karmaşık

124 11 1
                                    

Birden içeri. Alaaddin ve Gonca girdi. Hem Fatma hem Mehmet sinirlenmişti. Ama sakin kalmayı seçmişlerdi.

Mehmet:neden geldin.

Alaaddin: ben nasıl diye...

Fatma: SEN HALA HANGİ YÜZLE KARŞIMA ÇIKIYORSUN. KOCAMI ÖLDÜRMEYE ÇALIŞTIN,ŞİMDİDE BEBEYİMİMİ ÖLDÜRÜCEKTİN.

Alaaddin-Gonca: Bebekmi.

Mehmet: evet BEBEK. BAK ALAADDİN EYER BEBEYİME YADA KARIMA BİRŞEY OLSAYDI  GÖZÜM GONCAYI DAHİ GÖRMEZDİ ÖLDÜRÜRDÜM SENİ.

Alaaddin: BEN BİLMİYORDUM. BİLSEYDİM YAPMAZDIM

Fatma: BİLMEMİŞ OLMAN BİRŞEY DEYİŞTİRMEZ. MEHMET HAKLIYDI. SENİN GÖZÜNÜ KISKANÇLIK BÜRÜMÜŞ. HIRS BÜRÜMÜZ. EYER BEBEYİMİN ŞU AN YANIMDA OLMASAYDI. SENİ MEHMETDEN ÖNCE BEN ÖLDÜRÜRDÜM.

Gonca: Fatma biz özür dileriz. Ben bilmiyordum bir anda arabadan çıkıp gitdi. Böyle yapacağını bilseydim izin vermezdim.

Fatma:Senin bir suçun yok. Yepsi bu kocanın kör olmuş gözü dönmüş. Seni suçlamıyorum zaten.

Gonca: teşekkür ederim.

Mehmet: ŞİMDİ GİDİN. DAHA FAZLA KALIRSANIN BU DEFA BEN KOVARIM. ÇIK GİT ALAADDİN DEMİRHANLI.

Alaaddin: ŞİMDİ GİDİYORUM AMA SONRA YİNE GELİCEM.

Fatma:SAKIN. SAKIN GELME GELİRSEN POLİSE SENİ ŞİKAYET EDERİM. BEBEYİMİ VE KOCAMI ÖLDÜRMEYE ÇALIŞTI. DİYE ŞİKAYET EDERİM.

Gonca:hadi Alaadin hadi

Alaaddin: PEKİ HADİ.

Alaaddin ve Gonca gitdiler. Fatma ve Mehmetde onlar gidince biraz sakinleştiler daha sonra hemşire içeri girdi. Durumukontrol etdikten sonra çıktı. Fatmanın isteyi üzerine Mehmet doktordan çıkış izni almaya gitmişti. Mehmet geri döndüyünde doktorun izin verdiyini ama her ay düzenli olarak kontrole gelmeli olduğunu söyledi. Hazırlanıp çıktılar. Eve vardığında Nilüfer oturmuş kahve içiyordu.

Nilüfer: noldu çıkınız akşam oldu şimdi geldiniz. Kötü birşey yoktur umarım. Bak birşey oldu söylemiyorsanız.

Fatma: şey...biz kontrole gitmiştik. Gonca ve o adamda ordaydı. Biraz orda tartıştık. Biz kontroldan çıktık arabaya gidiyorken o adam arkadan silahla Mehmeti vurmak istedi ben Öne atılınca silahdan çıkan mermi sırıma isabet etdi.

Mehmet: ameliyat haneye aldılar 3saatlik ameliyyatdan sonra normal odaya aldılar. Sonra yine yüzsüz gibi alaaddin geldi yine kavga etdik. Sonrada çıkıp eve geldik.

Nilüfer: sen ne dersin abi
Nasıl böyle kötü kalpli olur. Ya kendi kardeşi kendi kanı. Hırsından nasıl gözü dönmüşse,nasıl kör olmuşsa artık. Bu kadar canileşmiş.

Fatma: bence normal kendi kardeşinin hayatıyla oynayan biri, hiç başkasının hayatını düşünürmü.

Nilüfer: sende haklısın. Ama yinede vicdan deyilen birşey var. Hiçmi sızlamadı vicdanı

Mehmet: vicdan öyle birinde ne arasın. Neyse boş verelim oldu bitdi. Nilüfer siz odaya çıkın. Ben yemek göndertirim. Ben çalışma odamdayım. Birazdan gelirim

Fatma: neden kötü birşeymi var.

Mehmet: yok yarınki toplantı için bir kaç görüşmem var bitince hemen gelicem canım söz

Fatma: peki ama çabuk gel.

Mehmet: gelirim

Nilüfer: hadi canım gidelim.

Fatma ve Nilüfer odaya çıktılar. Rahat kıyafet giydikten sonra Fatma yatağa uzandı. Nilüferde diyer yanında oturuyordu.

Nilüfer: ee yeğenim nasıl. Bir sorun yoktur inşallah

Fatma: yok çok şükür iyi. Sadece biraz dinlenmem ve kendime bakmam gerek. Malum ilk aylarda dikkat etmemiz gerek. Üstüne bu ameliyyat olunca daha çok dikkatli olmalıyız.

Nilüfer: ben onada sanada iyi bakarım canım yeterki siz iyi olun.

Fatma: sağol canım iyiki varsın. İyiki yanımdasın.
Şey biz bu gün hastanede Goncanın hamile olamayacağını örendik.

Nilüfer: ne Gonca şimdi yıkılmıştır

Fatma: hemde nasıl ağlayarak Mehmete sarıldı.

Nilüfer: normal hangi kadın anne olmaktan başka ne isterki. Bir evlat bir annenin herşeyidir.

Fatma: evet biliyprum. Bebeyimi his etdiyimden beri bunu bende çok iyi anladım. Acaba şimdi nasıl. Aslında benim kızgınlığım Goncaya deyil o adama ama yinede.neyse. Acaba sen yarın gitsen nasıl olduğuna baksan. Hem destek olursun. Bu halde birinin onunla konuşup derdine ortak olması gerek.

Nilüfer: benim güzel kalpli yengem. Onca şeye ramen yine onu düşünürsün. Ben yarın giderim yanına sen merak etme.

Birden odanın kapısı çaldı. Yemekler gelmişti. Fatma yemekleri yedikten sonra uzandı Nilüferde tepsiyi alıp çıktı.

Mehmet: Nilüfer Fatma nasıl.

Nilüfer: iyi abi. Yemeyini yedi şimdi uyuyo.

Mehmet: sağol canım. Ben yanına gideyim.

Nilüfer: bişey diyil abim. Git sen ama yavaş giy yeni uyudu uyanmasın şimdi.

Mehmet: tamam tamam.

Mehmet odaya gitdiyinde. İçeride eli karnında uyuyan Fatmayı gördü.
Yanına gitdi saçını sevip başını öptüm. Sonra gidip üzerini deyişti. Ve yatağın diyer tarafına geçip uyuydu.
_______________________________________
Yeni bölümde görüşmek üzre🙂😊

BENİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin