Allah ne yazdıysa o olur.

486 16 1
                                    

Mehmet: bu gün sevdiyim,aşık olduğum kadına sonunda kavuşuyordum. Ama o benden nefret ediyordu . Bu her ne kadar canımı yaksada,kalbimi acıtsada yinede benim olacağı için mutluydum. Ama asla o istemediyi,beni kabul etmediyi sürece onu zorlamıycaktım.
Çünki zaten nefret ediyor,kabul etmiyor. Eyer istemediyi birşeye zorlarsam onu tamamen kaybediceymi biliyorum

FatmaMelek: bu gün sevmediyim,abi dediyim adamla evleniyordum. Aslında üzerimdeki bu gelinlik benim kefenim,bu hazırkıklar ölüm törenimdi. Abim aynı anadan babadan olan abim beni kendi sevdası uğruna hiçe saydı. Evet beni hiçe saydıysa bende onu hiçe sayıcam. Artık ondan nefret ediyorum.Allahtan tek dileyim onun hayatı boyunca mutsuz olmasıdır. Benim yaşadığım acının bin katını yaşamasıdır.

Nilüfer: hazırsan inelim aşağı canım.

FatmaMelek:" evet anlamında kafamı salladım"

Nilüfer: bak canım biliyorum istemiyorsun ama artık onun karısı olucaksın abine kırgın olduğunu biliyorum. Ama abime bir şans verirsen pişman olmassın. Çünki abim birini seviyorsa hiç bir güç onu fikrindem,aşkından dönderemez.
Eyer bir şeyi kafaya taktıysa,yapıcam dediyse yapar. Sana istenediyin birşeyi yapmıycağını, sen hazır olmadığın sürece yapmıycanı biliyorum. Çünki seninde onu sevmeni bekliyceyni çok iyi biliyorum.

FatmaMelek: biliyorum ama yinede abimin kendi için hayatımı mahv etmesi beni hiçe saymasını kabul edemiyorum. Ve onu sevmeyi denemeye gelirsek herşey zamanla belki severim. Ama beni sanki malıymışım gibi isteyen birini nasıl seveyim ki. Nasıl kabul ediyim.

Nilüfer: ona biz deyil kader karar verir.  Allah bize nasıl kader yazmışsa öyle yaşamaya mecburuz. Bu sen söylerdin hep unutdunmu. Kadere karşı gelemeyiz.

FatmaMelek: haklısın kadere karşı gelemeyiz. Allah ne yazdıysa o.

Nilüfer: neyse hadi gidelim zaman geldi.

Aşağı indiklerin Mehmet Fatmayı görmesiyle tutulmuş şekilde bakıyordu. Fatma istemediyi için ailesinden sadece Bala annesi ve Osman babası vardı.

Saadet:evet artık başlayalım.

İmam: Yakup oğlu Mehmet Osman kızı Fatma Meleyi karın olarak kabul etdinmi

Mehmet: etdim.

İmam: etdinmi

Mehmet: etdim.

İmam: etdinmi

Mehmet: etdim.

İmam: peki sen Osman kızı Fatma Melek Yakup oğlu Mehmeti kocalığa kabul etdin mi.

Fatma: aslında hiç etmek isteniyordum. Ama mecbur kabul etdim.
Yanımda ki Mehmete baktığımda umut dolu gözlerle bana bakıyordu. Annem babama sarılmış ağlıyordu. Bense içimden abime tüm bedduaları ediyordum.
Et-Etdim

İmam: etdinmi.

Fatma: Et-etdim

İmam: etdinmi

Fatma: et-etdim.

İmam: Allah kabul etsin.

Mehmet : sağolun

Fatma: imamın söylediyle gözlerimden yaş akmaya başladı. Annem gelip sarıldı.

Bala: özür dilerim kızım çok özür dilerim.

Fatma: sen sakın özür dileme senin hiç suçun yok. Asıl abim suçlu.neden sen kendini suçluyorsun.

Osman: anan haklı kızım ben seni koruyamadım üzgünüm.

Fatma: baba özür dileyip beni utandırma. Benim nefretim Aladdin beye size deyil.

Nilüfer gelip beni odaya götürdü yarın düyün vardı. Ondan sonra onun karısı olup onun soyadını alıcaktım ama onu asla kocam olarak kabul etmiycektim,asla onun olmuycaktım.

Saadet: kızım biliyorum. Senden öyle birşey beklemiycem. Ama ben seni Goncadan,Nilüferden asla ayırmadım,ayırmıycam. Sen benim gelinim deyil kızımsın. Ama Mehmeti sevmeyi demeni istesem.

Fatma: bende sizi kendi annem gibi seviyorum ama ben zorla evlendirildim.beni zorla kendine eş alan biri benim hayatımı hiçe sayan birine asla şans vermem.

Saadet: Allah ne yazdıysa o olur kızım. Ama sen nasıl istersen öyle olsun.

Saadet teyze çıktı biraz sonra Mehmet geldi. Ben çoktan üzerimi deyişmiş yatakta uzanmıştım bile. Mehmetde giyinme odasına gidip üzerini giyinip geldi. Ve yatağın diyer tarafına uzandı. Ve öylece uyuduk.

_________________________________________
Yeni bölümde  görüşmek üzre😊❤️

BENİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin