SABAH
Fatma: ilk ben uyandım. Yanımda uyuyan Mehmete baktım. Bir insan uyurken bile nasıl kaşları çatık ola bilir. Resmen adam uyuyrken bile sinirli. Kendime gelip lavaboya girdim. Lavabodan çıkıp giyinme odasına gitdim. Uzerimi giyip çıktığımda Mehmet hala uyuyordu.uyandırıp uyandırmamak arasında kalmıştım. Ama uyandırmıycaktım. Bana ne ki. Kendi uyanabilirdi.
Aşağı indiyimde Saadet teyze çardakta oturuyordu. Nilüfetde yanındaydı. Bende yanlarına gitdimGünaydın Saade teyze.
Saadet: günaydın kızım.
Nilüfer: günaydın yenge
Fatma: sanada günaydın .şey acaba yenge demesen onun yerine Fatma desen
Nilüfer: tamam nasıl istersen.Saadet: kızım Mehmet uyanmadımı.
Fatma: hayır hala uyuyor.
Nilüfer: Yani abim şimdiye kadar hiç bu kadar geç kalkmamıştı.
Fatma: uyanır birazdan.
Saadet: kızım sen git uyandır. Bende kahvaltıya bakiyim. Birazdan hazır olur.
Fatma: tamam.
Yukarı odaya çıktım. İçeri girdiyimde. Mehmet giyinme odasında üstünü giyiniyordu.
Günaydın.Mehmet: günaydın. Neden uyandırmadın. Ben şimdiye kadar hiç bu kadar uyumamıştım.
Fatma: bana ne neden uyandırıcakmışım. Şimdiye kadar kendin nasıl uyanıyordunsa bu günde kendin uyana bilirdin.
Mehmet: tamam. Sadece bir gün geç kalktım. Bundan sonra kendim kalkarım merak etme.
Fatma: bir zahmet.
Neyse hazırsan aşağı inelim kahvaltı hazır.Mehmet: tamam hadi.
Fatma: aşağı inip masaya oturduk.kahvaltıyı bitirdikten sonra Yakup baba ve Mehmet şirkete gitdiler. Yardımcılar masayı topladılar. Saadrt teyze odasına çıktı. bizde çardağa çıkıp oturduk. Selma abla kahveleri getirdi. Bizde içmeye başladık.
Nilüfer: Fatma. Sen abimi kabul etmemeye kararlımısın.
Fatma: evet. Ben onunla mecbur. Yada şöyle diyelim. tehtitle evlendirildim. Yani istemeyerek. Tanımadığım sevmediyim bir adamı hatda benden yaşça çok büyük bir adamı neden seveyim,nasıl kabul ediyim. Bak belki biz farklı şekilde karşılaşsaydık belki onu seve bilirdim oda belki. Ben hayatım boyunca hiç evlenmeyi düşünmüyordum. Ben kendim kendi hayatımı kurup yaşamak istiyordum. Ama malesef biz düşündüyümüz şeyler bazen istediyimiz gibi olmaya bilir.
Benimde hayatım böyle oldu. Ben okumak doktor olmak istiyordum. Ama sırf abim olucak o adam için tüm hayatım karardı. Sırf sevdası için benim hayatımı satdı o. Senin abinde kabul etdi. Benim hayatım resmen bir eşyaymış gibi benden izinsiz kendi aralarında satdılar.
Bunu için kendime söz verdim bende. Ne kimseyi sevicem. Nede Alaaddin beyi affedicem. Evet belki bir gün boşanırım kendi hayatımı yeniden kura bilirim. Ama asla benim hayatımlar oynayan o iki adamı affetmem.Nilüfer: anlıyorum. Ama sende abimi anlasan. Hem belliki o seni seviyor. Çünki sevmese asla böyle birşey yapmaz.
Fatma: sevmekmi. Sevgi böyle birşey deyil. Böyle sevicekse yere batsın böyle sevgi.
Sevmek hayatı ona sevdirmektir. Karartmak deyil
Sevmek sevdiyini mutlu etmektir. Ağlatmak deyil.
Sevmek onu herşeyden koruyup. Ne olursa olsun sınırsız sevmektir. Sevdiyini his etdirmektir.
Kalbini deşip kanatmak,o kanayan yaraya tuz basmak deyildir. Sevgiyi satın almak deyildir.Nilüfer: haklısın. Çok haklısın ama benim abimde sevgisini belli eden tiplerden deyil. Onun için nasıl hiss etdiriceynide bilmiyor.
Fatma: o zaman sevmesin. Vaz geçsin çünki asla böyle bir şey olmuycak.
Dosyasını almak için konağa dönen Mehmet kardeşiyle Fatmanın konuşmalarını dumuştu. Evet Fatmanın kalbine açtığı yara şimdi onun kalbindede açılmıştı. Sevdiyi kadının ona karşı bu denli nefret beslediyini bilmek.onu hiç bir zaman sevmeyeceyini bilmek karlbinde büyük bir sızı yaratmıştı. Evet kendi yaptığı hatanın farkındaydı ama sevdiyi kadına başka bir şekilde nasıl kavuşa bilirdiki. Mecbur kalmasa asla böyle şekilde evlenmezdi onunla.
Hemen hızlıca çalışma odasına çıktı.dosyayı alıp aynı hızla evden çıkıp arabaya bindi. O anki sinir ve üzüntüyle arabanı nasıl kullandığının bile farkında deyildi. Hemen ormandaki gizli evine gelip içeri girdi. Şirketi arayıp tüm toplantılarını iptal etdi. İçkilerinden birini alıp kafasına dikti.Konak
Fatma ve Nilüfer Mehmetin bu denli kızgın olmasını anlamamışlardı. Bir anada böyle öfkeli olması Nilüferi şüpeye düşürdü. Ama söylemedi. Umarım düşündüyü şey deyildi. Çünki eyer düşündüyü şeyse abisinin halini düşünmek bile istemiyordu.
Orman
Mehmet:ben napıcam. Onu beni sevmemesi. Hatda böyle nefret etmesi canımı acıtıyordu.
Ben ona böyle aşıkken onun beni sevmemesi. Çok zor. Evet Alaaddini tehtit etmiş olabilirim ama benim başka çarem yoktu. Çünki Fatmanın beni istemiyceyni biliyordum ama böyle yaparak ona kavuştum ama o beni kabul etmiyor. Belki zamanla alışır dedim ama onun o cümleleri kurması asla sevmiyceyni açık açık söylemesi kalbimi acıtıyordu. Resmen kalbime hançerle deşseler hiç böyle acımazdı.
Ama hiç bir zaman ne senden nede bizden vazz geçmiycem sana söz veriyorum Meleyim.._________________________________________
Yeni bölümde görüşürüz😊💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMSİN
Teen FictionMehmetin bir düyünde Fatmayı görüp ona aşık olmasıyla başlar Mehmet o günden beri Fatmaya fazla takıntılı hale getirmiştir. Onun hakkındaki tüm herşeyi araştırmıştır. Mehmet: ben sana sevdalandım hatun. Sen benim karım, gelecekteki çocuklarımın ana...