"Evet anne, çıktım okuldan. Hm hm geliyorum şimdi. Marketin önündeki sen misin?"
Okul çıkışınca jisung tam da annesiyle anlaştığı gibi şamana gitmek üzere annesini aramıştı.
Böyle şeyleri pek fazla bilmediği için annesi ile gitmeyi planlıyordu. Etrafına iyice bakarak yolun karşısına geçtiğinde koşarak annesine sarılmıştı.
Kocaman bir sarılmayla karşılık aldığında yüzündeki gülümseme de büyümüştü.
"Ben gideceğimiz kadına senin bana anlattıklarını anlattım. Bir çeşit büyü dedi. Şimdi o yüzden gidiyoruz tamam mı."
"Hm hm ama tam olarak ne yapacağız orda."
"Sanırım bir şekilde seni test edecek. Beklediği gibi bir durum mu diye. Ama yanında ben de olacağım."
"Oh tamam ama biraz gerici."
"Sorun yok tatlım korkma tamam mı?"
"Bilemiyorum düşünmem lazım."
"ㅋㅋㅋㅋ"
"Ne zamana varırız?"
"Aslında buraya biraz uzak. Ruhlar şehirdeki insanları rahatsız etmesin diye kırsal bir alanda yaşadığını söyledi. Yani bir saate falan orda oluruz arabayla."
"Ah fazlaymış."
"Yapacak bir şey yok bebeğim. Bunun ne olduğunu öğrenelim de. Hadi sen arabaya bin kemerini bağla ben sana şu marketten tatlı bir şeyler alıp geliyorum."
"Tamam anniş"
Jisung arabanın ön koltuğuna bindiğinde minhodan bir arama almıştı. Chan ile konuşacaklarını düşününce aramayı hızlıca açtı.
"Alo minho?"
"Selam jisung"
"Bir şey mi oldu? Chan hyungla yani."
"Ah hayır. Felixin oyununa geldiğini söyledi tabi hâlâ bana inanmadan kızmasına biraz sinirliyim ama hallettik sorunu yani."
"Çok iyi ikinizin arasının bozuk olmasını istemiyordum ben zaten."
"Hm hm zamanla daha da düzeliriz artık."
"Anladımmm. Sen beni ne için aramıştın."
"Ha o konu. Chan annenle şamana gideceğini söyledi o yüzden aramıştım yani sonrasında bana ne olduğuyla ilgili haber ver diye. Endişeleniyorum."
"Oooo bay lee benim için endişeleniyor mu yani?"
"Hmm hemde çom endişeleniyor ne o bay han hoşunuza mı gitti?"
"Bayaa. Bak ne diyeceğim."
"Hm söyle"
"Bugün bunun sevincine sana bir sürpriz hazırlayacağım."
"ㅋㅋㅋㅋ sürpriz mi? Senin için endişelendiğim için beni ödüllendirecek misin?"
"Evet tam olarak öyle yapacağım. Sen bana bazı özel şeylerini anlattın ve bende sana daha önce kimsenin haberi olmayan bir şeyi sunacağım."
"Hadi ama bu şimdi mi söylenir? Çok fazla heyecanlandım."
"Sanırım gerçektende fazla beyecanlanman gerek çünkü benim için çok güzel bir şey."
"O zaman bu sürprizi güzelce beklemem gerek."
"Evet caniko tam olarak öyle yapacaksın. Ay annem geliyor"
"Kapatayım mı telefonu?"
"Konuşmaya ne dersin?"
"Kim olarak konuşacağım ki?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul_ifşa ^ Minsung^
FanficOkulda yakışıklılığı ile ünlü minho ve ona komik bir shop yapan jisung...