בדרך החוצה אמרתי סימנתי לכולם בתנועה אילמת שיסתמו ואז עשיתי תנועה שמדמה שיסוף גרון, כאילו אמרתי להם בתנועות: "סתמו או שאני ארצח אתכם", המבט שלי היה כל כך רציני, אני לא רגיל להיות כזה רציני, אני מניח שהמצב עשה לי את זה.
חזרתי הביתה.
"איפה היית?" שאלה אמא כשהתעסקה בלפטופ שלה.
"הליכה" אמרתי, ולא חשבתי על יותר מזה, בתכלס' זה אפילו לא שקר.
"מה את עושה?" התעניינתי.
"מחפשת את מספר הטלפון של הגנב המפורסם" היא אמרה.
"טוב.." אמרתי בשעמום, ונכנסתי לחדרי. היה כבר מאוחר אז נכנסתי ישר למיטה, קראתי קומיקס במיטתי ונרדמתי שהספר על הפנים שלי.
הגיע הבוקר, הורדתי את הספר מפניי והסתובבתי מהשמש, התחלתי להתגעגע לאפרוריות שהייתה בזמן הקסמים האפלים של אמא.
קמתי לבד, "איפה פליקס? שוב הכשרה?" שאלתי את עצמי. ירדתי לארוחת הבוקר ואמא לא הייתה, באופן מפתיע ריצ'ארד ירד אחריי לשולחן האוכל ועם שיער מסודר! זה אימת את החשדות שלי, אמא לקחה את פליקס לאנשהו.
אכלנו ארוחת בוקר לבד, ליאו הגיש לנו את המנות. רואים בעיניים שלו את העייפות. כאילו ידע שאנחנו הילדים נשארים לבד בבית ותכנן בריחה במשך כל הלילה.
"לא הייתי עושה את זה במקומך" אמר ריצ'ארד כשליאו הגיש לו את הצלחת שלו. ליאו כמעט שבר את הצלחת מבהלה.
וואו אשכרה צדקתי בכל פרט ופרט, אני בלש מעולה. ריצ'ארד אומנם קורא מחשבות אבל הרגע אימתתי- הצלחתי להבין הכל לבד.
"לא לעשות את מה?" שאל טריקס.
"עניינים של בוגרים" ריצ'ארד משך בכתפיו. "בכל מקרה ליאו, לא כדאי לך לברוח מכאן, אתה יודע שאמא שלנו תרדוף אחריך ברחבי כל העולם בכדי להחזיר אותך לכאן, נכון?" שאל ריצ'ארד בהרמת גבה.
ליאו נראה על סף עילפון, הוא לחוץ. אני מניח שריצ'ארד קורא אותו כרגע.
"פאק אני צריך עוד זמן" ריצ'ארד לחשש לעצמו, אך הצלחתי לשמוע. אני מניח שהוא לא הבין מניח שליאו אמר.
"חכה חכה חכה" ריצ'ארד קלט, "אתה היית מאוהב באמא שלי?"
לא הבנתי מאיפה הוא הביא את זה, כאילו כן, הוא הביא את זה מהראש של ליאו, אבל ברצינות, מה?! איך אפשר להתאהב בפסיכית הזאת??
השתעלתי במכוון, "אנחנו מאחרים לבית ספר אחי" אמרתי לריצ'ארד.
"שיט נכון" ריצ'ארד נראה מבולבל. "השתמשתי בקריאת מחשבות אז עכשיו בקושי אוכל להשתמש בשיגור עד לבית הספר" הוא הוסיף, זו הפעם הראשונה שקלטתי את זה, ריצ'ארד עוד לא הגיע לגיל 18, עכשיו אלו רק תסמינים, התחרפנתי מהמחשבה שהוא כך זחוח מרק פאקינג תסמינים, מסתבר שזה עובד על אנרגיה, ככל שמבזבזים יותר אנרגיה בכוח אחד זה גוזל לך מכוח אחר, זה רק מוכיח כמה אמא מטורפת, מה שמחזיר אותי לשאלה: "למה האידיוט הזה מאוהב בה?" איך בא לי ספגטי בולונז כרגע.