SABAH
Mehmet:Sabah uyandığımda benim olan kadına baktım. Göğsümde uyuyordu. Dün gece aklıma gelince sırıtdım. Resmen sevdiyim kadın ,benim karım resmen benim olmuştu. Saçını öpüp kokladım. Birden kımıldadı
Günaydın hatunumFatma: yüzüne dahi bakamıyordum utancdan. Allahım.
Sanada günaydın.Mehmet: yüzüme neden bakmıyorsun.
Fatma: uta-utanıyorum ondan.
Mehmet : yüzünü bana bakması için yüzüme çevirdim.
Utanılıcak birşey yok aksine ben gurur duyuyorum. Sevdiyim,aşık olduğum,evlendiyim kadın benim gerçekten kadınım oldu.
Meleyim ben teşeklür ederimFatma: neden ki
Mehemet : ilkin olduğum için. İlk ben oduğum için. Yalnız bana ait olduğun için. Tamamen benim olduğun için. İlkim ve sonum olduğun için.
Fatma: utanmıştım. Tekrar başımı göğsüne koydum.
Asıl ben teşekkür ederim beni böyle sevdiyin için.Mehmet: aklımı kurcalayan soruyu sormak istiyordum.ama sorup sormamak arasındaydım.
En sonunda sormaya karar verdim
MeleyimFatma: evet
Mehmet: sen benile birlikte olduğun için pişmanmısın.
Fatma: yüzümü kaldırıp ona baktım.
Bu nerden çıktı.Mehmet: birden benim olmak istedin. Eyer sırf ben istiyorum diye olduysa o zaman kendimi asla affetmem. Unutma.ben seni vicudun için diyil kalbin için seviyorum. Kendin olduğun için seviyorum.
Fatma: elimle yüzünü avuçladım
Ben gerçekten istediyim için senin oldum. Evet sen istiyordun görüyordum.ama artık kendimi hazır hiss etdiyim için oldum. Kendini asla suçlama.beni vücudum için sevmediyini biliyorum.bende seni sen olduğun için seviyorum . Asla ama asla pişman diyilim.olmuycamda. aksine gurur duyuyorum. Senin olduğum için.Mehemet: seni seviyorum KADINIM
Fatma:Bende seni seviyorum İLKİM.
Mehmet: hadi o zaman kalkalım.
Fatma: şey ilk sen girsen banyoya sonra ben girerim
Mehmet: hayır ayrıca ben az önce ne dedim utanmak yok.
Fatmayı kucağıma aldım ama o utancından yüzünü boynuma gizledi.Banyoya geldiklerinde ilk Mehmet Fatmayı yıkadı daha sonra kendini yıkadı ve çıkıtlar. İlk önce Fatma üzerini giydi. Sonra Mehmet giyip çıktı. Fatma yatağın yanına gidip çarşafları deyiştiricekken. Kan olan çarşafı görünce yine kızarmıştı. Tabi bunu gören Mehmet dayanırmı hemen onunla eylenmeye başladı.
Mehmet: Ya sen neden yine domates gibi kızardın.
Fatma: yok bişiy.
Mehmet: nasıl yok bişiy. Çarşaftamı bişiy var bu kadar kızardığına göre.
Fatma: Ya sen benimle neden uğraşıyorsun.
Mehmet: yanına gelip yanaklarından öptüm.
Çünki seninle uraşmak,seni utandırmak hoşuma gidiyor. Daha tatlı oluyorsun.Fatma: öylemi.
Mehmet: öyle. Hadi bende sana yardım ediyim. Sen bu utançla yapamassın.
Fatma: bak ya hala dalga geçiyor.
Ayrıca sen Mehmet Aslanbey bana yardımmı edicek odayı toplamak için.Mehmet: evet neden olmasın. Karıma yardım edemezmiyim.
Fatma: ne bileyim hani sen ağasın ya böyle şeyler yapmassın diye düşünüyordum.
Mehmet: ağa olmuşsam nolmuş ben o ay erkek bunu yapmaz, karısına yardım etmez erkeklerden diyilim. Gerekirse yardım ederim,gerekirse ben yaparım. Hiçte utanmıyorum. Karım mutlu olucaksa neden yapmıyayım ki.
Fatma: iyi peki madem. O zaman bana yardım et.
Mehmet: baş üstüne hanımağam.
Fatma: hanımağamı?
Mehmet: evet bundan sonra hanımağamsın.
Fatma: neyse.
Gidip çarşafları getirdim. Çarşafları geyiştirdik. Çarşaflar bitince odayı topladıım odada bitince aşağı indik.
Kahvaltımızıda yapıp salona geçip oturduk. Birden filim izlemeye karar verdik. Ben gidip mısır patlatdım meyve sularını hazırladım birazda abur cuburlardan koydum ve salona geri döndüm.
Eee filmi seçtinmi hangi filim.Mehmet: evet korku eyer istemessen bir tane romantik film var.
Fatma: yo bana farketmez.
Mehmet: tamam. Hadi gel bakalım koynuma.
Fatma: gidip Mehmetin yanına oturdum. Kafamıda göğsüne yasladım. Koltuk yatak gibi açılan koltuk olduğu için ayaklarımızı uzatmıştık.
Filmin en korkulu sahnesin geldiyinde Mehmete daha sıkı sarıldım.Mehmet: bak korkuyorsan diyer filme bakabiliriz
Fatma: hayır. Evet korkuyorum ama yanımda sen varsın korksam sana sarılınca tüm korkularım geçiyor.
Mehmet:tamam o zaman benim romantik karım devam edelim filme
1saat sonra film bitmişti.
Ama Fatmada kucağında uyuya kalmıştı. Mehmet tapakları yanındaki masanın üzerine koydu. Ve Fatmaya sarıldı kokusunu içine çekti.Mehmet: oh mis kokulum. Herşeyim. Yaşama sebebim,nefesim.
Diyip sonra oda uyudu.
4saat sonra
Uyanana ilk Fatmaydı öyle uyuduklarını görünce istemsiz sırıtdı. Yanağından öpüp kalktı. Nerdeyse hava kararmıştı.
Mutfağa gidip Mehmetin en sevdiyi yemekleri yapmaya başladı.1saat sonra yemekler hazırldı. Ekmeyi doğruyordu belinden ona sarılan iki güçlü kolu his edince korkmuştu.Fatma: Mehmet hiç sesiz sessiz gelinirmi. Ödümü patlatdın.
Mehmet: üzgünüm hatunum ama böyle sarılmak hoşuma gidiyor.
Bende sarılıyorumFatma : tabi sarıla bilisin ama sesiz sesiz diyil tamammı hayatım
Mehmet: tamam ömrüm.
Yemeklerini yedikten sonra mutfağıda topladılar ,salona geçip orayıda topladıktan sonra odalarına gitdiler. Mehmet yine Fatmaya belinden sarılmıştı. Fatmada başını göğsüne koymuş kollarıylada beline sarılmıştı.
Mehmet Fatmanın başını öpüp kokluyordu. Fatmada daha sıkı sarılıyordu bir zaman sonra ilk Fatma sonra Mehmet uyumuştu._________________________________________
YENİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZRE
(DAHA KAOSLU VE KAVGALI BÖLÜMLERDE)😁🙂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMSİN
Teen FictionMehmetin bir düyünde Fatmayı görüp ona aşık olmasıyla başlar Mehmet o günden beri Fatmaya fazla takıntılı hale getirmiştir. Onun hakkındaki tüm herşeyi araştırmıştır. Mehmet: ben sana sevdalandım hatun. Sen benim karım, gelecekteki çocuklarımın ana...