Yalan söylüyorsun

76 5 1
                                    

Sabah
Fatma:ereken kalkmıştım. Banyoyo gitdim. İşim bitince çıkıp giyinme odasına gitdim.üzerimi giyip aşağı indim.  Kahvaltı hazırlamaya başladım.
Kahvaltı masasını kurmak için arkamı döndüyümde Aden ve Mehmet kapıdan beni seyr ediyolardı. Gülümseyip yanlarına gitdim.
Ne o baba kız benimi gözetliyorsunuz.

Mehmet: gözetlemek demiyelim seyr ediyoruz diyelim. Dünyanın en güzel kadınını.en güzel annesini.
Bakmalara doyamıyorum. Yanıbaşımda olsan bile özlüyorum.

Fatma: bende seni hep özlüyorum. Yanımda,kalbimde,aklımda bile olsan yine seni özlüyorum. Allahtan tek dileyim asla ayrılmamamız. Umarım hiç ayrılmayız.

Mehmet: asla asla ayrılmıycaz. Bizi ölüm bile ayıramaz. Öteki tarafta bile benim olucaksın,benimle olucaksın.

Fatma: hep senindim,öylede olucam. Bir tek senin karınım ben.

Birden Adenin Baba demesiyle ona döndüler.

Mehmet: küçük hanım ben sizide seviyorum. Süt kokulu kızım benim.

Fatma: siz oturun ben geliyorum.
Diyip masnın sonfayı kurup otudum adeni kucağıma aldım. Bebek sandelyesine oturtdum biberonu eline verdim artık kendi içe biliyordu. Bizde bir yandan ona bakıp gülüyorduk diyer taraftan kahvaltı ediyorduk. Kahvaltı bitdiyinde Masayı toparladım. Mehmet ve Aden salondaydı. Mehmet Adenle oyun oynuyordu. Baba kız eyleniyolardı buda en çok Adenin hoşuna gidiyordu gülücükleri tüm odada yankılanıyordu.
Mehmetde kızımıza bakıyordu oda gülüyordu. Bidaha şükür etdim hemde binlerce kez. Sevilmeyen sevgi nedir bilmeyen ben ilk önce sevmeyi sevilmeyi ve onu verdin bana daha sonra aşkımızın meyvesini kızımız Adenimi Sana ne kadar şükür etsem az Allahım.
Birden Adenin Anne demesiyle kendime geldim.
Kızım.efendim güzelim.

Mehmet: bu sefer sen bizi gözetliyordun anlaşılan.

Fatma: gözetlemek diyilde dünyanın en güzel manzarasına bakıyordum.

Mehmet: öylemi. Neymiş o manzara.

Fatma: sen ve  kızımız. Bana bu mutluluğu yaşatan Allaha binlerce kez şükürler olsun.

Mehmet: şükürler olsun. İlk önce seni sonrada kızımızı bana bahş etdiyi için sonsuz şükürler olsun. İyiki sen.
Seni seviyorum.

Fatma: bende seni seviyorum.

Birden Mehmete telefon geldi balkona çıkıp konuştu.ama yüzündeki ifadeye bakılırsa hiç iyi şey olmadığı biliniyordu.
İçeri girdi işim var diyip çıktı endişelenmiştim telefonlarımı açmıyordu. İçim içimi yiyordu ya kötü birşey olduysa diye.
Allahım sen onu koru Yarabbim. Beni onunla sınama.

4saat sonra
Fatma: 4saat geçmişti ama hala haber yoktu. Şirketi aradım orda diyildi.
Nereye gitmişti bu adam. Tam o anda telefonuç çaldı. Arayan Mehmetdi hemen açtım.
Mehmet

Mehmet: Meleyim.

Fatma: Sen...sen iyimisin neden aramalarımı açmadın.  Başına bişiy geldi diye ödüm koptu.
Sen...sen iyimisin ha.

Mehmet: ben iyiyim hatunum. İyiyim kafam karışıktı onun için arayamadım. Boş zamanım olunca aradım.
Asıl siz iyimisiniz

Fatma: biz iyizide senin için önemli olup kafanı bu denli karıştırıp beni arayamadığın şey ne.

Mehmet: şirketde olay oldu onun için arayamadım.

Fatma: bu şimdi neden bana yalan söyledi asistan şirkete gelmediyni söylemişti. Ama şimdide şirketdeyim diyordu.
Tamam anladım.

Mehmet: ben belki akşam geç geldim beni bekleme yemeyini yiyip uyu tamamı.

Fatma: tamam canım iyi işler.

Mehmet: sağol hatunum görüşürüz.

Fatma: telefonu kapatmıştı ama ben dahada endişelenmeye başladım. Bana yalan söylemişti ama neden niye. Peki enden iyimisiniz diye sordu yoksa yine. Hayır bana söz vermişti. Bulaşmıycaktı bu işe. Geldiyi zaman örenicem.

Gece
Fatma:gece saat 2di ama o hala gelmemişti. Birden kapı açıldı gelen oydu  .
Mehmet

Mehmet: Melek sen neden uyumadın.

Fatma: uyku tutmadı. Nerdeydin sen

Mehmet: dedim ya şirketde

Fatma: Mehmet...Yalan söylüyorsun. Sen şirketde falan diyildin söyle bana Nerdeydin.

_____________________________________
Yeni bölümde görüşmek üzre

BENİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin