5. Bölüm

113 12 25
                                    

Bugün jisungun doğum günüydü. Chan sabah olmadığı kadar erkenden kalkıp kuzenine mesaj atmıştı okula gelince ise chan, seungmin, jeongin ve felix beraber küçük bir pasta alarak doğum gününü kutlamışlardı.

Jisung da ilk ders tarih olduğu için derse girmemeyi seçip çatıya çıkmıştı. Sonuçta sayısal öğrencisiydi ve tarih işine yaramayacaktı.

Bir süre sonra tekrar duyulan demir kapının açılma sesi ile jisung bakışlarını ona çevirmişti. Gelen kişinin minho olması onun biraz rahatsız ederken yerinde kıpırdanmıştı.

Minho da yavaşça ona yanaşıp çatının ucunda duran küçük bedene elindeki yiyeceği atıp yanına oturmuştu.

Jisung eline geçen kremalı ekmek ile afallayıp minhoya bakarken minho konuşmaya başlamıştı.

"Chan doğum günün olduğunu söyledi bende çatıda olduğunu tahmin ettim"

"Hmmm anladım ve teşekkür ederim"

"Aslında insanlara shop yapacak birine de hiç benzemiyorsun ya"

"Sınıftan birisi cesaretsiz olduğumu söylemişti ben de inat diye yapmıştım yani evet pek öyle isteklerim yok senin aksine"

"Hey bunu nerden bilebilirdim ki?"

"Olsun"

Minho , jisung onun için aldığı kremalı ekmeği yerken yanına daha fazla yaklaşmış saçlarını pat patladıktan sonra ayağa kalkarak ona elini uzatmıştı.

"Hadi doğum günü çocuğu, derse girmek istemiyorsun değil mi? Okuldan kaçacağım benimle gelsene"

"Seninle okuldan kaçmamı mı teklif ettin az önce?"

"Evet"

"Ama daha önce hiç okuldan kaçmadım ki nasıl kaçacağımı bilmiyorum"

"Ben gösteririm gel hadi"

Jisung kremalı ekmeğinin son lokmasınında ağzına atarak minhonun uzattığı eli tutarak ayağa kalkmış ve beraber çatıdan inmişlerdi. Jisung şimdi minhonun çantasının yanında olma nedenini anlamıştı.

"Bak şimdi elimi böyle yaptığımda önce elime basıp sonra omzuma basarak merdiven çıkar gibi duvarın tepesine çık tamam mı?"

"Tamamm ama beni taşıyabilir misin?"

"Seni tek kolumla kaldırırım ben"

"Artistlik yapma o kadar da değil"

"Denemesi bedava"

"Her neyse yap bakalım ben de çıkmaya çalışacağım"

"Çıkınca dengeni kaybetmeden bekle tamam mı düşersem diye senden destek alacağım"

"Tamam anlaştık"

Jisung minhonun dediği şeyleri uygulayarak 6 denemesinin sonunda duvara çıkabildiğinde minho da elleriyle kendini kaldırarak duvarın üstüne atmıştı.

"Özr dlrm"

"Efendim hyung"

"Bir daha söyleyebileceğimi sanmıyorum yaptığım şey için ve seni o tarz düşüncelere sahip insanların eline bıraktığım için özür dilerim ve kardeşimin yaptığı şey için de özür dilerim dayanamadım çok güzeldi dedi, ama bu yaptığı şeyi doğru göstermez"

"Ay teşekkür ederim hyung ve ben de özür dilerim cesaretimi kanıtlamanın başka bir yolunu bulabilirdim "

Tam gidecekleri sırada güvenliğin onları görmesi ile telaşa giren jisung yanlışlıkla minhoyu itip kendisi de onun üstüne düşünce minhonun acı dolu inlemesi ile hemen üstünden kalkarak onu da yerden kaldırmaya çalışmıştı.

Okul_ifşa ^ Minsung^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin