4ay sonra
Fatma: bu gün Adenin ilk aşısı yapılıcaktı. Bunu Mehmete söylediyimden beri tedirgin. Yada kızının canı yanıcak diye endişeli diyelim. Doğrusunu söylemek gerekirse ben onu hiç bu kadar endişeli görmedim. Sabahtan beri Adeni kucağından indirmedi. Evet kızını sevmesi güzel birşey ama bu kadar endişelenmesi hiç normal diyil.
Canım artık Adeni bıraksanmı. Çocuğu bir rahat bırak uzansın bari.Mehmet: olmaz. Bırakamam.
Fatma: Mehmet bu kadar endişelenmesenmi. Her kes bu aşıları yaptırmak zorunda evet canı acıycak ama sağlığı için. Mecburuz.
Mehmet: ama canı acırsa benim canım daha çok acır. Onun normal alamasına dayanamıyorum ben. İyne vurulunca kim bilor nasıl alar.
Fatma: peki madem nasıl istersen ama gitmeliyiz geç kalıcaz.
Mehmet: tamam.
Fatma: hazırlanıp çıktık. Arabaya bindiyimizde bile Aden kucağındaydı
(Hani anneler bebekleri önune bağladıkları şey varya düşmesin diye öyle bişey düşünün)
20 dakika sonra hastanedeydik. İçeri girdik Aden Mehmetin kucağındaydı. Doktor geldi. İyneyi vurdu. Aden alamaya başlıyınca Mehmet onu susturmaya çalıştı. Daha sonra öpüp kokladı. Aden susup babasına gülücükler saçmaya başladı.
Ben böyle bir adama sahip olduğum için gerçekten şanslıydım.Evde
Mehmet: prensesim. Canın acıdıysa özür dilerim. Elimden birşey gelmedi. Ama artık kimsenin canını yakmasına izin vermiycem.
Bunu söylediyimde Aden gülüyordu.
Sen babayamı gülüyorsun küçük hanım.senin canın her yandığında,sen her ağladığında benimde canım acıyo bende ağlamak istiyorum
Utanmasam orda seninle beraber alıycaktım.
Sen hep gül miniyim. Kimsenin canını yakmasına ne ben izin veririm nede sen izin ver. Eyer öyle bir hata yapan olursa o zaman onun canı daha çok yanar. Sana söz veriyorum.
Boynunu öptüm kokladım.
Ohh mis kokulum.
Aden kucağımda uyuya kalmıştı. Bende beşiyine yatırdım. Ve odamıza gitdim.
Fatma balkondaki salıncaklı koltukta oturuyordu gidip arkasından sarıldım.
Boynunu öptüm.Fatma: Aden uyudumu.
Mehmet: evet uyudu.
Fatma: bu iyne meselesini acaba fazla büyütmedinmi. Evet benimde canım yandı ama yani herkes bu iyneleri eninde sonunda yapmak zorunda. Alışmalı.
Mehmet: evet biliyorum önemli olduğunu. Ama dayanamıyorum. Canı yandığında benimde canım yandı.ağladığında sanki nefessiz kalmıştım.
Fatma: ağladığında gözlerin dolmuştu. Her ne kadar saklamaya çalşşsanda ben anlarım. Utanmasaydın ağlıycaktın.
Mehmet: evet öyle koskoca Mehmet ağa, Yer altı ve yer yüzünün en tehlikeli Mafiyası olan, KANSIZ olan ben. Kızım ağlıyor diyen ağlıycaktım.
Ama gerekirse alarım. Tek o iyi olsun,mutlu,huzurlu olsun bana yeter.
İstesin dünyaları ona veririm.Fatma: iyiki varsın. Gerçekten biz çok şanslıyız. Senin gibi bir adama sahip olduğum için,dünyanın en iyi,merhametli,şevkatli,sevgi dolu ,ve korkulu babaya sahip olduğu için Adende çok şanslı. İyiki varsın. İyiki sensin.
Mehmet: asıl ben size sahip olduğum için şanslıyım. Sizin gibi dünya güzeli iki muhteşem kadına.
Bana sevgiyi,aşkı, tutkuyu,merhameti,şefkati,sonuz sevmeyi öreten iki kadına.
İyiki varsınız. İyiki benimsiniz. Sizi seviyorum.Fatma: bizde seni seviyoruz.
_______________________________________
Yeni bölümde görüşmek üzreBöyle bişiy.
Onlar temsili.
Adeni sakinleştirmeye çalışan bir adent Mehmet Aslanbey.
Babası kadar huysuz Aden Mehir Aslanbey😁😁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMSİN
Teen FictionMehmetin bir düyünde Fatmayı görüp ona aşık olmasıyla başlar Mehmet o günden beri Fatmaya fazla takıntılı hale getirmiştir. Onun hakkındaki tüm herşeyi araştırmıştır. Mehmet: ben sana sevdalandım hatun. Sen benim karım, gelecekteki çocuklarımın ana...