14. bölüm ~ Zehir~ Sezon finali

988 91 26
                                    

~Ona hiçbir zaman sevgimden söz etmedim. Ama gözlerin dili varsa, budalalar bile ona deli gibi aşık olduğumu kestirebilirdi.Çünkü aşk sevgiliye kavuşmak değil, sevgiliye kavuşmak için verilen mücadeleymiş, yapılan uğraşmış, çekilen çileymiş. Aşkı kıymetli kılan da işte buymuş. İşte şimdi seninle yaşadığımız o harika zaman bitti, ama biz hâlâ varız, kelimelerimiz var, kelimelerin zinciri. Bizi birbirimize bağlayacak.

Oy sınırı. : 60

Yorum sınırı. : 20

Çok oy + bol yorum. =. Motive yazar. =. Hemencecik yeni bölüm.

Satır arasını boş bırakmayın 😊

🤞💌❤️






İçeri girdiğimizde gerçekten bütün krallık buradaydı. Vay canına.

Herkes seni merak ediyor .

Biliyorum.

Ben geldiğimde herkes bana doğru döndü.

Zachary elini bana doğru uzattı.

Elini tuttum.

" Kaer - Morhen Lunanız , sevgili mühürlüm Neraya merhaba deyin." Bütün kurtadamlar diz çökmüştü. Herkes dizlerinin üzerindeydi. Benim için dizlerinin üzerindeydiler. Beni selamlıyordular .

Kurtlar için dişi liderin önemli olduğunu duymuştum. Ama bu kadar önemli olduğunu bilmiyordum. Gözlerinde hayranlık vardı. Gözlerinde saygı vardı. Bu mesafeden bile bakınca anlaşılıyordu. Bu paha biçilemez bir şeydi . Onların saygısını kazanmak için ne yapıştım sahi ya?

Zackhary 'nin yanına gidince tuttuğu elimle birlikte beni yanına çekti. Elini arkadan belime sardı.

Validus sürüsü de hepsi bir ağızdan " Tanrıça İnari sizi kutsasın Luna Nera " dediler. Bu onların dilinde selamlamaydı.

Kendimde bir cesaret kırıntısı bulup bir adım öne çıktım " saygınız ve sevginiz için teşekkür ederim buna layık olmak için elimden geldiğince çabalayacağım " dedim omuzlarımı dikleştirerek .

Bir adam öne çıkıp beni selamladı ve konuşmaya başladı.

" Merhaba Luna, ben Max . Validus sürüsünün betasıyım . Vampirlar saldırdığı zamanki yardımlarınız için asıl biz size minnettarız. Tek başınıza üzerinize kurulan planın tuzak olduğunu anlayıp, onlarla yine aynı şekilde tek başına savaştınız " derin bir nefes alıp devam etti .

Gözleri hayranlıkla parlıyordu.

" O kadar vampir ile yalnız savaşmanız, ne kadar riskli olsa da üstesinden gelmeniz hayranlık duyulması gereken bir şey . Sürü sizin sayenizde şimdi daha güvende. Sizin varlığınızla birlikte daha da güçlendik."

" Nasıl, anlamadım " benim güçlü olmamla onların gücü arasında nasıl bir bağ var ki?

Max'ın yanındaki genç kız açıkladı.

" Alfa ve Luna'sı ne kadar güçlüyse sürüde o kadar güçlüdür. Gücünüzü biz betalar ile paylaşırsınız "

" anladım, teşekkür ederim. Açıklama için. "

Daha sonra Max'a döndüm.

" Teşekküre gerek yok Max . Ben üzerime düşeni yaptım. Yapmaya da devam edeceğim. Sürünün dişi lideri olarak bu benim boynumun borcu. Size söz veriyorum, Alfa ile sürü için daha fazla çabalayacağız ." Dedim ve Zackhary ekledi.

Kitsune & Alfa : Amor sine fine Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin