1hafta sonra
Fatma: eve gelmiştik sonunda. Odamıza çıktım. Adenin beşiyi bizim odamızda olduğu için oraya koydum. Üzerimi deyişip rahat bişiyler giydim. Ve uzandım. Tam o sırada Mehmet içeri geldi. Ellerini belime doladı.Mehmet: uyu güzelim. Zaten her 2saatde bir uyanmamız gerek.
Fatma: haklısın.
Diyip başımı göğsüne koydum ve uyudum.Mehmet:Adenin ağlamasıyla uyanmıştık yavaşca kalktım kucağıma aldım. Pışpışlamaya başladım. Ama hala ağlıyordu en sonunda Fatma uyandı. Adeni benden aldı. Karnını doyurmaya başladı. Aden susmuştu. Ağlamıyordu.
Oy benim güzelim acıkmışmı.Fatma: evet babası bunun için susmuyormuş. Bak şimdi sustu.
Mehmet gazını çıkarırmısın.Mehmet: tabı çıkarırım. Sen uyu Meleyim. Bu gidişle uykusuz kalıcaz. Sen dinlen .
Fatma:Mehmet iyiki varsın.
Mehmet: asıl sen iyiki varsın.
Adeni kucağıma aldım. Belini sıvazlamaya başladım. 5dakika sonra gazı çıkmıştı.baktığımda uyumuştu. Bende yatağa uzandım. Aden hala üzerimdeydi. Kokusunu içime çektim.
Oy benim süt kokulu küçük Meleyim.
Biraz sonra zaten sabah açılıcaktı. Bende uyudum ama ellerim düşmesin diye üzerindeydi.Sabah
Fatma: sabah uyandığımda gördüyüm manzarayla gözlerim dolmaya başladı.
Mehmet uyuyordu Aden onun üzerindeydi. Mehmet gerçekten mütiş bir baba olmuştu.Onları izlemeye başladım.
Biraz sonra Aden acıktığı için ağlamaya başladı. Yavaşça kucağıma aldım. Mehmetde uyanmıştı.
Uyandırdım senide üzgünüm.Mehmet: olurmu öyle şey tabi uyandırıcaksın. O benim güzelim,o benim süt kokulum.
Diyip birinci Fatmanın sonrada Adenin boynunu öptüm.Fatma:Aden doyduğunda yavaşça Mehmete verdim.
Hayatım sen gazını çıkar ben bir banyoya girsem.Mehmet: git Meleyim. Kızımla ben ilgilenirim.
Dimi benim süt kokulum.Fatma: teşekkür ederim.
Diyip Mehmetin dudağından öptüm.
Ve banyoya gitdim.Mehmet: güzelim,süt kokulum. Sen çokmu güzelsin. Bak biraz büyü seninle birşey imzalıycaz. 30 yaşına kadar evlenmek,erkek arkadaş yok. Sen benim kızımsın başkasının birşeyi olamassın tamammı.
Sen yalnızca babanın güzeli,Meleyi,Mavişi,Huzuru,süt kokulu kızısın. Seni kimselerle paylaşamam.
Diyip boynunu öptüm.
Ohh mis kokulum.
5dakika sonra beşiyine yatırdım.
O sırada Fatma banyodan çıktı.
Meleyim yine o mütiş kokunuz tüm odayı sardı.
Yanıma gelmişti. Boynunu koklayıp öptüm.
Acaba biraz yaramazlıkmı yapsak ne dersin. Ben karımı çok özledim.Fatma: olur aslında ama şimdi olmaz gerçekten yorgunum hem sende yorgunsun.
Mehmet: hayır yorgun diyilim ama senin yorgunluğunu alırım istersen.
Diyip dudağından öptüm oda öpmeye başladı. Elini boynuma doladı.
Bornozun ipini tutup kendime çektim.
Yavaş yavaş açmaya başlafdım. Açıp çıkardım bornozu omuzlarından çıkardığımda kendiliyinden düşmüştü. Geriye Meleyimin o eşsiz vücudu kalmıştı. Hemen kucağlma aldım. Ve yatağa taşıdım. Onu yatağa yatırdım. Hala öpüşüyorduk. Sonra bende zaten üzerim yoktu sadece şortdu onuda çıkardım. Sadece iç çamaşırla kalmıştım.
Onuda çıkartdıktan sonra yine öpmeye başladım tam o sırada yavaş yavaş içine gidim. Fatma azımın içine inlemişti.
Bende yavaşyavaş daha sonra hızlı şekilde gel git yapmaya başladım.Fatma: banyodan çıktığımda Mehmetin yanına gitdim. Bornozumdan tutup kendine çekti. Öpüşüyorduk. Daha sonra bornozu açıp çıkardı. Kucağına almıştı ama hala öpüşüyorduk. Yata uzandırmıştı. Üzerinde birşey giymediyi için üzeri çıplaktı. Bir tek şortu vardı. Onu be iç çamaşırını çıkarmıştı. Beni öpmeye başladı. Sonra birden içime girdi. Azının içine inlemiştim. Sonra dudağından ayrılmıştım. İlk önce yavaş yavaş daha sonra hızlı şekilde gellgit yapıyordu. Başın arkaya gidiyordu.
(nasıl söylenilir bilmiyorum üzgünüm)
Çenemden tutup tekrar öpmeye başladı.
Aden duymasın diye yavaş yada Mehmetin ağzının içine inliyordum.
30 dakika sonra ikimizde boşalmıştık.
Yine ikimiz gidip banyo yapıp çıktık. Üzerimizi giyip aşağı indik Mehmet salona gitmişti. Bende mutfağa.
Bu arada artık başka bir evde kalıyorduk. Mehmet bana doğum hediyesi olarak başka ev almış. Herşsyi hazırlamıştı. Çıkar çıkmaz bu eve yerleşmiştik.
Kahvaltı hazırlamıştık. Kahvaltıyı bitirip tam koltuğa oturucaktık aden ağlamaya başladı. Mehmet gidip kucağında Adenle aşağı gelmişti.
Kucağıma aldım. Doyurmaya başladım.
Oy benim prensesim.Mehmet: süt kokulu Meleyim.
Sizi seviyorum. Hayatımın anlamları.Fatma: bizde seni seviyoruz. Dünyanın en iyi babası.
_______________________________________

Aden Mehir Aslanbey.👶🏻
Aden ve Mehmet temsili❤️👶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMSİN
Teen FictionMehmetin bir düyünde Fatmayı görüp ona aşık olmasıyla başlar Mehmet o günden beri Fatmaya fazla takıntılı hale getirmiştir. Onun hakkındaki tüm herşeyi araştırmıştır. Mehmet: ben sana sevdalandım hatun. Sen benim karım, gelecekteki çocuklarımın ana...