ilanı AŞK❤️

83 7 1
                                    

3ay sonra

Fatma:Bu gün bebeyim tam 7 aylık olmuştu. Karnım baya büyümüştü.
Tabi fazla kilo almıştım. Mehmet beni kızdırmak için şaka yapsada. Ben ona trip atınca hemen gönlümü almanın yolunu bulup kendini affetdiriyordu.
Her sabah ilk o uyanıyordu. Kızımızla konuşuyordu. Ona bizden bahsediyordu. Bazende farklı şeyler konuşuyordu. Tabi kızım babasının sezini her duyduğunda,babası karnıma her dokunduğunda yerinde duramıyordu. Tekmelemeye başlıyordu. Böylece kızımın babasına aşık olduğunu örenmiş olsum. Ama olsun benden başka biri ona aşık olucaksa o kızımız olsun ben razıyım. Bazen onu kızdırmak için
Yalandan kızsamda o kızmak yerine eyleniyordu.
Bu gün ilk ben uyandım. Mehmet hala uyuyordu. Normaldi. Dün gece erik diye kalktım. Mevsimi ve zamanı olmadığı için sabaha karşı gelmişti. Tabiki bulmuştuda. Bende kıyamadım. Yerimden kalktım. Üzerimi deyişip aşağı indim. Kahvaltı hazırlamaya başladım.
30 dakika sonra Nilüfer indi.

Nilüfer: günaydın

Fatma: günaydın.

Nilüfer: yenge sen neden ayaktasın. Çalışanlar nerde onlara söyleseydin yaparlardı.sen neden kendini yoruyorsun.
Kendini ve bebeyini yormaman gerek.

Fatma: biliyorum. Ama sıkılıyorum. Bende bari kahvaltı hazırlıyayım dedim. Bitdi tam sen geldin.

Nilüfer: bari beni uyandırsaydın yardım ederdim.

Fatma: yok bitdi sadece sofrayı kurmak kaldı.

Nilüfer: onu ben yaparım sen yorulma.

Fatma: Nilüfer Senin iş noldu.

Nilüfer: şey Orhan gelip abimle tanışmak istiyo. Ama ben korkuyorum. Ya abim izin vermesse.

Fatma: Ben konuşurum abinle. Ama sen gerçekten onu seviyormusun,ya o seni gerçekten seviyormu.

Nilüfer: 2yıldır birlikteyiz yenge. Birbirimizi seviyoruz.

Fatma: peki ben konuşurum. Sen sıkma canını.

Nilüfer: teşekkür ederim yenge

Fatma: teşekkür etmene gerek yok canım.

Mada kurulur herkes yemeyini yiyip dağılır. Mehmet çalışma odasına gider. Fatmanın doğumuna az kaldığı için evden çalışıyodur. Ciddi olmadığı sürece şirkete gitmiyodur. Saadet odasına çekilmişti. Nilüfer ve Fatmada terasta oturup konuşuyolardır.

Nilüfer: yenge sen abimi sevdiyini nasıl anladın yani ben sana söylemiştim.evet ama sen onu nasıl sevmeye başladın. Nasıl sevdin. Ve hala nasıl seviyorsun

Fatma: ben beni Kurtardığı o gün bana güvenip inandığı o gün ona karşı birşey his etmeye başladım. Kendi ailem beni sevmezken,beni yok sayarken Mehmetin beni sebepsiz sevmesi hoşuma gitmişti. Her dayim yanımda olması,ona nefret güderken onun bana sevgiyle karşılık vermesi beni ona daha çok bağladı. En sonunda onu her gördüyümde kalbim hızlanmaya,sesini her duyduğumda hiçbirşey duymadım yalnız onun sesini duymak istiyordum.
Onun gözlerinin içine bakarken Yeşilin huzurunda kayb olmak istedim. Sonsuza kadar bıkmadan usanmadan gözlerine bakabilirim. Onun canı yandığında benim kalbim acıyo.
O bana İlk çaresizliyim
İlk yenilgimsin dediyinde aslında oda benim ilk çaresizliyim ilk yenilgimdi. Ben ilk ona malup oldum,ilk onu sevdim,tüm ilklerimi onunla yaşadım. Ben. Kimseyi sevmeyen,ailesinden sevgi görmemiş olan ben onda sevgi gördüm,sevginin ne olduğunu ondan örendim. Ve hala örenmeye devam ediyorum.

Tam o sırada Mehmet merdivenlerden tüm konuşulanları duymuş bir kez daha gurur duydu hatunuyla.
Ve Fatmanın sözünü o devam etdirdi.

Mehmet: onun eline diken batsa benim canım yanar,benim kalbim kanar.
Birini sevmek hem acıyacağını hemde kanayacağını bile bile sevmektir. Tüm acılara alışmaktır. Canımı acıtsanda,yada yakmış olsanda yine seni severim,sana koşarım.
Kalbimin atışı,kalbimin şarkısı sadece sensin, Bu kalp  hep sen diye atıyo.
Sana seni sevmeyi söylemeyi deyil sevgimi his etdirmeyi severim. Herkes söyler sevdiyini yalnız gerçekten kalpten sevenler his etdirir.
Yalnız gerçekten seven hiss edet bu sevgiyi.
Sana seni sevmenin nasıl olduğunu açıklayamam. Söyleyemem.
Sana sevginin en güzel halini her saniye sana yeniden aşık olduğumu diye bilirim. Ve tüm bunları his etmeye doymaz kalbim.
Sen tarafından sevilmek diye bir duygu var işte o gerçekten özel benim için. Hiç bir şeye deyişmem bu duyguyu.
Bana göre aşk pişman olmamaktır. Gerçekten de öyle sana aşık olduğuma hiç bir zaman pişman olmadım aksine gurur duydum. Böyle bir hatuna sahip olduğum için.
Evet ilk başlarda iyi anlaşamasakta en sonunda sevgi sayesinde birbirimizin olduk birbirimizi tamamladık. Yarım olan kapleri,yarım olan ruhlarımızı tamamladık.
İşte bu yüzden sen benim diyer yarım,ruhumun ikizisin. İyikimsin,ilkimsin,dünüm,bu günüm,yarınım,tüm hayatımsın.
İyiki varsın.

Fatma: Asıl iyiki sen varsın. Hayatımın anlamı.

________________________________________
Yeni bölümde görüşmek üzre😊💙🙂

BENİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin