik.

Odaya girdiğinde peluşu ve çantasını yatağın üstüne koymuştu.

Arkadaşlarının da biraz fazla söylemesi sonucu jisung her ne kadar dışarıya belli etmese de ruhu minhoyu etkilemek istiyordu.

Her ne kadar dışarıdan bakıldığında ihtiyacı olmadığı belliyken jisung yine de odadaki boy aynasının karşısına geçmiş ve dudaklarına hafif de olsa renk katması için kirazlı lipbalmını sürmüştü.

Onu kapının aralığından izleyen minhoyu fark etmeden.

Aynanın karşısında kendince şımarık ama minhoya göre tatlı hareketler yaparken hafif kıvırcık saçlarını da eliyle dağıtmış ve lipbalmını tekrar cebine koyarak yatağa oturmuştu.

Okul_ifşa ^ Minsung^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin