Bu benim ilk kurgum . Umarım beğenirsiniz.
Başlangıç tarihini yazın bakalım
Bende : 20/05/2024. 22: 25~ Ağlasam sesimi duyar mısınız, dokuna bilirmisiniz göz yaşlarıma ; günahkar ellerinizle
Genellikle kötü, kurnaz, düzenbaz gibi olumsuz özelliklere sahiptirler. İnsanlar için tehlike arz ederler. Bulundukları ortamlarda kaos hakimdir. Şekil değiştirebilmeleri ve bir insanın şekline girebilmeleri ise en önemli özellikleridir.
Efsanelerde çoğunlukla kadın karakterde görülürler Kitsune, mitolojide yer alan bir tilki ruhu olarak kabul edilir zeka, şans ve kurnazlık sembolüdür .
Kitsune japoncada tilki manasına gelir. İnari İlâhının kutsal hayvanı olarak bilinir. Birçok görüntülemelere göre özellikle beyaz olanlar kutsal sayılır. Kutsal olanlar dışında Vahşi Tilki veya Vahşi Kitsune olarak bilinen Nogitsune de vardır.
Kitsuneler Myobu , Ninko , Nogitsune , Zenko ve Yako gibi , iyi ve kötü değişik gruplara ayrılır.İyi olanlarına genellikle Zenko (善狐,İyi Tilki) denirken kötü olanlarınaysa Yako (野狐,Vahşi Tilki Nogitsune de denir.) denmektedir.
İnari'nin (kendisi dahi ara sıra bir tilki şeklinde gösterilir.) güvenilir varlıkları ki
Birçok hikayede insanlarla olan ilişkileri başta insanlar için faydalı nitelenir ancak en küçük bir olumsuzluk bile durumu tam tersine çevirebilir ve korkunç olaylara yol açabilir.Ninkolar ise çoğunlukla görünmez olarak anlatılır ve insanlarla iletişime geçmezler.
Anlatımlara göre başka Kitsune türleri de vardır.12 ya da 13 türü olduğu anlatılır.Birden dokuza kadar kuyrukları olduğu söylenir.
En genç ve deneyimsiz Kitsunelerin bir ya da iki kuyruğu olurken, en yaşlı ve deneyimli olanlarının dokuz kuyruğu vardır. Ayrıca deneyimli olanları insan kılığına da girebilmektedir. 9 kuyruklu tilkiler Gumiho' lardır
Gumiho ; Dokuz kuyruklu tilki . Efsanelerde geçen bir yaratık. Efsaneye göre, insan formunu alabilmesi için 100 insanın kalbini yemesi gerekir . Bu kitsunelerin diğerlerinden başka bir farkı ise aynı zamanda büyü yapa bilmeleridir . Güçleri şafak ve sanrı olarak ikiye ayrılırlar.
Şafak Gumiho' ları kıvılcımlar çıkara bilirken , sanrı Gumiho' ları birilerine kısa bir süreliğine illüzyon yaşata bilirler.
Eski efsanelere göre dünya yaratıldığında 6 ırk varmış yeryüzünde. Kurtadamlar, kitsuneler , vampirler , oniler , periler ve cadılar. Hepsi Ravka adlandırılan büyülü diyarda barış içinde yaşıyorlardı .
Ama bir gün araya kan düştü.......
Siyah kitsune olan Alina Zenko ve ateş kurtlarının alfası Derek Reversurus mühürlendi . Başta bu olaya bütün ırklar karşı çıkmıştı. Hatta mühürlenen çift bile . Fakat kadere karşı gelinmezdi. Yoksa ceza beklerdi seni . Herkes kabullendi bu durumu . Çünkü ortada birbirini büyük bir aşkla seven ikili vardı .
Lakin başlarına geleceklerden haberleri yoktu . Alfanın kuzeni olan Sara mühürlü olmasına rağmen seviyordu Derek'i . Hırs hâline getirmiş , takıntı yapmıştı onu.
Durumdan suistimal eden oniler ve alfanın kuzeni birlik olarak cadılardan yardım istedi. Zehir hazırladıktan sonra Zenko'u öldürdüler . Hemde bir zehirle . Öldürücü bir zehirle.
Oniler( şeytanlar) bu duruma fazlasıyla sevindiler. Çünkü eşi ölen alfa zayıflamıştı . Onlar da istedikleri kadar kötülük yapa bilirlerdi. Bütün Ravkada kaos hükm sürüyordu.
Eşini kaybeden alfa günahkar olarak cadıları ve ya Onileri değil tam tersine, kitsuneler günahkar olarak bilindi. Alfa Derek bütün kitsune köylerine baskın emri verdi. Ateş kurtları alfalarının emri üzerine köylere baskın düzenlendi.
Yaşam döngüsü bozuldu
Bütün tilkiler yok edilmeye başlandı. Av başlatıldı . Köyler yakıldı. Aileler katledildi . Tilkiler karşılık bile veremiyorlardı . Gecenin bir yarısı saldırı düzenliyorlardı .
Bu samsara nesiller boyu devam etti. Alfaların kini üzerine sürüler de bu intikamdan payını aldı .Ama hiç bir ırkın beklemediği bir şey oldu.
Bütün Ravka yeri göğü titreten depremle sallandı. Şimşek çaktı. Güneşin göz yaşları aktı. Toprak kaydı. Bütün bunlar tek bir analama geliyordu. Tanrıça İnari yeryüzüne iniyordu. Ve o hayalkırıklığına uğramıştı. Çocukları birbirlerini öldürüyorlardı çünkü.Tanrıça İnari' nin yere ayak basmasıyla herkes önünde diz çöktü. Biliyorlardı çünkü tanrıçanın merhameti ne kadarsa gazabı da o kadardır.
Herşeyi bilen tanrıça Sara'ı cezalandırdı.
Oniler ise Narakka adlandırılan hapisaneye hapis edildi. Savaşın bitmesini dile getirdi. Çocukları artık intikamın yersiz olduğunu anlamıştı. Ama ölen kitsuneler geri dönmezdi . Tanrıça ayrıldı yeryüzünden .Ama haberi yoktu yakınlarını kaybeden kitsunelerin acılarından.
Tam 700 yıl sonra düşmanlık yeniden başladı .
Alfanın kızı bir Nogitsune' e mühürlenmişti . Fakat Nogitsune mührü kabul etmiyordu. Çünkü kurtadamların aksine tilkiler için mühürlenme olayı yoktur. Nogitsune bir başkasını seviyordu. Bunu kıza ne kadar anlatsa da , kız anlamıyordu.
Mühürlüsü tarafından reddedilen lupa acı çekmeye başladı. Mühür den uzak durusan acı çekiyordun . Ona da bu olmuştu.
Sonda acılarına dayanamayıp kendini astı.
Babası kızın acısından sonra kahrolmuştu. Öfkesi gözünü kör etti.Bir defa olan yine oldu. Tarih tekerrür etti. Kendini tekrar etti. Nogitsunenin yaşadığı köye ölüm emri verdi . Karısı ne kadar engle olmaya çalışırsa çalışsın engel olamadı. Yapamadı , gücü yetmedi.
O gece kızın ölümüyle beraber 56 kitsune ailesi katledildi. Kızının mühürlendiği Nogitsune parçalara ayrıldı.
O gece de bir aile yok edildi. Bir çocuğun renkli dünyası soldu. O çocuk Nera Gumiho yetim kaldı . O köyden sadece o sağ çıktı. 165 kişinin içerisinden sadece o yaşadı
Devam edecek …
• İlk bölümü nasıl buldunuz ? Beğendiniz mi?
• İlk gün için kısa bir bölüm oldu . Ama ilerleyen bölümlerde 2000 kelimeyi devireceğim
• Kurtlar fazla mı kinli ?
• Tanrıça İnari sanırım kurtlar için güncelleme gerek
• Bizim kızın hikayesini yavaş yavaş okuyorsunuz. Anladığımız üzere Nera o köyden birisi.
• Ölen kız ise Zachary'nın ablası.
Vote vermeyen bizden değil !
Wattygirl adına yorum yap yıldıza bas ⭐🌟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitsune & Alfa : Amor sine fine
WerewolfTilkiler masallarda genellikle sinsi, uyanık, üç kağıtçı ve yalancı sıfatlarıyla bilinir. Tilkileri masallarda ve fabllarda kurnazlığıyla tanımışızdır. Peki ya kurtlar? Kurtlar kudreti, korkusuzluğu, yardımseverlik gibi iyi nitelikleriyle bilinen...