Mehmet: hala bu yaşadığımıza inanamıyorum Meleyim. Senin beni sevmeni söylemen,beni öpmen hepsi bir rüyamı yoksa. Eyer rüyaysa lütfen beninuyandırma. Sonsuza dek bu rüyaya haps olarak kalayım.
Fatma: bende inanamıyorum. Aslında kim inanırdıki. Zamanında yüzünü görmek istemediyin,hep nefret etdiyin adam hayatımın merkezi olucağını. Kalbim yalnız onun ismiyle atıcağını,onu seviceymi. Asla inanmazdım. Ama oluyormuş kimse kadere karşı gelemiyormuş.
Kaderimizde ne varsa onu yaşarız.
Saadet anne söylemişti. Haklıydıda. Kader bize ne yazdığını bilemeyiz. Yalnız zamanla olur.....
Ve oldu. Şimdi Sevdiyim adamın yanındayım. Ona sarılıyorum.Mehmet: ben hiç bir zaman birine bu kadar bağlı kalıcağımı,birine delicesine, sırılsıklam aşık olucağımı düşünmezdim. Ama oldum. İsmini duyduğumda yüreyimi atışlarını deyiştiren,Kokusunu her içime çektiyimden yeniden bana nefes olan kadın. Gözlerine her baktığımda sonsuz boşluktaymışım gibi sadece biz varmışız gibi his etdiren güzel gözlü kadın. Hayatıma girerek simsiyah olan hayatıma güneş olan kadın. Ömrümün sonuna dek,son nefesime dek benim olan kadın. Seni gerçekten seviyorum.
Hepte sevicem.Fatma: bende seni seviyorum. Son nefesime kadar sevicem.
Mehmet: biliyorum. Çünki kim seni benden almaya çalışırsa onun hayatını ellerinden alırım. Sen yalnız benimsin. Bana aitsin. Hepte öyle kalıcaksın.
Fatma: hep seninim. Hep sana aidim. Hep öyle kalıcam. Senide hep benimsin,benim kocamsın,bana aitsin. Hep öyle kalıcaksın.
*********************
Mehmet: yarın sabah İstanbula gidiyoruz.Fatma: peki ben valizleri sabah erkenden hazırlarım.
Mehmet: boynunu koklayıp öpmeye başladım.
Fatma:öyle yapması hoşuma gitsede onu durdurmalıydım. Evde olmazdı.
Mehmet dur. Şimdi olmaz.Mehmet: ne yani karımı öperkendemi izin almam gerek.
Fatma: hayır ama...
Mehmet: ama ne...yoksa hala...
Fatma: şey...ben..
Mehmet: anladım. Nasıl istersen..seni bekliycem. Söz.
Fatma: kalbini kırdıysam özür dilerim ama benide anla lütfen.
Mehmet: özür dilenicek birşey yok.
Sen ne zaman hazır olursan. O zaman olur.Fatma: beni anladığın için teşekkür ederim.
Mehmet: hadi uyuyalım.
Fatma: iyi geceler herşeyim
Mehmet: alnını öptüm.
Sanada iyi geceler hatunum.Sabah.
Fatma erken lalkmış banyosunu yapıp üzerini giymişti. Valizleri hazırlayıp kenera koydu. Mehmetin yanına gitdiyinde Mehmet hala uyuyordu.
Fatma birden Mehmetin yüzüne daha sonra boynunu öpünce Mehmet Fatmayı tutup yata yatırdı. Mehmet Fatmanın üstündeydi. Ağırlığını vermeden Fatmanın yüzüne bakıyordu.Mehmet: benim yaramaz hatunuma bak hele. Beni hep böyle uyandır. Uyandır ki ilk seni gördüyümde günüm güzel geçsin.
Fatma: tabi her zaman uyandırırım da siz benden önce uyanıyorsuz. Yanımda olmuyorsunuz bey efendi.
Mehmet: bende daha geç uyanırım. Yada yenidem uyuyr numarası yaparım. Karım beni böyle uyandırıcaksa. Razıyım ben.
Fatma: hadi hadi kalk uçağa gecikicez
Mehmet: hayır gecikmiycez
Fatma: nasıl yani.
Mehmet: uçak benim uçağım. İstediymiz zaman gidebiliriz.
Fatma: senin uçağını vardı
Mehmet: evet bu kadar şaşırdığını anlamıyorum.
Fatma: neyse hadi kalk.
Mehmet: peki.
Mehmet kalktı banyoya girip 10dakika sonra çıktı üzerini giyip aşağı indiler. Herkes kahvaltı sofrasındaydı.
Nilüfer: Fatma iyimisin canım.
Fatma:iyiyim
Ben dün için özür dilerim. Onu bir an karşımda görünce dayanamadım bağırdım. Hatda haddimi aştım üzgünümSaadet: özür dilenicek birşey yok kızım. Kim olsa aynı tepkiyi verirdi.
Fatma: teşekkür ederim anne. Ben yinede özür dilerim.
Nilüfer: Fatma söyledinmi.
Mehmet: neyi.
Fatma: evet söyledim.
Nilüfer: gerçektenmi tebrik ederim canım
Fatma: sağol.
İstanbul
Saatler sonra uçak İstanbulda inmişti. Fatma ve Mehmet Mehmetin burdaki evine gitmiştiler. Daha sonra üzerlerini deyişip,yerleşip markete gitdiler. Eve döndüklerinde üzerlerine rahat kıyafet giyip aşağı indiler. Fatma mutfakta yemek hazırlarken. Mehmetde görüntülü olarak bir toplantıdaydı. İşleri bitdikten sonra yemeklerini yiyip odalarına gitdiler.yolculuğn ve bu günki çabalamacanın verdiyi yorgunlukla birbirine sarılıp uyudularSabah
Mehmet:uyandığımda sevdiyim kadının göğüsümde uzamış uyuduğunu gördüm. Dün dediklerimiz aklıma gelince. Sırıtdım. Saçını öpüp kokladım. Ve saçını elimle sevmeye başladım. Bana daha sıkı sarılıyordu. Sanırım hoşuna gitmişti.
Bu sefer kımıldadığını görünce ben gözlerimi kapatdım.Fatma: uyandığımda Mehmetin göğüsünde uyuduğumu fark etdim. Evet benim için en güvenli yer onun yanıydı ve hiçte pişman diyilim. Birden dün sabah konuştuklarımız aklma gelmişti. Birden boynunu daha sonrada yanağını öptüyümde Mehmet gözlerini açmış sırıtarak bana bakıyordu.
Mehmet: ne o hatun yoksa dün sabah konuştuklarımızımı hatırladın.
Fatma: evet madem kocam benden istemişti bende yapıyım dedim. İstemiyorsan bir daha yapmam
Kalkıcakken birden Mehmetin beni kendine çekmesiyle yine üzerine düştümMehmet: senden yapma diyen olmadı. İstediyin zaman yapa bilirsin. Ben hep hazırım. Asıl sen yapmasan ben sana yaparım. Öperek uyandırırım seni Karıcım.
Fatma: o zaman hep yaparım. Her zaman.
Mehmet: seni seviyorum hatunum.
Fatma: bende seni seviyorum hayatım.
_______________________________________
Yeni bölümde görüşmek üzre😊💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMSİN
Teen FictionMehmetin bir düyünde Fatmayı görüp ona aşık olmasıyla başlar Mehmet o günden beri Fatmaya fazla takıntılı hale getirmiştir. Onun hakkındaki tüm herşeyi araştırmıştır. Mehmet: ben sana sevdalandım hatun. Sen benim karım, gelecekteki çocuklarımın ana...