18. bölüm~ ¿ Kırgın ?

421 50 21
                                    


18.

Bölüm şarkısı - Sezen Aksu ^ Ben de yoluma giderim.
Çağan Şengül & Emre Aydın ^ Yansın

Çok oy + bol yorum+ dolu satır arası = motive yazar= hemencecik yeni bölüm ❤️

İyi okumalar

💫💗🌟✌️

Kitsune&Alfa: Amor sine fine
18 . Bölüm ~ ¿kırgın?


 

~ Her insan kendi bilir çektiği acının boyutlarını ya da yaşamında anlamın hepten yok olduğunu.


🐺🦊Önceki bölümden kesit 🦊🐺

" Abicim kusura bakma, ama yengecim ortalığın içinden geçti. Ters bir hareketimde beni de akşam yemeğine kızartma mi yapsın"

Cıkladım " senden kızartma olmaz. Olsa olsa yahni olur."

Max korkuyla gözlerini bereltip bana bakarken elini birisi tuttu.

" Mühürlümle uğraşma, kurt yemiyorsun " dedi .

Mühür?

Mühürlüm?

Dondum.

Ciddi anlamda bana bir kal geldi. .

Allah sonumuzu hayır etsindir.

Yüzümü Zackhary' e döndüm.

" Şimdi gönül rahatlığıyla bayıla bilirim" diyip gerçekten bayıldım.

" Hiiiih ay şoka girdi , kızcağız"dedi Chloe.

Bunlar ne ara mühürlendi.

________&________

Nera'dan

" Ay keşke öyle söylemeseydik. Dan diye söyledik. Kalp krizi geçirdi yazık. Çocuğum teyzesiz büyüyecek. "

" Söyledik? Sen söyledin. Mühürlüm daha yeni uyanmıştı lan. Doya doya sarılamadım bile. Hem siz ne ara çocuk yaptınız? "

" Benim mühürlüme niye kızıyorsun? Sorun senin eşinde?!"

" Max , gebertirim seni. Bak yazık olur, elimde kalırsın. Gencecik çocuksun. Defol git karşımdan "

" Kıskandığını az belli et! Sen de git yap ."
Diye bağırdı Max. Kulağımın dibinde niye çemkiriyor bu. Geçen defa yediğim kalbin tadı damağımda kalmıştı.

Bence şimdi de yiye biliriz. Çokta şey etmezler yani

Evet evet. Kimse bie şey demez. Acıktım bak şimdi.

Neyse bu kadar uyuduğumuz yeter. Birazcık akımın içinden geçelim.

Kapalı olan gözlerimi yavaş yavaş açtım. Karanlığı sevmedim.

Gözlerimi kırpıştırarak açtığımda Zackhary hemen dibimde bitmişti. Elleri saçlarıma gitti m . Yüzüme düşen saçlarımı kulaklarımın arkasına sıkıştırdı. Üzerime eğilip alnıma masum bir öpücük kondurdu.

" Bebeğim nasılsın? Kendini nasıl hissediyorsun. Ağrın sızın var mı? Bir şey ister misin? Bir tane daha yastık koyayım mı? Rahat mısın?" Tek nefeste sorduğu sorulara sadece tek bir cevap verdim.

Kitsune & Alfa : Amor sine fine Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin