Sabah
Fatma: bu gün cumartesi olduğu için okul yoktu. Bende HemGoncaya söz verdiyim için hemde, ders çalışmak için Goncagilin konağına gidicektim. Hemen kalkıp hazırlandım. Kahvaltımı etdim. Biraz televizyona bakıp kahve içtim.
Saat ölen 3 olmuştu. Tam o sırada Gonca aradı.
Alo efendim Gonca.Gonca: Melek ne zaman geliceksin canım çok sıkılıyor. Hem ders çalışırız,hem dedimodu yaparız.
FatmaMelek: bende tam çıkıyordum.ki sen aradın.
Gonca: peki o halde. Hem bu gün teyzemin kızı Nilüferde bize gelicek.
FatmaMelek: harika o zaman ben hemen geliyorum.
Gonca: tamam bekliyorum.
Fatma hemen üzerini deyişip çıktı. Yolda giderken hem Goncanın hem Benim hem Nilüferin en sevdiyi tatlıdan aldım. Bide Saadet teyze için tatlı aldım. Ve konağa doğru girdim. Tam konağın kapısında. Mehmet abinin arabasından inen Nilüferin beni görmesiyle hemen yanıma gelip bana sarıldı. Bende sarıldım.
Nilüfer: oyy Meleyim seni ne kadar örendim.
FatmaMelek: Bende seni özledim. Nilüferim.
Nilüfer: yoksa sen en sevdiyimiz tatlıdanmı aldın.
FatmaMelek: evet. Gonca haber etmişti geleceyinden bende dedim hazır bir araya geliyoruz. O zaman tatlısız olmaz.
Nilüfer: oyyy hadi hemen gidelim. Tatlımı yemek için sabırsızlanıyorum.
Mehmet: şükür içeri geçmek aklınıza geldi.
Fatma: e hadi o zaman geçelim. Malum Mehmet abiyi sinirlendirmeyelim.
Nilüfer: *güldü*. Haklısın. Hadi
İçeri girdiklerinde evdekiler bahçede oturmuştular. Gonca bizi görünce hemen yanımıza gelip ikimize aynı anda sarıldı. Daha sonra ben gidip ilk babaannenin daha sonra Saadet teyzenin elini öptüm.
Saadet: hoş geldiniz kızım.
FatmaMelek: hoş bulduk Saadet teyze.
Nilüfer:hoşbultuk teyze.
FatmaMelek: aslında ben gelirken bizim en sevdiyimiz tatlılardan aldım. Gelirken elim boş gelmiyim diye sizede tatlı aldım. Tatlı yiyip tatlı konuşalım diye.
Saadet: neden zahmet etdin kızım.
FatmaMelek: estafurullah ne zahmeti.
Mehmet Fatmanın bu haraketinden,ailesine bu kadar yakın, sakin,ve saygılı davranmadı,Fatmayla annesinin arasının bu kadar iyi olması hoşuna gitmişti.
Gonca: e hadi kızlar odama çıkalım.
Saadet: çıkın kızım. Bir azdan yemekler hazır olur. Fitnat sizi çağırır.
Gonca: tamam anne.hadi
Nilüfer,Fatma,ve Gonca Goncanın odasına geçtiler. Oturup tatlıları yemeye başladılar hemde dedikodu yapmaya başladılar.
Gonca: eee şey Fatma....benim sana dediyimi yaptınmı.
FatmaMelek: evet yaptım.
Nilüfer: neyi yapmışsın Fatma .
FatmaMelek:aslında Gonca abime aşık.bunu ona korktuğu için söyleyemiyor. Bendende abimin azını yoklamamı. Onun hakkında ne düçündüyünü söyledi
Nilüfer: e abin ne dedi.
FatmaMelek: abim bir kıza deliler gibi aşık olduğunu. Ama o kız ondan yaşça küçük olduğunu, o kızın onu istemeyeceyini düşünüyormuş.
Gonca: ee...kız kim.
Fatma:kız...o kız...sensin Gonca.
Gonca: ne...ne. ben...benmi. bendenmi hoşlanıyo.
Fatma: evet. Ama senin onu istememenden korkuyor
Nilüfer:keşke korkmamasını bu delininde ona aşık olduğunu söyleseydin.
Gonca:şey Fatma....aslında eski bir arkadaşım var deliler gibi aşık olduğu bir kız var. Ama kız ondan tam 7-8 yaş küçük. Hem onu abisi olarak biliyor. Ama adam kıza deliler gibi aşık. Kız inat ediyor sevmem diye arkadaşım napmalı sence.
Fatma: adam gerçekten seviyorsa.ona sevgisini his etdirmeli. Gerçekten sevdiyini ona inandırmalı. Yaş önümli deyil. Aşk herşeyden üstün. Eyer bir birlerini gerçekten severlerse yaşın hiç bir önemi kalmaz.abi meselesine gelirsek. Yaş baresinde abi demesi çok normal. Ama onun dışında abi demesi onun kalbini,canını açıta bilir.
Gonca: gerçekten böylemi düşünüyorsun
FatmaMelek: evet.neden şaşırdın ki.
Gonca: hiç öylesine sordum
Tabi bu konuşulanları Mehmet çoktan kapının arkasında dinlediyi için duymuştu. Ve sevdiyi kızın böyle düşünmesi nedense sırıtmasına sebeb olmuştu.yani buda hala bir şansı var demekti.
FatmaMelek: eh neyse ee Nilüfer sende hayat nasıl gidiyo.
Nilüfer: hiç iyi gidiyor okul,ders derken zaman geçiyo işte.
Gonva: sevdiyin yokmu.
Nilüfer: aslınsa var ama onun ne düşündüyünü bilmiyorum. Onun için bende kendi düşüncelerimi söyleyemiyorum.
Gonca: anladım ama onunla konuşsan. Ne düşündüyünü söylesen.belki örene bilirsin.
Nilüfer ola bilir. Denerim. Ee Fatma senin hayatında biri yokmu ve ya sevdiyin biri.
Mehmet Nilüferin öyle demesiyle sabırsızlıkla Fatmanın vereceyi cevabı bekliyordu. Ya başka birini seviyorsa ya başka biri hayatında varsa. Hayır hayır böylr düşünmek bile canını yakarken. Gerçek olmasına katlanamazdı.
FatmaMelek: aslında sevdiyim biri var.
Gonca-Nilüfer: Kim?
FatmaMelek: ismini söyleyemem. Çünki hala beni sevip sevmediyini bilmiyorum. Çünki ben onunla aynı diyilim. Ben daha çok çocuksu o benden daha sakin,daha ciddi biri. Yani farklı dünyaların insanlarıyız.
Gonca: bana bile söylemediyin bu gizemli kişi kim acaba. Peki sdni sevmiyorsa.
FatmaMelek: o zaman bu sevgiden tamamen vaz geçicem.
Nilüfer: biz peki bu gizemli kişiyi tanıyormuyuz.
FatmaMelek: aslında evet tanıyorsunuz.
Nilüfer: tanıyoruz. Acaba kim.
Fatmanın söylediyi her bir söz Mehmetin canını yakmaya yetmişti. Sevdiyi biri olduğunu ama onun onu sevdiyinden bile emin olmadığı bir adamı sdviyor. Ama ona Deli divane aşık olan adamı göremiyor. Mehmet hiç bir zaman vaz geçmez bu sevdadan. Kim sevdiyi kadından vaz geçe bilirki. Kim sevdiyi kadını başkasıyla paylaşa bilirki. Hiç kimse. Mehmetde paylaşmıycak.
Mehmet: Sen benimsin Fatma. Bana aitsin. Gerekirse o adamı öldürürüm. Ama yinede seni başkasına yar etmem.bende Mehmetsem seni kimsyle paylaşam. Sevdiyim kadın yalnız bana ait,benim,olucak.
_________________________________________
Yeni bölümde görüşmek üzre.💙😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMSİN
Teen FictionMehmetin bir düyünde Fatmayı görüp ona aşık olmasıyla başlar Mehmet o günden beri Fatmaya fazla takıntılı hale getirmiştir. Onun hakkındaki tüm herşeyi araştırmıştır. Mehmet: ben sana sevdalandım hatun. Sen benim karım, gelecekteki çocuklarımın ana...