KIZIM👶🏻💗

103 5 1
                                    

2AY SONRA
Fatma: sabah karnıma yediyim tekmelerle uyandım. Diyer tarafıma baktığımda Mehmet hala uyuyordu. Elimi karnıma koydum. Ve kalkmaya çalıştım. Gidip yüzümü yıkadım. Sonra gidip üzerime rahat bir elbise giydim. Karnımı sevmeye başladım. Tam o sırada aynadan arkamdan belime sarılan ve elini karnıma koyan Mehmeti gördüm.boynumu öptü.

Günaydın. Bizmi uyandırdık seni.

Mehmet: Günüm şimdi aydınlandı.Hayır siz olmadığınızı hiss edince uyandım.

Fatma: kızımız sağolsun uyutmadı. Gelmek için sabırsızlanıyor.

Mehmet: bende onu görmek,koklamak,kucağıma almak için sabırsızlanıyorum. Zaten sayılı günler kaldı.

Fatma: evet bir kaç güne bizimle beraber. Sence kime benziycek.

Mehmet: bence sana benzesin. Aşık olduğum kadının tıpatıp aynısı küçük kopyası. Onun gibi tatlı,Mavi ve yeşin karışımı muhteşem gözler.karamel kokusu,sapsarı saçları. Pembe yanakları. Sana benzeyen minik bir kız.

Fatma: ya görünüşü bana benzeyip huyu sana benzerse.
Tabi sana aşık olmak dışında hiç bir huyu bana benzemesse.

Mehmet: o zaman daha rahat olurum. Hiç bir şerefsiz kızıma yaklaşamaz.
Ve deli gibi aşık olduğum iki kadın yalnız beni sever. Bende onları.

Fatma: o zaman ben yandım.
Eyer sana benzerse. Sinir hastası,deli,tehlikeli,her an patlamaya hazır bir bomba gibi olur.
Bir Mehmet bana yeter ikincisine hiç gerek yok.

Mehmet: Ben öyle birimiyim hatun.

Fatma: hayır daha betersin.

Mehmet: aşk olsun

Fatma: olsun tabi her zaman aşk olsun.

Mehmet: bak bak. Benim hatunum pek bir romantikleşmiş.

Fatma: eeee kocam romantik olunca ona layık olmaya çalışıyoruz diyelim.

Mehmet: benim kaynağım sensin. Söz konusu sen olunca deyişik duygu deyişimleri yaşıyorum.
Ve asıl ben sana layık olmaya çalışıyorum.

Tam o sırada yine bebeyi tekmelemesiyle ayrıldılar.

Mehmet : kızım,güzelim sen babayımı kıskandın acaba

Fatma: hiçte bile. Niye kıskanıcakmış ben onun annesiyim bendenmi kıskanıcak. Yok öyle bişey diyilmi kızım.

Ve bu tekmeler sancıya dönüşmeye başladın. Sancılar dahada şiddetlenince birden Fatma altında sıvı geldiyini hiss etdi. Aşağı baktığında suyu geldiyini anladı. Mehmet bakınca o anki korkuyla anlamadı ama Fatmanın *Bebek geliyor*demesiyle kendine geldi. Hemen Fatmayı kucağına aldı. Şoföre hemen arabayı getirmesini söyledi. Araba geldiyinde Fatmayı arkaya oturtdu. Kendi sürücü koltuğuna oturdu. Hemen hasteneye sürdü. Hastaneye geldiklerinde Mehmet Fatmayı kucağına ladı. Ve *Sedye getirin*diye bağırdı. Sedye gelince hemen doğumhaneye aldılar. Mehmet girmek istiyince başta izin vermeselerde,Fatmanın Mehmeti istemesiyle Mehmetde içeri girdi. Yeşil güvenli kıyafet,maske,ve yeşil başlık taktılar
(İsimlerini unutdum)

Mehmet: dayan güzelim dayan bizim için kızımız için dayan.

Fatma: Aaaa.....huhuhu...aaaaa...ıııııı..aaa

Doktor: bi daha ıkının hadi.

Fatma: daya....aaaaaa....huhuhu...dayanamıyorum...aaaaaaa...ıııı...

Mehmet: bak az kaldı. Biraz sonra kızımız bizim yanımızda olucak az daha ıkın hadi.

Doktor: hadi ıkının

Fatma: aaaaaaaahh....ıııııııaaaaa...huhuhu...aaaaaahhh...ııııaaaah.

Doktor: bebeyin başı göründü. Sonkez daha hadi.

Mehmet: hadi sevdiyim hadi.

Fatma: aaaaaaaahhhh....ııııııııaaaaaaahh...aaaaaaaahhhhhh....huhuhuhu..ıııııaaah.

Ve her tarafta bebek ağlama sesi. Fatma ağlamaya başladı. Hiç bir zaman ağlamayan Mehmet Aslanbey kızı için ağladı.
Bebeyi göbek bağını kesip beze sardılar Fatmanın kucağına verdiler.

Fatma: kızım hoş geldin annem. Hoş geldin bebeyim.
Mehmet bu çok güzel.

Mehmet: aynı senin gibi.
Hoş geldin babacım. Hoş geldin güzelim.

Doğumodasından normal odaya aldılar. Bebeyi muayine için götürdüler. Daha sonra getirip Fatmanın yatağının yanındaki beşiye koydular.Fatma yorgunluktan uyuya kaldığı için Mehmet kucağına aldı.

Mehmet: güzel kızım. Hoş geldin hayatımıza. Gelişinle tüm dünyayı bana verdin sanki. Sen gerçekten çok küçüksün. Kucağıma almaya korkuyorum. Sanki kırılıcak birşeymişsin gibi. Seni kırmaktan korkuyorum. Hayatıma gelmenle renk katdın. İyiki geldin yine hoş geldin. Babasının prensesi.
Alnını öptüm. Boynunu kokladım. Çok güzel kokuyordu. Cennet gibi kokuyordu.
Ohh mis kokulum. Hayatımın anlamı.

Fatma: Mehmet...kızım.

Mehmet: kızımız burda hatunum

Fatma: kucağıma verirmisin

Mehmet: al bakalım.
Yavaşça kızımı Meleye verdim

Fatma: annem,güzel kızım hoş geldin.
Gelişinle babayıda alatdın.
Çok inatçı kızsın. Gelmek bilmedin.
Ama sen kucağıma alınca tüm acılarımı unutdum. Sen bizim kanayan yaralarımıza ilaç oldun,sen bizim aşkımızın en büyük nişanesisin. Sen bizu tamamladın. Hem aile hemde anne baba yaptın. İyikide yaptın. İyikude geldin Meleyim.

Mehmet: onun sayesinde hiç tatmadığım tüm duyguları tatdım ve tatmaya devam edicem. Az önce kucağıma aldığımda kucağımda tutmaktan korkuyordum. Sanki kucağımdan düşüp kırılıcakmış,bir yerine bişey olucakmış gibi his ediyorum. Ona birşey olursa ben yaşayamam. Onu ben kırarsam kendimi asla affedemem.
Sanırım babalık böyle bişiy.
Onu kırılmasını,üzülmesine korkuyorsun.

Fatma: ama yineden sen dünyanın en iyi babası oldun Mehmetim.

Mehmet: senin sayende dünyanın en iyi kalpli annesi.
Sizi seviyorum.

Fatma: bizde seni seviyoruz.

_________________________________________
Yeni bölümde görüşmek üzre. 💙🙂

SABAHKİ HALLARİ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SABAHKİ HALLARİ.

Onların temsili

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Onların temsili.

BENİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin