Duygular👩‍❤️‍👨

191 13 6
                                    

Sabah
Mehmet: gözlerimi muhteşem ötesi kokuya açtım. Fatma hala bana sarılmış uyuyordu. Dün gece sarılması. Göğsümde uyuması hoşuma gitmişti.
Başıbı öpüp kokladım. Birden bana gözlerini açtı.
Günaydın iyi uyudunmu?

Fatma: Günaydın. Hemde hiç bu kadar iyi uyumamıştım

Mehmet: hadi o zaman kalkalım hazırlanalım bu gün kahvaltıyı istersen dışarda yapalım birazda gezeriz kafan dağılır ne dersin.

Fatma: olur. Şey ben...benim yanımda olduğun,benimle ilgilendiyin için teşekkür ederim. İyiki varsın.

Mehmet: ellimle yüzünü avuçladım. Alnımı öptüm.
Asıl sen iyiki varsın. Tabiki seninle ilgilenicem. Sen benim herşeyimsin. Sen kabul etsende etmesende öylesin. Benim gücüm, yaşam kaynağımsın.

Fatma: ııı...şey...hadi..hadi hazırlanalım.

Mehmet: peki benim utangaç hatunum.

Fatma: hiçte bikere ben utanmadım

Mehmet: onun içinmi kızardın.

Fatma: uff hadi

Mehmet: peki tamam.

Bunlar hazırlanıp çıktılar kahvaltı yaptılar daha sonra gezip eylendiler. En sonunda öle yemeyi için bir restorana gidip yemek yediler. Daha sonra eve gitdiler.
Eve vardıklarında arabadan inip içeri girdiler.
İlk önce Fatma daha sonra Mehmet şok olmuştu.
Fatma: ne işin var senin burda hangi yüzle geliyorsun buraya

Alaaddin: Gonca gelmek istedi bende getirdim. Sarılmıycakmısın bana

Fatma: Sen hangi cüretle benle konuşa biliyorsun. Yüssüzmüsün sen. Birde gelip sana sarılıcam öylemi. Kimim olarak. Neyim olarak. Unutma ben yabancılara asla sarılmam.

Alaaddin: Kendene gel Fatma ben senin abinim. Senin büyüyünüm saygılı ol.

Fatma: UNUTDUYSAN HATIRLATAYIM SANA ALAADDİN BEY BEN SANA BENİ SATDIĞIN GÜN SÖYLEDİM SEN BENİM ABİM BEDE BÜYÜYÜM DİYİLSİN. BENDE SENİN KARDEŞİN DİYİLİM. ÖLSEN BİLE SENİN YANINA ASLA GELMEM.

Alaaddin: SEN ÇOK NANKÖRSÜN. SENİN İÇİN HERŞEYİ YAPTIM BEN AMA BEN SENDEN BİRŞEY İSTEDİM ONU BANA ÇOK GÖRÜYORSUN

Fatma: SENMİ BENDEN BİRŞEY İSTEDİN YOKSA KENDİ KEYFİNLE BENİM HAYATIM HAKKINDA EN ÖNEMLİ KARARI SIRF SEVGİNE KAVUŞA BİLMEK İÇİN BENİM DÜŞÜNCEMİ ÖNEMSEMEDEN, BANA SORMADAN BENİ SATDIN SEN. BİRDE GELMİŞ NANKÖRSÜN DİYORSUN.

Alaaddin: NAPTIYSAM SEVDİYİM İÇİN YAPTIM.

Fatma: SENİN SEVGİN BATSIN. SENİN YÜZÜNDEN HAYATI KARARAN BEN.
ACI ÇEKEN BEN. ZORLA EVLENEN BEN. SIRF SEN İSTEDİN DİYE SATILAN YİNE BEN AMA NANKÖRÜM ÖYLEMİ.
İNŞALLAH SENDE ÜZÜLÜRSÜN. HİÇ MUTLU OLMASSIN ALAADDİN BEY. HAYAT SANA BANA YAŞATDIKLARINI DAHA BETERİNİ YAŞATSIN.

Alaaddin: NE SANIYORSUN SEN DEDİN DİYE MUTSUZ OLUCAĞIMI FALANMI

Fatma: HAYIR BEN İSTEDİM DİYE DİYİL
BU HAYATI ABİSİ TARAFINDAN MAHV OLMUŞ BİR KIZIN DİLEYİ. ALLAHTAN TEK DİLEYİM BANA YAŞATDIĞINI YAŞAMAN.

Gonca: Fatma bak ben gerçekten-

Fatma: Benim derdim seninle diyil Gonca. Keşke KEŞKE SİZİ BİRLEŞTİRMESEYDİM. KEŞKE. HAYATIMLA OYNUYACAYINIZI BİLSEYDİM. YAPMAZDIM. HATA BENDE BENDE HATA. NEDEN YAPTIM Kİ BUNU

Alaaddin: HADİNİ AŞIYORSUN. KONUŞMANA DİKKAT ET.

Mehmet: ASIL SEN SESİNİN TONUNA DİKKAT ET ALAADDİN DEMİRHANLI
O ARTIK SENİN KARDEŞİN DİYİL. BENİM KARIM. ONUN İÇİN SÖYLEYECEYİN SÖZÜ 2KEZ DÜŞÜN.

BENİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin