Şimdi jisung yüzünü kuzeninin boynuna gömmüş bir şekilde ona sarılarak ağlıyordu.
"Jisung lütfen, lütfen ağlama bak cidden gidip dövebilirim onu... Hatta hatta changbini hatırlıyor musun?"
"Bana sarkan şu kaslı çocuk"
"Evet onu bile çağırırım yani en azından gözünü korkuturuz"
Jisung aklına gelen şeyle bir süre kıkırdamıştı.
"Bence ㅋㅋㅋㅋ changbin hyung babama sarkarak onu korkutsa daha çok işime yarar."
"ㅋㅋㅋㅋ çok mantıklıymış bunu da bir ara yapabiliriz sanki"
Jisung sessizce ağlarken bir yandan da kıkırdamıştı
"Sht sen bana baksana bir..."
"Hm"
"Minho ne iş"
"Ya hyung! Senin nerden haberin oldu?"
"E minhonun arkadaşıyız bir zahmet ağzından kaçırmış olsun da dikkat et bak. Minho iyidir falan ama kalbini de kırabilir yani öyle şak diye güvenme"
"Off hyungg... ben çok değişik hissediyorum ki ona karşı"
"Nasıl hissediyorsun bakalım"
"Biz ikimiz bugün çok yakındık. Böyle her temasa geçtiğimizde çok heyecanlandım. Sonra benim kalbim çok hızlı atıyordu"
"Hmmm bak sen şu işe"
"Biliyor musun hyung? Bana onda kalmamı teklif etmişti ve beraber uyuduk. Çok güzeldi... ben çok mutlu oldum"
"Pekiii başka neler yaptınız?"
"Biz biz bugün birbirimizi öptük"
"NE YAPTINIZ!?"
"Şey... birbirimizi öptük ama böyle küçücük bir buseydi"
"Jisung yani diyebileceğim bir şey yok ama dikkatli ol"
"Tamam hyung o iş bende"
İkisi bir süre daha otelin kafesinde oturduktan sonra jisung iyi olduğunu söyleyerek kuzenini kovmuş ve odasına çıkmıştı.
Şanslıydı ki kapının kartını telefonunun kılıfına sıkıştırmıştı ve böyle dışarıda da kalmamıştı.
Odaya girdiği andan ilk işi etrafı konyrol etmekti. Ber yere baktı...
Güvende olduğunu hissettiğinde ise hemen seungmini arayarak olanları anlatmaya başlamıştı
---
"OHA! CİDDİ CİDDİ SENİ ÖPTÜ MÜ?"
"Evettt! Sonra sonra bir de şey yaptım"
"Sakın tokatı yüzüne bastım deme bana"
"ㅋㅋㅋㅋ hayır hayır benim korktuğumu sandı ve özür diledi bende"
"Sende nee"
"Bende onu öptüm"
"Oha oha! Ciddili mi?"
"Yess tuttum yüzünü yapıştım dudağına"
"Ya çok tatlııı!"
Seungminde olanları dinlerken en az jisung kadar heyecanlıydı hatta ara sıra heyecandan odada yürüyor bir yerlere vuruyordu jisung da bu sesleri duyunca gülümsemeden edemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul_ifşa ^ Minsung^
FanfictionOkulda yakışıklılığı ile ünlü minho ve ona komik bir shop yapan jisung...