Sabah daha alarmı çalmadan erkenden uyanan jisung hızlıca üstünü giyinmişti.
Bugün nedense iştahı biraz fazla açıktı ve odadan çıktığı gibi otelin açık büfesine gitti.
Bu sırada da annesine okula kendi başına gideceği ile ilgili birkaç şey yazmıştı.
Hızlıca kahvaltılıklardan kendine bir tabak oluşturmuş ve boş bulduğu masalardan birine oturarak yemeye başlamıştı.
Karnını iyice doyurduktan sonra tatlı yiyemediği için bir süre yüzünü asmış daha sonra da 'zaten sabah tatlı yenmez' düşünceleri ile kendini avutmuştu.
Yemek yerken gereğinden fazla oyalandığını fark edince dibi kalmış meyve suyunu da bitirip koşarak otelden çıkmıştı.
Dün, bugün arkadaşları ile dolaşacağını annesine söylediği için oldukça parası vardı bu yüzden yürüyüp otobüs beklemek yerine hemen bir taksi ile kısa sürede okula vardı.
Okula vardığında karşısına çıkan ilk kişi felix olmuştu. Hiçbir şey yokmuşcasına ona samimi bir sarılmayla karşılık verdi ve beraber sınıfa doğru ilerlediler.
Sırafa beraber oturdukları için bugün okulda ondan uzak durmaya pek vakti yok gibiydi. Yine de eskisi gibi davranacaktı ona.
Sınıfa vardıklarında felix telefonundan ikisinin bir fotoğrafını çekmiş ve story atacağını söylemişi.
Diğeri ise bunu önemsemedi zaten çoğu zaman böyle şeyler yapıyordu. Şimdi zarar gelmezdi.
Bir süre zaman geçtikten sonra jisungun telefonuna gelen sıralı bildirimler ile yüzü oraya dönmüştü.
Ne oldu bilmiyordu ama artık bu şeylerden yorulmuştu.
Yine de ne olduğuna bakmak için okulun ifşa sayfasına girdi
Okul_ifşa:
Oh, okuldaki bazı kişiler jisungun iki gün önce minhoda kaldığını söyledi. Ayrıca onları otel kenarında yakalayan bazı kişilerde olmuş. Ups sanırım biraz fazla yakınlar!!27k beğeni 8.732 yorum
O87: Jisungun bu fırsattan yararlanıp minhonun altına gireceğini hepimiz bilmiyor muyduk zaten?
->T64: Ya da sadece kendinin böyle bir durumda yapacağı şeyi düşünmüşsündür.Jihun_lee: ilk defa bu kadar doğru bir tespitte bulundunuz sanırım. Tanrım o gece sesten dolayı uyuyamadım. Annem ve babamın neden evden çıktığını şimdi daha iyi anlıyorum.
->J54: oha minhonun kardeşi olduğun için dediğin şeylere inanmayı seçiyorum jihuncum. Jisung gerçektende minhoya sürtüklük mü yapıyor.
->jihun_lee: hemde nasıl
->C72: bu olay fena patlayacak
->chrisbang: jisungun seni dövdüğü hiç yetmemiş sanırımMin_lee_ho: Saçma sapan şeyler üretmeyin kafanızdan
->F49:ama jihun bunu doğruladı oppa her şey açığa çıktığı için onu korumana gerek yok.
->min_lee_ho:sikeceğim oppanızı da jihunu da yok öyle bir şey diyorum.Q86:@sungji tatlım ya da sürtük mü demeliyim hiçbir açıklama yapmayacak mısın?
Changchang: işte işler yavaş yavaş ciddi olmaya başlıyor.
Seosoo: bu jisung olayı ne ki abiş çocuk çok da tatlı gözüküyordu.
->changchang: ben sana daha sonra anlatacağım olayı.Jisung yeni patlayan bu saçma haber ile minhoyu arama gereği duymuştu çünkü yapacağı şey için önceden özür dilemesi gerekiyordu.
"Merhaba minho hyung!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul_ifşa ^ Minsung^
FanfictionOkulda yakışıklılığı ile ünlü minho ve ona komik bir shop yapan jisung...