19. bölüm ~ Nefes

428 47 9
                                    

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Çok oy + bol yorum + dolu satır arası = motive yazar = hemencecik yeni bölüm ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

🐺🦊 İyi okumalar 🐺🦊

Bölüm şarkıları - Can Koç Gök yüzünü tutamam.

(⁠☞⁠ ⁠ಠ⁠_⁠ಠ⁠)⁠☞

~ Bir kadına duyduğun sevgi arttıkça yüzüne doğrudan bakabilme gücün azalır; gerçek âşıklar ölmemek için uzaktan bakarlar

Önceki bölümden kesit

" Nera..." sözünü kestim.

" Ben seni arkamda bir dağ bildim. Ama sen ilk rüzgarda yıkıldın... Buraya geldiğimden beri başıma gelmeyen kalmadı. Bir kere bile of demedim. Şikayet etmedim. Ama sen ilk fırsatta beni doğam gereği yargıladın. "

Zorlukla da olsa ayağa kalktım. Göz yaşlarımı sildim.

" Biz tilkiler sürü halinde değil yalnız yaşarız. Bu yüzden bizim için değer verdiğimiz kişiler kırmızı çizgimizdir" dedim ve kapının kulpunu kavradım.

Çekip çıktım. Alfa evinde benim için oda hazırlanmıştı. Kendi odama geçip kapıyı kapattım. Ardından da kilitledim

Kapıya sırtımı yaslayıp yere çöktüm. Bütün gece boyu ağladım. İlk defa kimsesizliği iliklerime kadar hissettim.

Zackhary Validus' dan

Saatlerdir kapısının önünde duvarın dibine çökmüş vaziyette onun çıkmasını bekliyordum. Sonunda sakinleşmiş uyumuştu.

Odaya girdiğinden beri on dakika kadar ağlamış sonra sessiz hıçkırıklara bürünmüştü. Bir iki defa kilitlediği kapını açması için seslenmiştim. Ama nafile çabaydı. Beni dinlemek bile istemiyordu.

Bana ' seni dağ bildim " demişti. Ama yıkan da ben olmuştum. Onu istemeden de olsa üzmüştüm. Aslında benim açıklamamı bekleyip bir beş dakika bekleseydi , amacımın onu üzmek ve ya yargılamak olmadığını anlardı.

Onu doğası gereği yargılamıyordum. Kızın kalbini parçalaması umrumda bile değildi. Umursayacağım tek şey içerde yatan bebeğimdi.

Biliyorum yaptığı içgüdüsel olarak yapılan bir şeydi. Böyle davranışları ben de sergiliyordum. O anda Nera'ya söylemek isteğim onun Kaer-Morhene geldikten sonra yapmasıydı. Benim yüzümden olduğuydu.

Onu buraya getirmeden önce ona bir söz vermiştim. Onu herkesten koruyacağıma, her şeyden sakınacağıma yemin etmiştim. Ama yemininim üstünde duramadım. Sözümü tutamadım.

Önce vampirlerin saldırısına uğradı. Sonra yine benim yüzümden suikaste uğradı. Az kalsın onu kaybediyordum.

Ona bunu anlatmaya çalışıyordum. Eğer gitmek isterse ona engel olmayacağımı söylemek istiyordum. Fakat kendimi yalnış anlatan olmuştum.

Onun gitmesini istemem sevmediğimden dolayı değildi. Aksine benden uzakta yaşayacak olsa bile mutlu olması içindi.

Bir kurtadam için mühürlüsü çok değerlidir. Eğer Kurt ve mührü birlikteyse kurt güçlü olurdu. Eğer Kurt mühründen uzakta olursa kurt zorlanırdı.

Kurt zamanla zayıflar hastalanırdı. 3-5 gün içerisinde ölürdü. Eğer ondan uzak kalırsam yaşayamazdım . En fazla 2 hafta yaşardım.

Ama olsundu. O eğer mutlu olacaksa herşeye razıydım.

Kitsune & Alfa : Amor sine fine Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin