Fatma: bu gün doktor kontrolüm vardı.
Bunun için banyoya gitdim yıkandıktan sonra çıktım. Giyinme odasına gitdim. Üzerime rahat elbise giydim ve çıktım. Mehmetin yanına gitdiyimde Elini alıp karnıma koydum sonra boynunu öptüm.
Mehmet gülümseyerek bize baktı.
Günaydın hayatım.Mehmet: günaydın hatunum. Günaydın bebeyim.
Fatma: bu gün kontrol var unutma.
Mehmet: nasıl unuturum. Bu gün benim için en güzel gün. Ben gidip hazırlanıyım dışarda yaparız kahvaltıyı ne dersin.
Fatma: olur derim ordanda gideriz doktora
Mehmet: baş üstüne hanımağam.
Hemen kalkıp duşa gitdim. Çıkıp giyinme odasına gitdim üzerimi giyip çıktım.
Aşağı indik hiç kimse yoktu.
Kimse yokFatma: annem hala teyzenlerde,Nilüferde uyuyor sanırım.
Mehmet: anladım. Hadi çıkalım.
Çıktılar yemek için güzel bir kafeye gitdiler. Yemek sipariş edip yemeyi beklediler o sırada biraz konuştular.yemeklerini yiyip çıktılar.Hastaneye gitdiler. Hastanede doktorun odasına doğru gitdiklerinde.
Sırada Alaaddin ve Goncayıda gördüler.Fatma: bunların ne işi var burda yoksa Gonca hamilemi. Aman bana ne neyse ne.
Mehmet birden elimi sıktı sakin olmam için.Mehmet: sakinol hatun. Senin sinirlenmen bebeyimize zararlı.
Fatma: biliyorum canım.
Alaaddin: oo ne ararsınız burda
Fatma: seni ilgilendirmez.
Alaaddin: ne o yoksa çocuğun olup olmuycağınımı örenmeye geldin.
Fatma: seni ilgilendirmez dedim!
Alaaddin: üzüldüm Yoksa bebeyin olmuycanımı örendin. Kontrola falanmı geldin
Fatma: BANA BAK BURA NEDEN GELDİYİM SENİ İLGİLENDİRMEZ ASIL SEN NE ARARSIN BURDA YOKSA KARIN HAMİLE KALAMIYORMU.
Alaaddin: BANA BAK DÜZGÜN KONUŞ YOKSA.
Mehmet: YOKSA NE NAPA BİLİRSİN. HA NAPARSIN. UNUTMA SANA SÖYLEMİŞTİM KONU KARIM OLDUĞUNDA KANSIZ OLURUM. NELER YAPABİLİCEYMİ AKLIN DAHİNALMAZ. ONUN İÇİN SEN BENİM KARIMLA DÜZGÜN KONUŞ.
Alaaddin: SENİN KARINSA BENİM KARDEŞİM UNUTMA
Fatma:BANA SAKIN KARDEŞİM DEME. BEN SENİN KARDEŞİN FALAN DİYİLİM. BENİ SATAN BİR ABİM YOK BENİM. ASLINDA BENİM BİR ABİM DAHİ YOK. BENİM ABİM ÖLDÜ.ANLADINMI.
Mehmet:Meleyim lütfen sakin ol.
Fatma: tamam-tamam. Sakinim.
Gonca: şey Alaaddin hadi girelim sıra bizde.
Alaaddin: tamam gülüm hadi.
Gonca ve Alaaddin içeri geçtiler 30 dakika sonra çıktıklarında Gonca ağlıyordu. Alaaddin ise belli olmasada üzgündü
Mehmet: Gonca noldu.
Gonca: şey....bizim çocuğumuz olmuycakmış abi
Fatma-Mehmet: NE!.
Alaaddin: Ne o bakıyorum sevindin.
Fatma: BENİ KENDİNLE KARIŞTIRMA.
Alaaddin: ERDİNMİ MURADINA BİR TON BEDDUĞA OKUYORDUN YA İŞTE SEVİN KABUL OLDU. ARTIK MUTLU OLAMIYCAM
Fatma: BENİM YÜZÜMDENMİ OLDU ŞİMDİ. UNUTMA BEN SANA SÖYLEDİM. BANA YAŞATTIĞININ BETERİNİ YAŞA DEDİM AMA BUNU ASLA BÖYLE SÖYLEMEDİM. BEN SENİN KADAR CANİ DİYLİM.
Alaaddin: ÖYLEMİ. ŞİMDİ DAHA MUTLUSUNDUR. GİDİP TATLI DAĞITIRSIN.
Fatma: BEN ASLA ÖYLE BİRŞEY YAPMAM. EVET BANA YAŞATDIĞINI YAŞA DEDİM. AMA BİR KADININ EVLAT HASRETİ ÇEKTİYİ İÇİN SEVİNİCEK DİYİLİM.
Alaaddin: TAMAM İNANDIK HADİ.
