6ay sonra
Fatma: bu gün Aden 10 aylık olmuştu. Her zamanki gibi Mehmet Adene BABA demeyi öretiyordu. Tabi Adende sanki ona inat demiyordu. Mehmetde sahte kızgınlıkla ona *baba hiç zor diyil baba. Babadan başka herşeyi söyledin kendi dilinde güzelim. Hadi baba*. Tabi Adende o kızınca dudağını büzüyordu. Gözleri doluyordu. Ağlamak üzereyken Mehmet onu öpüp koklayıp alamaması için çabalıyordu. Buda küçük hanımın hoşuna geliyordu. Her tarafa gülücük saçıyordu. Tabi bu manzarada çok hoşuma gidiyordu.
Canım acaba çocuğu rahatmı bıraksan. Böyle zorluyarak ne yapmaya çalışıyorsun. Söylemek isterse söyliycek.Mehmet: hayır ilk kelimesi Baba olmalı.2ay sonra 1 yaşına basıcak ama hala baba demiyor.
Fatma: bakarsak annede demiyo. Bak canım,hayatım. Onu zorlayamayız. O ne zaman hangi kelimeyi isterse onu söyliycek saten.
Mehmet: haklısın galiba. Fazla zorladım. Dimi.
Fatma: yani biraz. Hadi şimdi. Hazırlanmamız gerek. Malum Nilüferin düyünü var. Elbise almam lazım. Küçük hanımada elbise alıcaz.
Mehmet: Tamam. Hadi hazırlanın ben sizi bekliyorum.
Fatma: tamam aşkım.20dakika sonra.
Fatma: hazırlanıp AVM ye gitdik. Buraz gezdikten sonra beyendiyim elbiseyi aldım. Adenede Pembe tatlış elbise aldım. Nilüferde gelinliyini seçti. Mehmetle Orhanda damatlık bakmaya gitmişlerdi. 4saat sonra bir araya gelmiştik. Restorana gidip yemek yiyip eve döndük. Nilüfer ve Orhan mekan seçmeye gitdiler.
Eve geldiyimizde Aden uyuduğu için Mehmet kucağına alıp beşiyine yatırdı. Bende üzerime rahat pijamalarımı giydim. Mehmet üzerine birşey giymemişti. Altında siyah eşorfman vardı. Yatağa geçtik O bana sarıldı. Bende başımı gösüne koydum. elimled beline sarıldım.Mehmet: yoruldun galiba.
Fatma: evet. Yoruldum. Zaten bir kaç gündür kendimi yorgun hiss ediyorum. Ama kokun bana iyi geliyor. Sana sarılınca huzurlu hiss ediyorum.
Mehmet: sende benim huzurumsun. Nefes alma sebebimsin. Hayatda yaşamam için bana hayat veren kalpsin. Kalbimsin.
Fatma: iyiki varsın. Seni seviyorum.
Mehmet: bende seni seviyorum.
2hafta sonra.
Fatma:bu gün Nilüferin düyünü vardı. Erken kalktık. Hazırlanıp elbiseleri alıp kuaföre gitdik. Üzerimizi giynip saç ve makyaja başladık. Ben sade Makyaj yaptırdım. Saçımı açık bırakıp dalgalandırdım.
Nilüferde sade makyaj ve abartılı olmayan sade topuz yaptırmıştı.
3saat sonra hazırdık. ilk önce kucağında Adenle Mehmet girdi. Geldi gibi dondu kaldı. Daha sonra Orhan geldi. Nilüfere baka kalmıştı.Mehmet: bu ne güzellik. Adın gibi Melek gibi olmuşsun.
Fatma: teşekkür ederim canım. Sende çok yakışıklı olmuşsun.
Aden tam o anda huysuzlanmaya başladı.Mehmet: sizde güzel olmuşsunuz güzellik.
Aden sakinleşip bana sarıldı. Başını boynuma koyup kendi dilinde sesler çıkarmaya başladı. Yüzünü kaldırıp Baba dedi. Tam o anda Fatmaya baktım. Oda dolu gözlerle bana bakıyordu.
Güzelim,prensesim mavişim. Sen babamı dedin ha. Birdaha söyle ba-ba.
Aden: Bbbb-ba-bba...(bebek sesleri)
Mehmet: boynunu öpüp kokladım. Daha sıkı sarıldım.
Ohh süt kokulum. Deniz gözlüm.
Babasının herşeyi.Fatma: eeehh baba kız aşkınız bitdiyse gitmemiz gereken bir düyün var.
Fatma: Nilüfer Orhanın koluna girdi. Ve çıktılar onlar gelin arabasına.bizde kendi arabamızla. Ve bizle beraber tam 7araba daha geliyordu. Düyün salonuna vardığımızda Önce onlar çıkıp bekleme odasına gitdiler. Misafirler yavaş yavaş geldiler. Ve en sonunda ilk şarkıyla onlar salona geldiler........
Düyün bitdi.
Fatma: bitmişti. Bizde bitmiştik. Bacaklarımın arısından yürüyemiyordum bile. Aden uyuya kalmıştı. Mehmet ilk önce Adeni odaya götürdü. Sonra gelip beni kucağına aldı. Yorgunluktan kolumu bile kıpırdatmaya mecalim yoktu. Mehmet pişamalarımı dolaptan getirip üzerimi giydirdi. Sonra üzerimi örtdü. Kendide üzerini deyişip yanıma geldi. Birbirimize sarılıp uyuduk.
______________________________________
Yeni bölüçde görüşmek üzre
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMSİN
Roman pour AdolescentsMehmetin bir düyünde Fatmayı görüp ona aşık olmasıyla başlar Mehmet o günden beri Fatmaya fazla takıntılı hale getirmiştir. Onun hakkındaki tüm herşeyi araştırmıştır. Mehmet: ben sana sevdalandım hatun. Sen benim karım, gelecekteki çocuklarımın ana...