2ay sonra
Bu gün Aslanbey konağında herkes akşam için hazırlık yapıyordu. Çünkü evin küçük kızı yani Goncayı istemeye geliyolardı.
Saadet: hadi kızım ne bekliyorsun gidip hazırlansana
Gonca: ana bura yardım ediyim sonra hazırlanırım.
Nilüfer: bak Gonca teyzem haklı. Gidip hazırlanalım. Zaten yardımcılar herşeyi hal ediyo. Hem teyzemde burda o herşeyi kontrol eder merak etme.
Gonca: peki madem. Hadi gidelim.
Akşam
Kapı çalındı Gonca önden diyerleride arkadan gitdiler. Gonca kapıyı açtığında gördüyü adama yada sevdiyi adama bakıp gülümsedi.
Gonca: hoş geldiniz.
Alaaddin: hoş bulduk. Bu çiçekler sana
Gonca: teşekkürler. Buyrun geçin.
Alaaddin , Bala ve Osman önden geçtiler Fatma Goncanın kulağına.
FatmaMelek: sonunda kavuşucaksın aşkına
Gonca: evet. Sonunda kavuşucam sevdlıma.
Fatma: umarım hep mutlu olursunuz.
Gonca: amin İnşallah. Hadi geçelim bekletmeyelim.
Gonca ve Fatma içeri geçtiler daha sonra Kızlar mutfağa gitdiler. Gonca kahveleri hazırlamaya başladı. Kahveler hazır olunca Fatma ve Nilüfer Alaaddinin kahvesine tam 3kaşık tuz döktüler.
Gonca: biraz abartmadınızmı
Fatma: bu hele az.
Nilüfer: evet az.
Gonca: yok yok aksıne fazla. Ben kıyamam ona.
Fatma-Nilüfer: oooo. Demek kıyamazsım. Ama biz kıyarız
Deyip biraz daha ruz ve kara biber döktüler.
Gonca kahveleri getirip dağıtdı. Fatma ve Nilüfer sesiz sesiz gülmeye başladılar. Alaaddin bir iş döndüyünü anladı.
Ve kahvesini tek seferde içti.Gonca: Alaaddin iyimisin. Al su iç.
Alaaddin: iyim Goncam. İyiyim.
FatmaMelek: abi iyimisin. Miden falan iyimi.
Alaaddin: ben sana sonra sorarım mideti falan.
FatmaMelek: Gonca sen bu abime birşey söyle ben sizin düyüne kadar yaşamak istiyorum. Hala gencim.
Gonca: merak etme Fatma hiç birşey yapamaz sana.
Alaaddin: baba neyse hadi artık isteyelim
Osman: peki. Efendim sebebi ziyaretimiz belli Allahın emri peygamberin kavliyle Kızımız Goncayı Oğlumuz Alaaddin Aliye isteriz.
Yakup: ee madem gençler biri birini sever evlenmek ister ben kabul ederim bakalalım abisi ne der. Oğlum sence verelimi bacını.
Mehmet: kabul ederim. Lakin bir şartla
Alaaddin: ne şartı Mehmet
Mehmet: sende kendi bacını bana vereceksin
Herkes: NE?
FatmaMelek: SEN NE DERSİN MEHMET ABİ. DEDİKLERİNİ KULAĞIN DUYARMI.
Mehmet: gayet iyi duyar. Eyer şartımı kabul etmezseniz o zaman ben bacımı vermem.
Alaaddin: kabul tamam.
Fatma: Ne. Abi sen ne diyorsun. Sırf sevdana kavuşmak için beni hiçemi sayıcaksın.
Alaaddin: benim Goncaya olan sevdamı en iyi sen biliyorsun Fatma. Ben ondan vaz geçemem.
Fatma: ONDAN VAZ GEÇEMİYORSUN AMA BENİM HAYATIMI KENDİN İÇİN FEDA EDE BİLİYORSUN ÖYLEMİ ALAADDİN BEY.
Alaaddin: Alaaddin beymi.
FatmaMelek: evet benim bundan sonra bir abim yok.
Bala: kızım bak sen abini yalnış anladın.
FatmaMelek: ben gayet iyi anladım ana. O benim abim falan deyil. Beni yok sayan, hayatımı mahv etmeye hazır biri benim hayatımda dahi olamaz.
Mehmet: e cevap.
Fatma: SEN ŞAKAMI YAPIYORSUN. BEN ÖLÜRÜMDE SENİN KARIN OLMAM.
Mehmet: peki o halde bende bacımı vermem.
Gonca: abi bak vaz geç bu inadından. Başka birşey iste. Ha. Fatma senden yaşça çok küçük.
Mehmet: o zaman senden sevdandan vaz geç. Sende Alaaddinden yaşça küçüksün.
Alaaddin: ölürümde vaz geçmem Goncadan Mehmet. Kabul şartın kabul.
Mehmet: o halde kızınız Fatmayı kendime İsterim.
Osman:olmaz.
Alaaddin: verdik gitdi.
Herkes: NE?
Osman: SEN NE DERSİN ALAADDİN BENİM SÖZÜMÜN ÜSTÜNE NE CÜRETLE SÖZ SÖYLERSİN.
Alaaddin: Ben sevdamdan vaz geçmemek için kabul ederim baba.
Osman: ya bacın o nolucak. Sırf kendi mutluluğun için onu yok sayarsın.
Alaaddin: alışacak alışmak zorunda.
Bala: Alaaddine tokat atdı. Benimde senin gibi bir oğlum yok.
Alaaddin: ana bari sen yapma.
Bala: birdaha sakın gözüme gözükme.
Kızım sende sakin ol.FatmaMelek: nasıl sakin olayım. Resmen benden habersiz benim hayatım hakta karar veriyo.
AlaaddinAli: evet veririm ben senin abinim ve ağayım bir ağanın sözüne karşımı geliyorsun
FatmaMelek: ister ağa ol ister abim ama hayatda benim hayatım herşeyi idare edip yürüte bilirsin,karar vere bilirsin ama hayatıma karışamazsın.
Mehmet: eehh çok sıktı ama evet kararınız.
Alaaddin: verdim gitdi. Artık bacım senindir
Fatma: ben malmıyım lan satıyorsun beni ben kimsenin falan deyilim.
Alaaddin: evet ilk siz sonra biz nikahlanacaz
Mehmet: bana uyar.
Fatma: tüm herkes, tüm dünya şahidim olsun Senden ölene dek nefret edicem ALAADDİN ALİ DEMİRHANLI
Sende beni iyi dinle Mehmet Abi ben asla senin gerçek karın olmuycam. Evlensem bile sana ait olmuycam. Bunu aklının bir kenarına yaz._________________________________________
Yeni bölümde görüşmek üzre💙😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMSİN
Teen FictionMehmetin bir düyünde Fatmayı görüp ona aşık olmasıyla başlar Mehmet o günden beri Fatmaya fazla takıntılı hale getirmiştir. Onun hakkındaki tüm herşeyi araştırmıştır. Mehmet: ben sana sevdalandım hatun. Sen benim karım, gelecekteki çocuklarımın ana...