"Çok mu ani oldu ya"
"Ne? Yani şey hayır"
"Peki sence"
"Bence ne"
"Böyle olduğumdan dolayı bana karşı tutumun... değişir mi?"
"Yani hayır değişmez tabiki de istediğin şeyi yapmakta özgürsün"
"Teşekkürler"
"Ne için?"
Jisung bu soruya cevap vermek yerine yatakta biraz ileri giderek minhoya sarılmıştı. Beklenmeyen sarılma ile afallayan minho ise birkaç daniye sonra yatağın üzerindeki ellerini jisunga sarmıştı. O geri çekilene kadar da geri çekilmemişti.
"Yani belirli bir sebebi yok"
"O zaman bende teşekkür ederim"
"Peki ya sen ne için teşekkür ediyorsun?"
"Belirli bir sebebi yok"
"Beni mi tekrar ediyorsun sen?"
"Yoo hayır canım haha"
"Anladım hm hm taklit etmiyorsun"
Konuşmalarının ardından odaya büyük bir sessizlik çökerken jisung derslerini bahane ederek kendi evine gitmişti.
Bir süre sonra minhodan gelen evde misin mesajı ile gülümsemiş ve ona kısa bir cevap vererek duş almak üzere banyoya adımlamıştı.
Ilık bir duşun ardından kıyafet folabına göz atarken giymek istediği için aldığı eteklere ve kısa shortlara takılmıştı gözü.
"Tek başımayken denesem sizi"
Jisungun eli 16 yaşında felix ve jeongin ile gezerken gizlice aldığı kısa shortu bulmuştu.Parmakları kumaş üzerinde biraz oyalandıktan sonra iç çamaşırını giymiş ve shortunu da giymişti. Üzerine de hemen belinde biten açık gri bir kısa kollu giydiğinde boy aynasının önüne geçerek kendine bakmıştı oğlan.
Beğendiği ile ilgili bir şeyler mırıldanırken bu sefer de eline bir etek almıştı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul_ifşa ^ Minsung^
FanfictionOkulda yakışıklılığı ile ünlü minho ve ona komik bir shop yapan jisung...