Fatma tam birşeyndiyicekken doktor onun adını anons edince sözü yarım kaldı. Kontroller yapılınca Fatmanın 1 aylık hamile olduğunu gayet sağlıklı olduğunu söyledi . Odadan çıktıklarında Alaaddinler orda yoktu. Hastahaneden çıkıp arabaya doğru gitdiyinde Alaaddin Fatmanın hamile olduğunu örendiyinde delirmişcesine silahı onlara taraf çekti Fatma bunu görünce Mehmete doğru koştu Alaaddinin silahından çıkan kurşun Fatmanın beline isabet etdi. Mehmet ne olduğunu anlamadan kadının kucağına düşmesiyle kendine geldi. Alaaddine baktığında orda donmuş vaziyyetde duruyordu.
Mehmet: Fatmam açasın gözlerini.bak bebeyimiz var beni bırakıp gidemessiniz lütfen.
Hemen kucağıma aldım ve hastaneye geri getirdim içeri girince sedye diye bağırdım. Sedye gelince hemen amelliyathaneye götürdüler.
Ama ne Fatmadan,nede bebekten haber yoktu.Alaaddin: Durumu nasıl haber varmı.
Mehmet: SEN HANGİ YÜZLE BURA GELİRSİN İLK ÖNCE ÖLDÜRMEYE ÇALIŞ SONRA NASIL DE.
Alaaddin:BEN BİR ANLIK ÖFKEYLE NE YAPTIĞIMI BİLMEDİM.
Mehmet:SEN...EYER MELEYİME YADA EVLADIMA BİRŞEY OLURSA. KARDEŞİMİN ERİ DEMEM ÖLDÜRÜRÜM SENİ YEMİN EDERİM ÖLDÜRÜRÜM.
Alaaddin: ÖLDÜR BEN ZATEN ÖLDÜM. KARDEŞİM ORDA CANIYLA CEBELLEŞİRKEN NASIL YAŞARIM.
ALLAH BENİM BELAMI VERSİNMehmet: ÇIK DEFOL ŞİMDİ YOKSA ELİMDEN BİR KAZA ÇIKICAK.
Alaaddin: GİDİYORUM. Birşey olursa beni haber et.
Mehmet: LAN SEN....DEFOL SANA HABER FALAN VERMİYCEM. YALNIZCA ÖLÜMÜN İÇİN HAZIRLAN ALAADDİN DEMİRHANLI
3SAAT SONRA
Mehmet: 3saat oldu ne bebekten nede Meleyinden hala bir haber yoktu. Allahım sen onları koru.
Eyer onlara birşey olursa ben naparım.Tam o anda ameliyathanenin kapısı açıldı doktor çıktı.
Mehmet: doktor hanım karım ve bebeyim nasıl iyilerimi.
Doktor: karınızda bebeyinizde iyi. Bebeyiniz geçekten çok güçlü normalde ilk aylarda daha dikktali olunmalı. Ama yinede gözetim altında tutucaz.
Mehmet:görebilirmiyim.
Doktor: normal odaya alıcaz o zaman görebilirsiniz
Mehmet: peki. Sağolun
20dakika sonra Fatmayı normal odaya aldılar. Mehmet içeri girdiyinde uyuyan karısına baktı. Yanına gitdi. Yanı başındaki sanfdalyeye oturdu.saçlarını sevmeye başladı. Alnını öpüp geri çekilde. Bir eliye Fatmanın elini diyer eliylede bebeyini seviyordu.
Mehmet:babam beni çok korkutdunuz. Ya birşey olsaydı o zaman napardım.
Fatma: Meh-met.
Mehmet: Meleyim.
Fatma: Bebeyim. O iyimi.
Mehmet: oda iyi ikinizde iyisiniz
Fatma: çok korktum ya sana birşey olsaydı.
Mehmet: asıl sen böyle bir deliliyi nasıl yaparsın nasıl kendini benim önüme atarsın
Fatma: sevdiyim adamın gözümün önünde canıyla cebelleşmesinimi izleseydim. Sana birşey olursa ben yaşayamam
Mehmet: peki ben sevdiyim kadının canıyla cebelleşmesini hatda bebeyimizin canıyla yaşam mücadelesi verdiyini neden görmeliydim. Bıraksaydın o kurşeun bana deyseydi. Neden yaptın bu deliliyi.
Ya size birşey olsaydı ben yaşarmıydım sanıyorsun.Fatma: biliyorum ama yinede sen vardın. Sevdiyim adam vardı.
Mehmet: evet vardım ama bebeyimizi neden düşünmedin. Bari onu düşüneydin
Fatma: ben...
Mehmet: neyse boş verelim birdaha sakın böyle delilik yapma
Fatma:tamam. Yapmam.
_________________________________________
YENİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZRE🙂😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMSİN
Teen FictionMehmetin bir düyünde Fatmayı görüp ona aşık olmasıyla başlar Mehmet o günden beri Fatmaya fazla takıntılı hale getirmiştir. Onun hakkındaki tüm herşeyi araştırmıştır. Mehmet: ben sana sevdalandım hatun. Sen benim karım, gelecekteki çocuklarımın ana...