ilk çaresizliyim,ilk yenilgimsin

96 9 1
                                    

1AY SONRA
Fatma: 1aydır konuşmuyorduk.
Aslında o konuşmaya çalışıyordu. Ama ben pek konuşmuyordum. Aslında neden söylemediyini beninkayb etmek istemediyini,onun mafia olduğunu örendiyimde ondan uzaklaşacağımı biliyordu. Onun için söylemedi evet ama beni kırıldığım şey ondan diyil başka birinden örenmem. Bu kadar önemli birşeyi sakin kafayla bana o söyleseydi belki bu kadar ciddi olmazdık. Sevdiyim adamın,bebeyimin babasının benden böyle büyük bir sırrı saklamasına kırılmıştım. Napmalıydım evet kızgınım ama onuda çok özlüyorum. Her gece eve yorgun geliyor. Onu böyle görmek canımın yakıyordu.

Mehmet: dün gece yine her zaman daha doğrusu bu 1ayda her gece olduğu gibi depoya gitmiştim. Ona ben diyil bir başkası söylediyi için, Onu kaybetdiyim için,Onu kazanana kadar her gece kendime 100 kırbaç vuruyordum. 
Onun canının yandığını hiss edemem ama onun canının yandığı gibi bende kendi canımı yakıyordum. Ona soylemediyim sırrın cezasını kendime çektiriyordum.
Bu bir haftada ona dokunamamak, elini tutamamak,ona srılamamak,koklayamamak,gözlerinin içine bakamamak,onu öpememek,gerçekten onunla olup,  yokm uş gibi yaşamak kalbime bıçak saplasalar. Bu kadar acıtmazdı.
Ve o benle konuşana kadar her gece bu acıyı çekmeye razıyım.
Yine sabaha karşı eve geldim. Üzerimi deyişip koltuğa geçip uyudum. Yaralarımı kanamasın diye yıkamadım.
Yarın erken kalkıp yıkarım diye düşündüm.

Sabah
Fatma: Sabah yüzüme vuran ışıkla uyandım. Koltuk tarafa baktığımda Mehmet sırtı bana dönük uyuyordu. Oda ne tüm tişörtü kandı. Ama nazıl napmıştı bu adak kendine.
Yanına gidip onu uyandırmaya çalıştım.
Mehmet,Mehmet  kalk.

Mehmet: hıhı.

Fatma: Mehmet kalk tüm sırtın kan içinde

Mehmet: bunu duyduğumda hemen kalktım. Allah kahretsin görmüştü. Neden erken kalkmadım ki.
Yok bişey ben banyoya gidip yıkarım

Fatma: o yıkanmayla geçmek. Tüm belin kan içinde neden inat ediyorsun.
Hemen dolaptan ilk yardım kutusunu alıp tekrar yanına gitdim.
Çıkar tişörtü.

Mehmet: bak gerçekten kendim yaparım.

Fatma: ya inat etme ben yapıcam. Hemen nasıl bir yara ki bu kadar fazla kanıyo.

Mehmet: peki.

Fatma: Mehmet tişörtünü çıkardığında gördüyüme inanamadım. Vicudunun her tarafı kanıyordu. Kırbaç izlerine benziyordu. Ve bir o kadar derindi. Ne yani her gün sabaha karşı gelmedinin sebebi bumu yani. Kendisini kırbaçlamakmı
Mehmet sırtın...sen neden yaptın bunu kendine.Canın yanıyormu.
Yavaşyavaş pamuğu yaralarına sürdüm. Her yaptığımda acımasın diye üflüyordum.

Mehmet: acımıyor. Senin canını acıtdım kadar acıyamazda.
Evet canını yaktım güvenini kırdım.
Bu sırrı benden duyman belki en doğrusuydu. Ama her söylemek istediyimde bana bakan mavi ve yeşil gözlerin,buna engel oldu. Çünkü bunu söylersem benimle konuşmuycağını,bendem uzaklaşacağını biliyordum bunu göze alamazdım. O kaçırıldığın gün bir hafta içinde o bir hafta bir ömür gibi geldi. Tekrar sensiz,soğuk,karanlık dünyama döndüm ben sensiz hiçim. Şimdi yanımdasın ama sana bakamıyorum,dokunamıyorum,sarılamıyorum, koklayamıyorum,öpemiyorum,gözlerine bakamıyorum. Yanımdasın ama bir o kadar uzaksın. Bu gerçekten canımı yakıyo.Sen benim ilk çaresizliyim,
İlk yenilgimsin.

Fatma: Evet sana kızgındım. Bana senin söylemeni isterdim. Orda bebeyimin canıyla tehtit ediliyordum.
Üstünese Güvendiyim,sevdiyim adamın Mafia olmasını onun senin düşmanın olduğunu örenmek bunu ondan örenmek hem kırılmıştım,hem kızmıştım.
Ama bu bir ayda sakim kafayla düşünürken. Senin bunu bizim için daha doğrusu korkunu anladım. Bende olsam bende aynsını yapardım. Kim sevdiyini kaybetmeyi göze alır ki. Hemde canından çok sevdiyi insanı. Hayat arkadaşımı, Bebeyimin babasını, Dünyada en güvendiyim adamı. Bende olsam bende yapardım.
Ama başkasından diyil benden duymanı isterdim.

Mehmet: sana söz birdaha senden asla ama asla birşey saklamıycam sende bana söz ver birbirimizden birşey saklamıycaz

Fatma: söz veriyorum Asla birşey saklamıycam.

Mehmet: ömrümün sonuna kadar ne olup bitiyorsa ilk sen biliceksin.

Fatma: Seni seviyorum hayatım.

Mehmet: sana ölüyorum hatunum

________________________________________
Yeni bölümde görüşmek üzre
😊💙

BENİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin