SABAH
Mehmet: sabah yine erken kalkan bendim. Solumda yatan güzelliye bakmaya başladım. Dün gece fazla bağırmıştım. Evet haklıydım. Pişmanda diyilim. Yine olsa bu defa daha beterini yaparım. Ama o sanki haksız olan benmişim gibi benimle tartışıyo. Dün gece sinirle tüm hislerimi söylemiştim. Ama o redd etmişti. Hala nefret ediyordu. Ama kalbini kazanıcam.onunda bana aşık olması için herşeyi yapıcam. Saçlarını koklayıp yavaşça öptüm. Bu koku beni benden alan,beni hayatda tutan bu koku için yapamıycağım şey yok.
Kalkıp Banyoya gitdim daha sonra hazırlanıp şirkete gitdim.Fatma: uyandığımda Mehmet yoktu. Şirkete gitmiştir diye düşünüp kalktım.
Dün gece sanırım çok fazla tepki göstermiştim. Adam resmen beni sevdiyini söyledi ama ben çok ters cevap verdim. Ama ben onu şimdi sevmiyorum ki. Belki zamanla yavaş yavaş severim. Ama şimdi his etmediyim duyguları ona nasıl söylerim. Onun kalbini kıramam ki. Onu incitemem. Yapamam.
Fazla düşünmeden banyo yaptım daha sonra giyinip aşağı indim. Herkes kavaltı sofrasındaydı.
Günaydın.Saadet: günaydın güzel kızım.Mehmet yokmu
Fatma: yok o erken çıkdı.
Saadet: hadi gel kahvaltını et. Sonra Nilüfernen beraber çarşıya gitmeniz gerek.
Fatma: peki anne. Ama neden.
Nilüfer: kendime birşeyler alıcam. Hem sende birşeyler alarsın belki kendine.
Fatma: ola bilir. Hem hava almış oluruz.
Kahvaltıdan sonra Fatma ve Nilüfer gidip hazırlandı. Ve aşağı inip arabaya binip gitdiler. Çarşıya gitdiler .
Çarşıya vardıklarında arabadan inip çarşıyı gezmeye başladılar.Nilüfer: bak bu çok güzel.
Fatma: evet çok güzel.
Nilüfer: tamam o halde. Ben bir deniyip geliyorum.
Fatma: peki seni bekliyorum.
Nilüfer: tamam
Fatma: Nilüfer gitdiyinde telefonun çalmaya başladı. Açtığımda Mehmetdi.
EfendimMehmet: napıyorsun.
Fatma: hiç Nilüferle beraber çarışıdayız.bikaç birşey alıcaz.
Mehmet: anladım. Dikkatli ol. Geç olmadan eve dönun.
Fatma: ta-....
Demeden biri gelip arkadan bayıltmaya çalıştı.
MEHMET. MEHMET YARDIM-YARDIM ET.IMM IMMM.Mehmet: FATMA FATMA ORDAMISIN FATMA.
X:Bana bak karını geri istiyorsan istediyimizi yapıcaksın anladınmı.
Mehmet: ULAN ŞEREFSİZLER. NE İSTİYORSUNUZ LAN BENİM KARIMDAN. DERDİNİZ NE.
X: Sus ve bizden haber bekle
Mehmet: LAN LAN HAYIR HAYIR
HAYIRR.
Fatma Fatmam seni bulucam seni bulucam merak etme.
ALO KEREM BANA HEMEN FATMANIN YERİNİ BUL KİM KAÇIRMIŞ HEMEN BUL ÇABUKKerem: tamam abi.
1saat sonra
Mehmet: resmen içim içimi yiyordu. Nerde ola bilirler. Kim neden kaçırsın.
Ama o şerefsizi bulup öldürmessem.
Benimde adım Mehmet deyil.Kerem: abi buldum. Ormanlıkta bir depoya kaçırmışlar.
Mehmet : peki kaçıran kim
Kerem: sizinle Mafia toplantısında kavga eden kişi. Süleyman bey
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMSİN
JugendliteraturMehmetin bir düyünde Fatmayı görüp ona aşık olmasıyla başlar Mehmet o günden beri Fatmaya fazla takıntılı hale getirmiştir. Onun hakkındaki tüm herşeyi araştırmıştır. Mehmet: ben sana sevdalandım hatun. Sen benim karım, gelecekteki çocuklarımın ana...