16. bölüm ~ sözünü tut/ Uyanış

578 56 42
                                    

Çok oy + bol yorum+ dolu satır arası = motive yazar= hemencecik yeni bölüm ❤️

İyi okumalar

Oy sınırı - 50

Madalyonun iki yüzü ~ Sezon 2 .
Bölüm 2 : Sözünü tut/ Uyanış

Bölüm Slytherin_love_girl ' a ithaf edilmiştir

💫🤞💓

Çiçek ormanın en derin kısımlarındaydı.

Aldığım kokuyla sarhoş olmuş gibi sendeledim . Havayı daha çok kokladım.

" Beni takip edin" komutunu verdikten sonra kokunun kaynağına doğru ilerledim. İşte oradaydı.

Etrafı zifiri karanlıktı ama o masmavi bir ışıkla parlıyordu. Gerçekten de karanlıkta açan tek çiçekti .

Şok edici bir gerçek vardı ki , aynı sevdiğim kadın gibi kokuyordu. Ona bayılıyordum . Doya doya soludum.

Çiçeğe yaklaşıp toprak ile birlikte saksıya yerleştirdim . Solmasını göze alamazdım.

İşimi bitirdikten sonra sürüye döndüm.

" Hazırlanın çıkıyoruz"
..

Bekle beni sevgilim , geliyorum






🐺 🐺 🐺 🐺 🐺 🐺 🐺

~ " Belki de cehennem cennete olan aşkından yanıyordur."

~ "Ey gözyaşı! mademki gözümün kapısından çıktın gidiyorsun bari sevgilinin kapısına git de başını onun eşiğine koy !"

Zackhary Validusdan

Hızla kurt krallığına doğru koşuyorduk.
Yol birden çok uzak göründü. Git git bitmiyordu.

Bebeğim beni bekliyordu. Ona çabuk ulaşmalıydım . Beni bırakıp gidemezdi. Çiçeği ona götürüp iyileştirecek, daha sonra ona o oku fırlatanı ben de aynı şekilde Narakkaya fırlatacaktım . Benim mühürlüme dokunmuştular. Benim sevgilimi kanlar içinde bırakmıştılar.

Ben onları kanlarında boğacaktım . Kendi kanlarında boğulacaktılar.

Bu yüzden çok sinirliydim. Ama sinirimi yatıştıran yine güzel bir koku vardı.

!

Git Gide zayıflıyordu.

" Alfa " diye seslendi Max .

Hızla ona döndüm.

" Ne var??"

" Çiçek soluyor..." dedi. Derince yutkundu.

O söyleyene kadar çiçeğin solduğunun farkında bile değildim.

Koca bir siktir.

" Lan bu saksıda niye soluyor?" Telaş içinde kalmıştım.

Çiçeğin taç yaprakları hafif solmuştu.

" Çünkü sadece Narakkanın karanlığında açıyor, Alfa ola bildiğince hızlı olmalıyız ". Bunu söyleyen sürüdeki betalarımdan Kaven' di .

" Hızlı olun o zaman" diye bağırdım. Kendimde değildim. Kendimi kaybetmiştim

Ryukoya ulaşamıyorum. Bağ gittikçe zayıflıyor. Elini çabuk tut. Mühürlümüzden ayrılamayız.

Kitsune & Alfa : Amor sine fine Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin