Fatma: hadi doktora gitmemiz gerek. Yoksa asla bebeyimizin. Kızmı yoksa erkekmi örenmemiz gerek. Birde isim var. İsim düşünmeliyiz. Onun sonsuza dek kendiyle taşıya bileceyi,utanamayacağı,aksine gururla taşıyacağı bir isim.
Mehmet: isim konusunu sonra düşünürüz. Hadi çıkalım.
Yola çıktılar 20 dakika sonra hastaneye vardılar. İnip içeri gitdiler.
Kapıyı çalıp içeri geçtiler.Fatma: merhaba doktor hanım
Doktor: merhaba bayan Aslanbey.
Fatma: biz bebeyimizin cinsiyetini örenmek için gelmiştikte.
Doktor: tabi buyrun böyle geçelim.
Diyip ordaki sandalyeye uzandı.
Doktor jeli karnına sürüp. Cihazla kontrol etdi daha sonra ekrandan bebeyin görüntüsü bülirdi.
Fatma Mehmetin elini daha sıkı tutuyordu. Mehmet bir ekrana bir Fatmaya baktı. Fatma sevinçten ağlıyordu. Mehmetin gözleri dolu şekilde ekrana bakıyordu.Mehmet: bu gerçekten harika.
Fatma: çok küçük.
Doktot: 3 aylık çok salıklı bir bebek.
Evet kendini gösterdi. Bebeyinizin cinsiyeti.Fatma: evet cinsiyeti
Doktor: tebrik ederim bir kızınız olucak.
Fatma:gerçektenmi.
Mehmet: kızmı. Kız. Kızım oluyor. Kız babası oluyorum.
Fatma: evet kız. Kızımız oluyor.
Mehmet: alnını öptüm.
Teşekkür ederim herşey için bana bu sevinci,böyle güzel hediye verdiyin için çok teşekkür ederim. Dile benden ne dilersenFatma: asıl ben teşekkür ederim.
Benim hep yanımda ol. Bizi yalnız bırakma. Başka birşey istemiyorumMehmet: söz veriyorum. Hep sizi koruycam. Hiç yanınızdam ayrılmıycam.
Fatma: sana inanıyorum. Hepte inanıcam.
Hastaneden çıkıp alışveriş merkezine gitdiler bebekleri için kıyafet,oyuncak,eşya derken baya bir vakit geçirdiler en sonunda yemek yemek için bir restorana gitdiler. Yemeklerini yedikten sonra eve girdiler.
Fatma yorgun olduğu için yolda uyuya kalmıştı. Mehmetde kucağına alıp odalarına kadar kucağında taşıdı. Üzerini deşyişip,Fatmanın üzerini deyişti. Üzerini örtdü kendi yerine geçip uzandı. Biraz Fatmayı ve kızını izledikten sonra oda uyudu.Sabah
Fatma: sabah miyde bulantımla uyandım. Koşarak banyoya gitdim ve kusmaya başladım. Arkamdan biri saçımı topladı. Mehmet olduğunu biliyordum. Kendime geldikten sonra yüzümü yıkadım ve çıktık.
Mehmet: sabah Fatmanın koşarak banyoya gitmesiyle uyandım. Gitdiyimde Fatma kusuyordu. Daha rahat kusa bilmesi için saçını topladım.
Daha iyimisin. Doktora gidelimmi.Fatma: neden banyoya girdin. İyreniceksin. Lütfen birdaha girme.
Mehmet: ben senden nasıl iyrenirim.
Fatma: olsun yinede gitme. Ve ayrıca iyiyim doktorluk birşey yok. Hamilelikte böyle şeylerin olması gayet doğal.
Mehmet: anladım. Peki ciddi birşey olursa bana söyle doktoru ararım.
Fatma: tamam. Hadi aşağı inelim kurt gibi açım.
Mehmet: eyilip karnını öptüm.
Benim güzel kızım acıkmışmı.Fatma: evet acıktık babası. Hadi hazırlanalım sonra aşağı inelim.
Mehmet: başüstüne hanımağam.
Fatma: senin bu baban varya çok gıcık biri.
Mehmet: Meleyim beni sakın kızıma karşı kötüleme.
Bak kızım senin bu annen ne zaman baan emir verse hep hanımağam diyorum diye bana gıcıksın diyor.Fatma:haklıyım ama. Hanımağa demeni sevmiyorum.
Mehmet: tamam Gönlümün sultanı.
Fatma: bak bu olur hadi hazırlan.
Mehmet: alnını öptüm daha sonra karnını öptüm ve banyoya girdim sonra gidip üzerimi giydim aşağı indiyimizde yemekler hazırdı. Nilüfer koltukta oturmuş kahve içiyordu.
Nilüfer: günaydın
Fatma: günaydın
Mehmet: günaydın.erkencisin
Nilüfer: akşam erken uyudum onun için erken kalktım. Kahvaltı için sizi bekliyordum
Fatma: geç geldik ama hepsi abin yüzünden
Mehmet: neden benim yüzümdenmiş
Fatma: sen beni kızıma şikayet ediyordun,sonra beni sinirlendin,geç hazırlandın hepsi zaman kaybı.
Mehmet: ben seni kızımıza şikayet etmiyordum sen beni ona şikayet ediyordun ve ayrıca geç falan hazırlanmadım.
Nilüfer: taman çocuk gibi kavga ediyorsunuz. Ve ayrıca kız derken kızmı oluyor.
Fatma: evet canım kızımız oluyor.
Nilüfer: ay şükür dualarım kabul oldu.
Mehmet: sakın Nilüfer. Asla kızım sana benzemiycek.
Nilüfer: ama abi. Ben onun halasıyım. Onunla gezmek,eylenmek,alışveriş yapmak,benim en büyük hakkım
Mehmet: evet hakkın. Ama sana benzemesin yeter.ikinci bir Nilüferi asla kaldıramam.
Nilüfer: aşk olsun abi. Kırıldım sana.
Fatma: sen bakma abine. Boş konuşuyor. Nasıl istersen öyle yaparsın. Gezesin,oyun oynarsın.
Nilüfer: iyiki varsın yenge yoksa ben bu abime söz geçiremezdim.
Mehmet: bana bak cadı sakın karımı bana karşı kışkırtma.
Nilüfer: olurmu hiç öyle şey.
Mehmet: ben yinede söyliyceymi söyliyeyimde.
Fatma: Mehmet uğraşma kızla. Yemeyni ye ve git.
Mehmet: beni kovuyormusun.
Fatma: kovmuyorum. İşe gitmen gerektiyni söylüyorum.
Mehmet: baş üstünü hanımağam.
Fatma: bak hala.
Mehmet: tamam tamam şaka yapıyorum
Kahvaltıdan sonra Mehmet ve Fatma kalktı. Mehmet Eyilip karnını öptü daha sonra kalkıp alnını öptü.
Görüçürüz.Fatma: görüşürüz.
Mehmet gitdi. Kapıyı örtdüyü sırada kapı çalındı.
Fatma: yine ne unutdu acaba.
Ne unutdun yine-.
Kapıyı açtığında birden burnuma bezle koku verdiler. Kokudan sonra bayıldığım için. Hiç birşey hatırlamıyorum.________________________________________
Yeni bölümde görüşmek üzre💙😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMSİN
Roman pour AdolescentsMehmetin bir düyünde Fatmayı görüp ona aşık olmasıyla başlar Mehmet o günden beri Fatmaya fazla takıntılı hale getirmiştir. Onun hakkındaki tüm herşeyi araştırmıştır. Mehmet: ben sana sevdalandım hatun. Sen benim karım, gelecekteki çocuklarımın ana...