9. Bölüm

81 12 25
                                    

"Gerçekten çapraz bağ yırtılmasıymış jisung ismini minhodan öğrendim ve müdahelen de doğruymuş teşekkür ederim"

"Rica ederim nuna, bir süre böyle dayanacaksın ama sonra dansa devam edebilirsin"

"Evet evet dayanmam lazım bir süre tekrar teşekkür ederim"

"İyiysen sorun yok nuna"

"İyiyim tatlım şimdi eve gideceğim sana iyi günler"

"Sana da iyi günler nuna"

---

"Evet sonra işte bu bir hışımla buz almaya fırladı ama salak yere düşüyordu"

"Sonra bir de kendi çapraz bağlarını yırtardı"

"Susun ya nerden bileyim ben kayacağımı, ve çapraz bağlarımı yırtmadım ama bileğimi burktum sanırım bileğim ağrıyor"

"Revire gidelim mi sung"

"Teşekkürler jeongin ama yürümek istemiyorum"

"Bebeğim ben seni kucağıma alırım"

"Off bir git seung ya düşürürsün sen beni bir kere"

"Yalnız gerçekten düşürürsün sen"

"Sorun olmayacaksa ben getirebilirim"

"Hiç zahmet etme kuzenimi çağırırım ben şimdi hyun o getirir beni"

[Chan×Jisung]

Jisung:
Hyung ben birazcık
bilegimi burkmus olabilirim

Yanima gelir misin

Revire gitmem gerekiyor da

Kalı kuzenn💪🏻💪🏻:
Geliyorum sungie

Ama changbin de pesime
takildi beraber geliyoruz

Jisung kuzeninin mesajına kalp bıraktıktan sonra arkadaşlarının onu şımartmak için aldıkları çikolatayı yemeye başlamıştı.

Birkaç dakika sonra changbin ve peşinden chanın gelmesi ile jisung tek ayağının üstünde ayağa kalkmıştı.

Chan her ne kadar jisungu kucağına alıp götürmek istese de jisung okulda oldukları için istememiş ve kuzeninden destek alarak merdivenleri çıkmaya başlamıştı.

"Yuh yani Jisung bizden de destek alabilirdin"

"Doğru ama kuzenimden destek almak istedim ben"

"Her neyse sizin aranızdaki bağı sorgulamayacağım artık"

Sonunda revire ulaştıklarında odanın kapısı açıktı ve hemşire odada yoktu.

"Tanrım bu hemşire ne zaman yerinde olacak acaba"

"Ben şuraya oturayım birazdan gelir heralde"

"Evet sungie otur sen ben minhoyu arayayım bir hemşirenin numarası onda vardı"

Herkesin yüzünde şaşkın bir ifade varken felix merak ettiği soruyu sonunda sormuştu

Okul_ifşa ^ Minsung^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin