18. Bölüm

70 12 25
                                    

"Tatlı olduuu!"

Jisung minik ve koşar adımlarla yaptığı tatlıyı tabaklara koymuş ve tepsi ile arkadaşlarının yanına gitmeye çalışıyordu.

Minho elinde ve kolunda tuttuğu tabakları almak istese de tam ayağa kalkacağı sırada hyunjin ayağa kalkmış ve jisunga yardım etmişti.

"Teşekkür ederiiimm"

Minho bu tatlı teşekkürün hyunjine değil de ona sunulduğunu düşünmek istedi bir an.

Kıskanmıştı.

Hemde fena kıskanmıştı.

Yine de bozuntuya vermeden kendisi de jisunga yanaşmaya çalışmıştı.

Bir eli hafifçe jisungun beline dokuyor diğer eli de doğal olduğunu göstermek için hemen tatlı tabağına uzanıyordu.

Hızlıca tatlının tadına baktığında gözleri parlamıştı.

"Oha jisung... bunun tadı mükemmel!"

"Gerçekten mi, olmuş mu yani"

"Tabiki de olmuş"

"Ay teşekkür ederim"

İşte minho şimdi mutluluğa varmıştı.

O an jisunga karşı hissettiği bu garip duygunun ne kadar yoğun olduğunu anladı.

Tek bir cümle ile mutlu edebilecek kadar. Belki iki üç kelime ile bile...

Bu minho için çok yoğun anlamındaydı.

Çünkü o, arkadaşları dahil herkesten duyduğu bir cümleye alışmıştı.

'Gülmeyip somurtuyorsun' cümlesine.

Ve onun somurtan yüzünü bu tatlı gencin bir anda güldürebilmesi minho için inanılmaz bir şeydi. Bir mucizeydi.

Tanrının ona gönderdiği bir mucize...

"Bunun tarifini bana acilen vermelisin jisung, bu hayatımda yediğim en güzel tatlı olabilir."

"Şey bu benim özel tarifim hyungie~ Kimseye veremem... Bu bir sır"

"O zaman sürekli gelip bana bu tatlıdan yapman gerekecek"

"Olurr"

"Ha, yanıma gelmeyi bu kadar çok istiyorsun demek"

"Bilmemm"

"OHA"

"ÇÜS AMIMA KOYIYIM pardoon"

Seungmin ve Jeongin ikisini ilk defa açık bir şekilde flörtleşirken gördükleri için abartılı tepkiler verirken hyunjin sadece tatlısına odaklanmıştı.

Az önce jisungla iletişim kurmaya çalışmıştı ve jisung ona tatlıca teşekkür ederken neredeyse heyecandan yere düşecekti.

Fakat minho iletişimlerine engel olmuştu.

Jisungun minhoya olan bakışlarını görüyordu hyunjin. Gözleri parlıyordu.

Hele ki minho elini hafifçe jisungun beline değdirdiğinde değişen nefes alış verişleri fark edilmeyecek gibi değildi.

Henüz aralarındaki şey hoşlantı olmasa bile ikisi de birbirlerinden etkileniyordu.

Kimsenin inkâr edemiyeceği bir gözlemdi bu...

"Hyunjin, iyi misin?"

"İyiyim ya, kafam felixte takılı kaldı. Yani yaptığı şeylerde desem daha dovru olur"

"Kafana pek takma zaten benim düşüncem sadece bir ihtimal"

"Ama yine de ondan başkasına çıkan bir kapı yok ki"

"Belki de tanımadığım birisidir, olabilir yani bilmiyorum her şey çok garip zaten"

"Ama kim niye sana zarar vermek istesin ki?"

"Bilmiyorum"

"Hele ki bu felixse neden yapmak istesin ki? Herkese yardım etmeye çalışan birisi neden çocukluk arkadaşına bunu yapsın ki?"

"Dediğim gibi felix olmayada bilir."

Jisung hyunjinin duygusallaşacağını düşündüğü için ikisini ilk fırsatta yalnız kalacakları bir odaya atmıştı.

Odada tek olmalarına rağmen jisung hyunjinden uzak oturuyordu fakat hyunjin ona yanaşmaya başlamıştı.

"Bak ne diyeceğim"

"Efendiim"

"Felixi tanıyoruz böyle bir şey yapamayacağını hepimiz biliyoruz zaten."

"Evett bende pek ihtimal vermiyorum zaten onun yapmış olabileceğine"

"Diyorum ki..."

Hyunjin iyice jisunga yanaşmış ve elini giydiği şorttan dolayı açık kalan jisungum bacağına koymuştu.

Ayrıca sesini de kısarak konuşmasına devam etmişti.

Jisungun kulağına yanaşarak...

"Minhoyu tanımıyoruz... Felix yerine önce ondan mı şüphelensek"

"Özür dilerim hyunjin amaa... senle bile minho hyungdan sonra tanıştım. Yani bunu söylemek istemiyorum ama ona güvenmeyip sana güvenmemi bekleme"

Jisung kendini geri çekip normal bir ses tonh ile konuşmaya devam ettiğinde hyunjinin yüzü çoktan kızarmış ve afallamış bi ifadeyle kaplanmıştı

"Ne"

"Yani aatmaya çalıştığım şey en azından minho hyungun kuzenimin arkadaşı yani kuzenimin kötü kişilerle arkadaş olacağını sanmıyorum"

"Yani beni mi suçluyors-"

"Hayır öyle anlaşılmak istemem sadece şu an gözümde çoğu kişi şüpheli olabilir"

"Anlıyorum"

Jisungun ona bu denli sert çıkışması ise hyunjinin planını suya düşürmüştü.

Artık minho da hyunjinin ne istediğinj anlamıştı ve ona göre davranacaktı.

Çünkü hyunjin kapının aralığında minhonun onları izlediğini biliyordu.

Aynı şekilde jisunga yaklaştığında minhonun sinirden küplere bindiğini de.

---

Bolum sonuu

Bu bölüm biraz kısa oldu kusura bakmayiiinn

Umarim begenmissinizdir

Jisung ezik karakter olmaktan cikiiooo

Sinirlarini koruyo artik bebeisim

Oy vermeyi unutmayiiinn

Okul_ifşa ^ Minsung^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin