"Sonunda sakin misin?"
"Bilmiyorum"
"Hadi ama niye sinirlendin ki"
"Uf bilmiyorum ya"
"Tamam sakin"
"Egw egw egw sakin ol muşmuş"
Jisung notları minhonun evine gelerek getirmişti ve üzerinde hâlâ anlam veremediği siniri vardı.
"Tamam şöyle yapalım sen eve gir annem bize kahve yapsın ve konuşalım"
"İstemiyorum"
"Sana soran olmadı zaten içeri geç"
"Git ya gelmiyotum içeri"
"Geliyosun işte"
"Sikti-"
Jisung tam geri gidecekken minhonun onu tek kolu ile belinden tutup kaldırarak evin içine sokması ardından kapıyı kilitleyerek anahtarı cebine atması ile donup kalmıştı.
Minho ise ona istemeden dokunduğu için kendine sövüyordu
"Özür dilerim istemeden dokundum. Rahatsız mı oldun?"
"Hayır hayır rahatsız olmadım sen bir anda şey yapında şey oldum"
"Ney oldun"
"Şey işte"
"Etkilendin?"
"Hayır!"
"Oha! Etkilenmişsin"
"Ya! Minho hyung!"
Jisung minhonun cebindeki anahtarı almak için elini öne uzattığında minho geri çekilerek bir kahkaha atmıştı.
"Etkilendin bir de bana dokunmaya mı çalışıyorsun jisung"
"Ya hayır!"
Jisungun yüzü kırmızının farklı tonlarına bürünürken minho eğlendiği için gülmenin derdindeydi.
Sonunda gülmeyi bırakıp önden ilerlediğinde jisung da arkasında bir süre bekledikten sonra minhonun arkasından koşmuş ve minhonun omzuna bir yumruk atmıştı
"Ah! Canım yandı"
"Oh özür dilerim çok acıyo mu hyung? Hastaneye gidelim mi?"
"ㅋㅋㅋㅋㅋ ne saf şeysin sende"
"Pislik"
Bu sefer jisung önden yürümeye başladığı da büyüğünün dediği şey ile durmuştu
"Nereye gideceğini biliyor musun da atarlanıyorsun?"
"unutmuşum"
"Tatlı"
Minho her ne kadar sessiz söylese de jisung son kelimeyi duyması ile nedensizce sevinmişti.
Lee hanım ikisine kahve hazırlarken minho odasına çıkmış jisung da peşinden gelmişti.
Odanın içinde ayakta dikilen jisung ve ona anlamaz bakışlar gönderen minho ile gerici bir ortam oluşmuştu.
"Ne bekliyorsun otursana"
"Nereye?"
"Kucağıma"
"Pislik ya"
"Nereye oturabilirsin acaba akıllım yatağa işte"
"Uf sus"
İkisi yine konuşmazken kahveleri gelip gitmişti bile yatta ikiside kupalarının yarılarına gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul_ifşa ^ Minsung^
FanfictionOkulda yakışıklılığı ile ünlü minho ve ona komik bir shop yapan jisung...