Sabah
Mehmet: Uyandığımda koltukta uyuya kalmıştım. Fatma dünün yorgunluğu nedeniyle hala uyuyordu. Bende hem onu hemde kızımı tüm gece izlediyim ve en sonunda uyuya kaldığım koltukta uyanmıştım. Kızım sağolsun her ağladığında benide annesinide uyandırdığı için ne beni nede annesini uyutmuştu. Fatma karnını doyurduktan sonra ben kucağıma alıp hem gazını çıkarıyordum,hemde pışpışlayıp uyutuyordum. Göğsümde uyuyan minik bedenin hala benim olduğuna inanamıyordum.Benim kanımdı,benim canımdı,benden,ondan,ikimizden bir parçaydı. Dün gece gözlerini açtığında gözlerinin aynı Meleyim gibi yeşil ve mavi karışımıydı.saçları kumraldı,yanakları pespemeydi. O süt kokan kokusu herşeye bedeldi. Boynunu öpmeye,koklamaya doyamıyordum. Cennet kokuyordu. Minik elerini parmağıma doladığında bu elleri asla bırakmamaya yemin etmiştim. Her zaman, ne zaman ihtiyacı olursa olsun arkasında dağ gibi bir babası olucağını,asla yalnız bırakmamaya,yemin etmiştim.
Gidip beşiye baktığımda uyuyan miniyime baktım. Rüyasında ne görüyirsa gülümsüyordu. O gülümsedikçe bende ona gülümsüyordum.
Miniyim,süt kokulum. Meleklermi güldürüyor seni ha prensesim.
Yavaşça kucağıma aldım. Kokusunu içime çektim.
Ohh süt kokulum,Dünyam, yaşama sebebim.
Ta düne kadar nasıl olucak,nasıl yapıcam diye korkan baban seni kucağına aldıktan sonra tüm korkularımı yok etdin. Sana daha çok bağlanmamı sağladın. İyikide yaptın.
Minik ellerini yine parmağımı sımsıkı sardı.
Parmağımı kaldırıp elini öptüm.
Sen benim her elimi tutduğunda,her bana ihtiyacın olduğunda her zaman yanında,arkanda dağ gibi bir baban olduğunu sakın unutma. Senin tek bir gözyaşına tüm dünyayı yakan,her gülüşüne tüm dünyayı ayaklarının altına seren bir baban olucak miniyim.Fatma: uyanmıştım. Baktığımda arkası bana dönük kucağında kızımız olan Mehmete baktım. Ve bir daha şükür etdim. Düne kadar korkan adam bu gün kızını kucağındam yere bırakmak istemiyordu. Dün gece ikimizde uyuyamamıştık. Her 2saatden bir ben kızımın sesine uyanıyordum. Ama her seferinde Mehmetin uyumadığını bizi izlediyini görüyordum.Buda hem benim hemde kızımız çok şanslıydık. Dünyanın en iyi eşi,en iyi babasına sahiptik.
Kızını kucağına almış konuşuyordu. Söylediyi her bir kelime güven verici ve sahipleniciydi. Gerçekten çok iyi bir baba olmuştu. Kızına aşık,her zaman yanında duran muhteşem bir babaydı o.Sanırım bu sefer sen kızımızı uyutmadın.
Mehmet: Miniyim sanırım anneyi uyandırdık.
Ve evet tatlı intikam aldım diyelim.
Uyuyordu rüyasında gülüyordu. Bende tatlılığına dayanamadım. Kucağıma aldım.
Kokusunu her içime çektiyimde yeniden aşık oluyorum. Süt kokuyor, Cennet gibi kokuyo.
Tüm dünyaya bedel,alınamayacak kadar imkansız bir koku bu.
Sana teşekkür ederim Meleyim. Böyle güzel bir hediye verdiyin için. Sana ne söylesem,ne verdem,ne desem boş.
Teşekkür ederim,önce hayatıma girdiyin,benim olduğun,bana yeniden nefes olduğun,hayat olduğun,yaşama sebebi olduğun için. Hayal dahi edemiyeceyim hayatı bana bahş etdiyin için. Bana böyle Pahabiçilmez bir hediye verdiyin için. Teşekkür ederim Kadınım.Fatma: asıl ben teşekkür ederim. Bizden,benden vaz geçmedin. Bana sevmeyi,sevgiyi en saf haliyle öretdiyin için. Bana hayal dahi edemiyiceyim bir hayat,sevgi verdiyin için.
Teşekkür ederim Hayatımın adamı.
Teşekkür ederim kızımızın babası.Mehmer Meleyin alnını öptü.
Sonra kızlarına baktığında gözlerini açmış gülümsüyordu.Mehmet: peki biz bu miniye me isim vericez.
Fatma: ben düşündüm ama kararsızım.
Eyer istersen sen koy kızımızın ismini.Mehmet: ama sen onu 9ay taşıdın. Tüm acısını sen çektin.peki o halde bir isim ben diyer ismi sen söyle.
Fatma: peki güzel kalpli adam.
Mehmet: Aden
Fatma: Mehir.
Mehmet: Aden Mehir Aslanbey.
Fatma: Aden cennet bahçesi demek
Mehmet: Mehir Ay parçası demek
Fatma: çok güzelmiş
Mehmet: isimleri gibi bahtıda güzel olur inşaallah.
Fatma: inşaallah.
Mehmet: ben gidip güzelimin pasportunu yaptırayım o zaman.
Fatma: peki. Ama çabuk gel.
Mehmet: ikisinide öpüp koklayıp odadan çıktım.
________________________________________
Yeni bölümde görüşmek üzre.💙🙂
Onlar temsili.fotolar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMSİN
Teen FictionMehmetin bir düyünde Fatmayı görüp ona aşık olmasıyla başlar Mehmet o günden beri Fatmaya fazla takıntılı hale getirmiştir. Onun hakkındaki tüm herşeyi araştırmıştır. Mehmet: ben sana sevdalandım hatun. Sen benim karım, gelecekteki çocuklarımın ana...