Akşam
Mehmet:uyandığımızda hava kararmıştı.saate baktığıda saat 7di. Kendimize gelmek için elimizi yüzümüzü yıkayıp aşağı indik.
Nilüfer aşağıda koltuğa oturmuş neyse düşünüyordu.Fatma: canım ne düşünüyorsün kara kara
Nilüfer: hoca okuldaki bir gösteri için hikaye yazmamızı istedi. Ama ben nasıl başlıycağımı,nasıl birşey yazıcağımı bilmiyorum.
Mehmet: bu mu yani?
Nilüfer: evet ve 2günüm var napıcam bilmiyorum.
Mehmet: ee bizi yaz.
Nilüfer: nasıl?
Mehmet: bizim yaşadığımız olaylar,aşkımız hepsi hikaye gibi. Hatda dilden dile dolanan masal gibi.
Nilüfer: evet ama ben sizin hikayenin yarısını biliyorum. Birde sizden dinlesem.
Mehmet: tabi.
Ben Meleyi ilk Arkadaşımın düyününde gördüm. Ve düyün bitene kadar gözümü ondan alamadım. Büyülenmiş gibiydim. Ben ona her baktığımda o gözlerini benden kaçırıyordu. Bense onun bu haraketi dahada etkiliyordu.
Daha sonra onu araştırdım. Kimdir adı nedir falan. Adını örendiyimde Adı gibi yüzüde Melek gibi olan bu kızın benim olucağını biliyordum. Benden başkası ona,ondan başkası bana haramdı.
Onun bana her abi diyişi canımı yaksada,kalbimi kanatsada alışmak zorundaydı. Ta ki Goncanın isteme gününe kadar. O gün bardağı taşıran son damla olmuştu. Artık bu kızın benim olma zamanı gelmişti. Evet beni istemiyordu. Benim onu sevdiyimide bilmiyordu.Kabul etmek istemiyordu.
Ben onu uzaktan seviyordum.
Kokusunu alamadan,
Ona sarılamadan,
Onun yüzüne dokunamadan,
Ona dokunamadan,
Sadece seviyordum.
Ve bir gün beni seviceyi günü bekliyordum.
Onun o gözleri o kadar güzel,o kadar huzurlu ki. O gözlere baktığımda zamanın durmasını isterim.
O gün evden hızla çıkıp gitmemin sebebi. Sevdiyim,aşkından ölüp bitdiyim kadının benden ölümüne nefret etmesini onun ağzından duymamdı. Ben ne kadar aşıksam,o da o kadar nefret ediyordu benden.
Dayanamadım dağ evine gitdim. Orda içmişim. Eve geldiyimde Sevdiyimin uyumadığını gördüm. Yine söyledikleri aklıma gelince kalbim sıkışıyordu,nefes alamıyordum. Bu sözler bana ağır geliyordu.
Ama sabah onun yanında uyanmak. Gizli gizli kokusunu içime çekmek. Bana herşeyi unutduruyordu.
Onun kaçırıldığı gün ömrümden ömür gitmişti. Onun orda yalnız oluşu,beni beklediyini biliyordum.
O orda neler yaşadıysa,benim burda kalbim sıkışıyordu.kalbim sanki durmuştu. Atmıyordu acıyordu. Kalbimi kimse ellerinin arasına almış sıkıyordu sanki.
1hafta.onsuz geçen bir hafta bana bir ömür gibi geldi.
Ve bu bir haftada anladım ki.
Benim tüm hayatım,kalbim,nefesim,neşe kaynağım,yaşama sebebim herşeyim oymuş. O olmadan ben bir hiçmişim.
Onum gözünden akan her bir damla yaş benim canımı daha çok yakıyordu.
Onun canının yanıyorsa,benimkisi 2kat fazla yanıyordu.Fatma: Bana soru sormadan sonsuz güvenen bu adam bana yeniden hayat verdi. Onun yerine kim olsaydı saçma sapan sorularla dahada yaralardı. Ama o yapmadı. Aksine hiç birşeyi umursamadan sadece güvendi. Sadece sardı sarmaladı. Onun bu haraketi ona güvenmeme sebeb oldu. Ona inanmama sebeb oldu.
Onun o bitkin,yorgun hali beni gerçekten sevdiyine inanmama sebeb oldu. Sonra zamanla bende ona aşık olmaya başladım.
Onun huzur dolu ormanlarına her baktığımda hiç kimse hiç birşey yokmuş gibi kaybolmak istiyorum. Yalnızca o ve ben başka hiç kimse.
Aynı zamanda ona onu sevdiyimi söylediyim gün...Mehmet: O gün benim en özel günüm. Sevdiyim kadının bana seni seviyorum demesi. Bana imkansız gibi gelen söz benim hayatımı deyiştiriceyni bilemezdim.
Aşık olduğum kadında bana aşık.
Sonsuz sevgiyle,tutkuyla,tüm benliyle.
İşte o zaman Dünyanın hatda zamanın tamamen durmasını diledim.
Ama olmadı. İyikide olmadı. O sözün beni ve hayatımı deyiştiriceyinden haberim dahi yoktu.
Şimdi sevdiyim kadınla bebeyimizi bekliyoruz.
Derler ya evlilik aşkı öldürür aksine ben ona her saniye daha fazla aşık oluyorum. Hemde sırılsıklam.Fatma: bende sana her saniye yeniden aşık oluyorum.
Her gün daha fazla sevemem diyorum ama daha fazla çook seviyorum.Mehmet: bende sizi seviyorum.
Hemde sonsuz bir tutkuyla.Nilüfer: Vay canına gerçekten çok güzelmiş ve hala uzun bir ömür var önünüzde umarım hep mutlu olursunuz.
Fatma: teşekkür ederiz canım. Darısı senin başına.
Nilüfer: amin yenge.
Mehmet: evet işin bitdiyse ben çalışma odasına gidicem. Yemek hazır olunca çağırırsınız.
Fatma: tamam hayatım.
Mehmet: eyilip Meleyin karnını öptüm. Kalkıp Meleyimin alnını öptüm ve odama çıktım
________________________________________
Yeni bölümde görüşmek üzre🙂💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMSİN
Novela JuvenilMehmetin bir düyünde Fatmayı görüp ona aşık olmasıyla başlar Mehmet o günden beri Fatmaya fazla takıntılı hale getirmiştir. Onun hakkındaki tüm herşeyi araştırmıştır. Mehmet: ben sana sevdalandım hatun. Sen benim karım, gelecekteki çocuklarımın ana...