GERÇEKLER💔

98 10 1
                                    

Mehmet: neyi sakladım.

Fatma: Mafia olduğunu. İnsan katili olduğunu. Gerçi o gün anlamalıydım o adamı öldürdükten sonra adamların onları alması. Adamın ortadan yok olması. Evin her yerinde korumalar,kameralar olması. Silah odan olması. Bazen gece geç gelmelerin. Daha ne kadar benden saklamayı düşünüyordun. Bende salak gibi sana inanıyordum. Ben...ben bir ka-katile aşıkmışım resmen.

Mehmet:Sen nasıl ören-.
Tabi ya o şerefsiz söyledi dimi.
Ama inan yanlış söyledi.

Fatma: NEYİ YALNIŞ SÖYLEDİ. RESMEN O ADAM SÖYLEMESE BÖYLE ÖNEMLİ BİRŞEYİ BENDEN RESMEN SAKLAMAYA DEVAM EDİCEKTİN. SENİN YÜZÜNDEN YA EVLADIMI KAYB ETSEYDİM.

Mehmet: ben seni,sizi kaybetmemek için söylemedim. Söyleseydim benden nefret ediceyini biliyordum. Ayrıca
Ben yaşadığım sürece evladımıza birşey olmasına  izin vermem.

Fatma:YA OLURSA YA YETİŞEMESSEN YA SENİN O DÜŞMANLARIN BİRŞEY YAPARSA EYER KIZIMA BİRŞEY OLURSA YEMİN EDERİM SENİNLE ASLA KONUŞMAM. BOŞANIRIM SENDEN.

Mehmet: SAKIN SAKIN BENDEN AYRILAMASSIN. BİRKERE BENİM OLDUYSAN SONSUZA KADAR BENİMSİN.
İŞTE BU YÜZDEN SÖYLEMEDİM.
BENDEN UZAKLAŞICAKTIN. BENDEN NEFRET EDİCEKTİN.

Fatma: SENCE NEFRET EMEM NORMAL DİYİLMİ. KOCAM OLUCAK ADAMIN DÜŞMANI BENİ KAÇIRIYO. 1HAFTA KARANLIK ODADA AÇ SUSUZ KALIYORUM. KOCAMIN BENİ BULMASI İÇİN DUA EDİYORUM. AMA O ADAM KOCAMIN MAFİA OLDUĞUNU SÖYLEYİP TÜM GÜVENİMİ DARMADAĞIN EDİYO.
SENCE NORMAL Mİ DİYİLMİ. SÖYLESENE.

Mehmet: EVET SAKLADIM HATA YAPTIM. AMA BİZİM İÇİN SAKLADIM.
BENDEN UZAKLAŞMA DİYE. UZAKLAŞIRSAN YAŞAYAMAM. SENDEN UZAK 1HAFTA KALDIĞIM GÜNLERDE 1HAFTA 1ÖMÜR GİBİ GELDİ BANA. SEN YOKTUN NEFES ALAMIYORDUM,SEN YOKTUN NEŞE YOKTU,SEN YOKTUN BEN YİNE ESKİ KARANLIK HAYATIMA DÖNDÜM. SEN BENİM HAYATIMSIN,YAŞAM KAYNAĞIMSIN,SEN YOKSAN BENDE YOKUM. SEN BENİM DİYER YARIM,RUHUMUN İKİZİSİN DERKEN GERÇEKTEN ÖYLESİN. BUNU BU 1HAFTADA DAHA İYİ ANLADIM.
SANA SÖYLESEYDİM HAYATIMI KAYB EDERDİM. KALBİMİ KAYBEDERDİM. NEFESİMİ KAYB EDERDİM. BUNU ASLA GÖZE ALAMAZDIM. SENSİZLİYİ GÖZE ALAMAZDIM.

Fatma: PEKİ ŞİMDİ KAYB ETMEDİNMİ.BU SAATDEN SONRA
HALA SENİNLE BİRLİKTE OLUCAĞIMI NASIL DÜŞÜNÜRSÜN.

Mehmet:DÜŞÜNMÜYORUM ÖYLE OLUCAK. SEN ÖLENE KADAR BENİMLESİN.

Fatma: TAMAM AMA ARTIK SENİNLE ESKİSİ GİBİ OLAMAM. SANA TEKRAR GÜVENENE KADAR SENİNLE ESKİSİ GİBİ OLAMAM.

Mehmet: SANA SÖZ SENİ GERİ KAZANICAM

1HAFTA SONRA

Doktordan izin alıp gitmek için hazırlanıyordular. Fatma hala Mehmete kızgındı. Önemli olmadıkça konuşmuyordu. Mehmet her ne kadar bu olay yüzünden canı sıkılsada karısına verdiyi sözü gerçekleştirmek için çabalıyordu. Onu nolursa olsun geri kazanmalıydı.
Kadın inatdı,Erkek sabırlı.

Mehmet: hazırsan çıkalım

Fatma: başını evet anlamında salladı.

Hastaneden çıkıp eve gitdiler.eve vardığında Fatma inmeye çalışsada Mehmet izin vermedi .

Fatma: İndir beni kendim gide bilirim.

Mehmet: evet kendin gide bilirsin ama ben karımı ve kızımı yormak istemiyorum.

Fatma: şimdi geliyor galiba aklına karın olmama.

Mehmet: Meleyim lütfen yine başlamayalım.

Fatma: zaten hep ben haksızım. Sen haklısın.

Mehmet: öyle birşey demedim

Fatma: dememiş ola bilirsin amma öyle hiss etdiriyorsun.

Mehmet: tamam birşey söylemiyorum. Ne söylesem boş zaten.

Fatma: odaya geldik indire bilirsin.

Mehmet: peki.
İndirdim Fatma hemen banyoya gitdi. Bende çalışma odama gitdim.

Mehmet: Selim o adama ne yemek ne su veriyorsunuz. Kelepçeleyip baş aşağı karanlık depoya kapatın. Ben gelip hal edicem.

Selim: peki patron.

Odadan çıkıp aşağı gidim. Fatma mutfakta yemek yiyordu. Bende gidip yanına oturdum.

Fatma: neden geldin

Mehmet: karımı özledim geldim. Bir sorunmu var.

Fatma: Mehmet bak lütfen bir süre konuşmayalım. Kendimize zaman verelim.

Mehmet: asla ben senden bir kere ayrı kaldım birdaha kalamam.

Fatma: ama ben kalmak istiyorum. Bu olanları hazm etmem gerek. Bunun için bana zaman tanı lütfen.

Mehmet: peki. Tamam nasıl istersen. Ama umarım çabuk kabullenirsin çünki senden ayrı kalmak işkence gibi. Bu işkence beni öldürmeden umarım yumuşarsın.

Fatma: bilmiyorum. Orası zamana bırakmalıyım.

Mehmet: peki.

_________________________________________
Yeni bölümde görüşmek üzre😊💙

BENİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin