~ İnsanların bağıra - bağıra anlatmak istediği şeyleri ağlaya ağlaya içime gömdüm .
~ 10 yıl önce ~
Bu gün hava güneşliydi . Masmavi gök yüzünde bir tane bile bulut yoktu.
Küçük kız evlerinin arka bahçesindeki salıncakta oturmuş sallanıyordu . Ara ara gök yzüne yükseliyor , ellerini sanki güneşi yakalaya bilirmiş gibi gök yüzüne uzatıyordu.Annesi yere piknik örtüsünü serip oturmuştu . Kızı için sandviç hazırlıyordu.
Kızı annesinin ilgisini çekmek için " Anne bak bana güneşi tutuyorum " diyip kahkaha atıyordu. Annesi bu hallerine gülümseyip " Değil güneşi , benim kızım bütün gökyüzünü yakalar " dedi .
Gururu okşanan küçük tilki annesinden aldığı iltifatla salıncaktan atlayıp ona doğru koştu . Sımsıkı sarıldı annesine. Gül kokan tenine iyice gömüldü.
Oysaki haberi yoktu ; annesine son kez sarıldığından , son kez anne kokusunu içine çektiğinden.
Annesi kızının saçlarını okşadı.
" Benim minik kitsunem şımarmış mı ? , Annesinin bir tanesi "Küçük kız cırladı ." Ben minik değilim anne ! Ben 10 yaşındayım!"
Uzakta duran babası anne kızın sohbetlerine kulak misafiri olmuştu. İstemsizce kahkahaya boğulmuştu . " Tabii ki de babasının prensesi küçük değil annesi , kızın kocaman oldu " .
Kız hevesle başını salladı " Evet evet" kendi etrafında bir tur dönüp " Bak kocaman oldum , babacığım" diye babasını onayladı.
Bu tatlı ortamı minik kitsunenin karnından gelen zil sesi böldü. Tilki ailesi bu duruma hep birlikte güldüler.
" Benim kızım acıkmış mı bakalım ?" Babası kızının saçlarını okşadı.
Kız alt dudağını sarkıtıp onayla başını salladı.Aile kızın bu şekline daha fazla güldüler.
" Hadi ye sandviçini , bayatlamayasın … Miniğim "" Ben minik değilim " dedi minik kitsune kaşları çatık şekilde. Sonra babasına döndü
" Babacığım ormanda oyun oynaya bilir miyim?"Babası önce kararsız kaldı , sonra onayla başını salladı.
" Nera dikkatli ol ama tamam mı? "
" Tamam babacığım " diyip ormana doğru koştu.
Küçük kız ormanın girişine gelmesiyle havaya zıpladı. Fakat yere 2 ayak üstünde değil 4 ayak üstünde düşmüştü. Beyaz kürkü olan kitsunenin 9 kuyruğu göz alıcıydı .
Genelde tilkiler 1 kuyruklu olarak doğardı. Büyüyünce güçlenir kuyruk sayısı artmaya başlardı. Ama bir ilk olarak Nera 9 kuyruklu tilki olarak doğmuştu . Mucize gibiydi.
Kürkü özellikle karanlıkta sanki kristalden yapılmış gibi parlıyor göz kamaştırıyordu. O küçük yaşlardan itibaren şafak ve sanrı gücünü kontrol ede biliyordu. Aile büyükleri onun geleceğin parlak görüyordu.
Küçük tilki temizlenmek için önce kürkünü yalamaya başladı. Sonra kuyruklarını temizledi . Uzun zamandır dönüşmüyordu.
İçindeki Gumiho ruhu Ryuko durmadan bütün ormanı turluyordu.Hey dostum hadi şu tepeye çıkalım mı?
" Evet , evet çıkalım" dedi Nera . Tilkisiyle çok iyi anlaşıyorlardı .Nera tepenin üstünde geldiğinde etrafı seyretmeye başladı. Burası onun en sevdiği yerdi. Buradan bütün köy görünüyordu. Köyün huzurlu manzarasını izliyor mutlu oluyordu .
Ama bu defa istediği mutluluk, huzur yoktu.
Bütün köy alev almıştı. Her yerden duman çıkıyordu. İnsanların acı dolu çığlıklarını buradan bile duyuyordu . Nera'nın kalbi sıkıştı. Ayaklarının bağı çözüldü , Tilkisi gördüğü manzara , duyduğu acı dolu çığlıkların karşısında acı dolu inledi .
Nera hiç vakit kaybetmeden tepeden atladı. Aklında sadece tek bir şey vardı. O da ailesiydi . Evlerine doğru koştu. Annesinin şefkat dolu kucağına. Babasının güven dolu kollarına koştu. Gumiho olduğu için diğerlerine göre daha fazla hızlıydı.
Evlerine doğru koşarken köyde gördüğü manzara karşısında dili tutuldu . İnsanlar kanlar içinde yatıyordu. Kurtlar onları öldürüyorlardı.
Duraksamadan evlerine doğru gitti. Ona gelen kurdu şafağı sayesinde geri püskürttü. Yolundan çekilmesiyle insana dönüştü. Bahçe kapısını açtı.
Açmaz olaydı. Şahit olduğu manzara karşısında dehşete düştü. Gözünün önünde bir kurt elindeki bıçağı annesinin boğazına sapladı boylu boyunca kesti . Annesi yere yığıldı. Nera annesine koştu.
" Anne , anneciğim hadi uyan. Anne niye kanıyorsun ? " Ama annesi kızına tepki vermiyordu. Gözü açık bir şekilde tek bir yöne bakıyordu . Nera başını o yöne doğru yöne çevirdi. Ama kocaman çığlık attı .
Çığlığı o kadar yüksekti ki , yanındaki kurt 5-10 metre uzağa savruldu . Evlerinin camları kırıldı. Her şey darmadağın olsa bile acısı geçmezdi. Babasının kesilmiş kafası yerde duruyordu.
Kız gördüğü manzarayı kabul etmiyordu.
Göz yaşları firar etti. Yanaklarından durmadan akıyordu. Elleriyle kulaklarını kapıyor , başını hiddetle iki yana sallıyordu ." Hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır, bu gerçek değil değil. Ben uyanıcam , ve bütün bunların hepsi birer kabus olacak . Gözlerimi açıcam, uyanacağım ve bütün bunlar kabus olacak. Annem yanımda olacak. Babam bana sarılacak "
Başını göğe doğru kaldırdı. Tüm acısını serbest bıraktı. Bir daha çığlık attı.Yeri ve göğü titretti çığlığı. Gök yüzü karardı. Toprak çatladı . Şiddetli yağmur başladı. Gök gürledi. Şimşek çaktı. Hava kararıyordu . Bunca vahşete doğa bile isyan ediyordu .
Derler ki, eğer yeryüzünde bir masumun canı yanıyorsa , onun canını yakıyorlarsa ve eğer ki bunun karşılığında yeryüzünde bir yaprak bile kımıldamıyorsa, EMİN OL GÖKTE KIYAMET KOPUYORDUR . EĞER Kİ HİÇ KİMSE MÜDAHALE ETMİYORSA , MAHŞERDE CEHENNEM ALEVİ RUHLARINA İŞKENCE EDECEKTİR.
Bedenin de derman kalmayan kız yere yığıldı. Gözleri karardı . Gözlerinde siyah noktalar dans ediyordu. Uykusu geliyordu . Gözleri kapandı sonunda. Dayanamadı çocuk bedeni. Orada kaldı. Uyudu.....
Çok ağladıktan sonra neden uykumuz geliyor biliyor musunuz?
Çünkü en dipte olduğunuzda, yakınlarınız dahi yanınızda olmadığında...
Acı kalbinize vurunca tanrı yardımınıza yetişir ve sizi uykuyla rahatlatır.
Uyuyalım olur mu ? Uyursak unuturuz .
Devam edecek...
~ Çok ağladık mı?
~ Okuduğunuz bölüm Neranın hikayesiydi. Neler hissettiniz?
~ Sizce kurtlar yaptığı katliamda haklı mıydı?
~ Sizce bundan sonra hikaye nasıl ilerleyecektir?
🎀 Oy vermeyi unutmayın, yorumlarınızı bekliyorum. Satırarasına dikkat ❤️🌹.
Not : Nera Gumiho olduğu insana için dönüştüğünde üzerinde kürkü renginde mini elbise oluyor. Bu sadece Gumiho' lar için geçerli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitsune & Alfa : Amor sine fine
WerewolfTilkiler masallarda genellikle sinsi, uyanık, üç kağıtçı ve yalancı sıfatlarıyla bilinir. Tilkileri masallarda ve fabllarda kurnazlığıyla tanımışızdır. Peki ya kurtlar? Kurtlar kudreti, korkusuzluğu, yardımseverlik gibi iyi nitelikleriyle bilinen...